Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg tenkte at jeg skulle dele litt med dere av våre førjulstradisjoner.
Her er bilder fra førjulforestillingen som min eldstedatter er med i.
Jeg må beklage litt på kvaliteten for vi satt et stykke unda og som med alt som beveger seg så er ikke still bilder det beste.
Ingen av disse er av mine barn bare så det er sakt.
Synes dette er en fin tråd jeg, på tide å live den opp igjen Jeg har tatt mest bilder av hund de siste årene, har fått det for meg at bildene blir ikke fine uten noe med prikker på, men har tenkt å prøve å ta av andre motiver igjen nå. Venter på nytt objektiv i posten (nikkor 50mm f1,4), så gleder meg til å teste det ut. Men for nå får dere leve med at bildene er dalmatinerinfiserte
Dette er ikke skrapt, dårlige forhold og sånn, men liker det likevel:
trykk på de svarte greiene for resten av bildene.
Sist redigert av Vilma på 16 Feb 2012 01:19, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 103
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Svartepus skrev:Du har så mange fine bilder, Vilma!
...Og jeg leser stadig "Vandalism" istedet for vandalmis...
Tusen takk Ja men det er jo egentlig riktig, vandal + dalmatiner(rasen kalles ofte dalmis)... og han var en liten vandal da han var yngre. Synes det er litt teit nå, men kan ikke bytte i hytt og pine heller så... skulle egentlig bare være vandal, men det var opptatt
Sist redigert av Vilma på 16 Feb 2012 00:55, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 68
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.