UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ 21.Des 2012!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: 21.Des 2012!
Jo, det er det. Jeg har en tendens til å havne i paranoiagropa selv fra tid til annen.
(vet du egentlig skrev dette til Fanden Ta, V_O, men jeg svarer jeg også)
Det er trivelig og spennende å se at "alt faller på plass" på den måten, og at alt ser dystert ut.
En føler man har oversikt, men egentlig er man helt ute av fokus.
Litt viktigere å ta kontroll over det man har mulighet til å ta kontroll over; sitt eget liv.
Naturen går sin gang, så den får man bare tilpasse seg etter. Først og fremst "hjemmefra"
(vet du egentlig skrev dette til Fanden Ta, V_O, men jeg svarer jeg også)
Det er trivelig og spennende å se at "alt faller på plass" på den måten, og at alt ser dystert ut.
En føler man har oversikt, men egentlig er man helt ute av fokus.
Litt viktigere å ta kontroll over det man har mulighet til å ta kontroll over; sitt eget liv.
Naturen går sin gang, så den får man bare tilpasse seg etter. Først og fremst "hjemmefra"
Antall ord: 102
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hvis denne profetien slår til, er det fordi vi skaper det virkelighetsscenarioet ved å legge så mye energi i dette. Jo fler som tror på 2012, jo mer sannsynlig er det at en tilrettelegger for at katastrofene skal inntreffe. "The Black Box" you know....
Antall ord: 44
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Vulkan igang igjen i Island.... ting skjer.... mer og mer naturkatastrofer
Jordskjelv rekord i år
Vulkaner er igang igjen flere steder på jorden...
Alt skjer...
95% av oss vil dø, resten vil gjennoppbygge verden
Jordskjelv rekord i år
Alt skjer...
Antall ord: 34
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2009 00:45
- 15
- Kjønn (valgfri): hersker
- Blitt takket: 3 ganger
Det som kommer til å skje, er at du dør av angst og paranoia.FandenTa skrev:Vulkan igang igjen i Island.... ting skjer.... mer og mer naturkatastrofer
Jordskjelv rekord i år
Alt skjer...
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Hvor stammer disse tall-prognoser fra?95% av oss vil dø, resten vil gjennoppbygge verden
MVH: Happe....
Antall ord: 17
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Hør nå... jeg tror ikke det er så alvorlig...FandenTa skrev:Vulkan igang igjen i Island.... ting skjer.... mer og mer naturkatastrofer
Jordskjelv rekord i år
Alt skjer...
Tror du ikke det er en liten promille sjanse for at dette har gått litt til hodet på deg?
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Det som er litt morsomt her, er jo at nå som vi ser jordskjelv, vulkan utbrudd, og hysteriske mennesker i media, på nettet og i nyhetene på TV. Så glemmer 99.9% av alle forskere og andre mennesker vår kjære sol. Den går sin vante syklus den.. akkurat som kvinner har mensen
Det finnes noen ytterst ytterst få forskere som såvidt har antydet at det kan være en sammenheng mellom solflekker, sol eksplosjoner, og enorme mengder med støv i isen.
I tillegg vil klimahysteriet om global oppvarming komme til å ta fullstendig av i år antageligvis. Selvfølgelig pga støvet som dannes og blir blåst ut i atmosfæren som kommer fra nettopp, vulkanutbrudd, som nå vil øke i intensitet fremover nå. Men de som står bak global oppvarmings saken, vil såklart ikke innse, eller forstå at dette kan være pga vulkan utbrudd. De vil gi mennesket skylden uansett. Bare vent og se :mozilla_wink:
støvet vil forårsake ekstrem kulde noen steder, mens andre steder vil det bli svært varmt...
Men.. ikke hør på meg, for all del.. Sola har nok absolutt ingenting med det som nå skjer / vil skje fremover, på jorden.
Verden vil så svært gjerne bli bedratt.
( vurdere om jeg skal bli spåmann jeg og )
Det finnes noen ytterst ytterst få forskere som såvidt har antydet at det kan være en sammenheng mellom solflekker, sol eksplosjoner, og enorme mengder med støv i isen.
I tillegg vil klimahysteriet om global oppvarming komme til å ta fullstendig av i år antageligvis. Selvfølgelig pga støvet som dannes og blir blåst ut i atmosfæren som kommer fra nettopp, vulkanutbrudd, som nå vil øke i intensitet fremover nå. Men de som står bak global oppvarmings saken, vil såklart ikke innse, eller forstå at dette kan være pga vulkan utbrudd. De vil gi mennesket skylden uansett. Bare vent og se :mozilla_wink:
støvet vil forårsake ekstrem kulde noen steder, mens andre steder vil det bli svært varmt...
Men.. ikke hør på meg, for all del.. Sola har nok absolutt ingenting med det som nå skjer / vil skje fremover, på jorden.
Verden vil så svært gjerne bli bedratt.
( vurdere om jeg skal bli spåmann jeg og )
Antall ord: 224
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Eller kanskje romfysiker?
Antall ord: 3
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2009 00:45
- 15
- Kjønn (valgfri): hersker
- Blitt takket: 3 ganger
FandenTa skrev:Vulkan igang igjen i Island.... ting skjer.... mer og mer naturkatastrofer
Jordskjelv rekord i år
Alt skjer...
Du må virkelig ha et positivt syn på livet..........
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Snart skal vel Kolsås få et utbrudd, da eller? Vi er jo laaangt inne på plata, vi. Og på vei oppover fortsatt. Island ligger midt på plategrensa og Svalbard litt øst for den. Ellers er det vel bare den Beerenberg eller hva den nå heter som kan lage litt show for oss nordmenn. For de som gidder å dra dit. Tror det blir fint lite vulkansk aktivitet her på berget, ja...
Antall ord: 71
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Blitt takket: 1 gang
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=586211
Enda ett kraftig jordskjelv!!
Er det fortsatt igjen noe tvil i noen av dere ??
Det skjer, de fleste av oss lever våre siste år.....
Dette er trist, vi må bare håpe det ender positivt for de overlevende!
Jeg er ikke bitter, trist eller noe annet som noen antyder!
Jeg lever et ekstremt fritt liv, er ekstremt lykkelig, jeg er en veldig heldig person =)
Jeg håper bare de aller fleste andre her inne gjør det samme, lev livet nå! Før det er over!
Det skjer, de fleste av oss lever våre siste år.....
Dette er trist, vi må bare håpe det ender positivt for de overlevende!
Jeg er ikke bitter, trist eller noe annet som noen antyder!
Jeg lever et ekstremt fritt liv, er ekstremt lykkelig, jeg er en veldig heldig person =)
Jeg håper bare de aller fleste andre her inne gjør det samme, lev livet nå! Før det er over!
Antall ord: 96
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2010 21:51
- 14
- Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
- Lokalisering: Valdres
Re:
22 Desember 2012 så er det i hvertfall ingenting og frykteVermilion Oriol skrev:Vi får visst aldri nok av dette temaet...eller?
Og en annen ting
Det er en helt vanlig kalender. Akkuratt som Julekalenderen slutter 24 desember.
Eller Vanlig kalender som slutter 31 Desember. Tror ikke det er dommedag for hver gang en kalender slutter =)
Antall ord: 58
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Enten det er positivt eller negativt ^^
Enten det er positivt eller negativt ^^
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Re:
Ja, men en vanlig kalender er ikke forbundet med en hel kulturs mytologi, om forskjellige tidsaldrere som tar slutt på bestemte datoer, og nyere sykluser begynner.Terjegutt skrev:22 Desember 2012 så er det i hvertfall ingenting og frykteVermilion Oriol skrev:Vi får visst aldri nok av dette temaet...eller?
Og en annen ting
Det er en helt vanlig kalender. Akkuratt som Julekalenderen slutter 24 desember.
Eller Vanlig kalender som slutter 31 Desember. Tror ikke det er dommedag for hver gang en kalender slutter =)
Jeg er uansett klar for hva enn som skulle skje, om noe i det hele tatt..
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Ja, mye tvil igjen. Fordi jeg ikke har tatt et hundre prosent overbevist grunnlag i at jorden faktisk går under i 2012. Da kunne jeg jo like greit latt alt håp være ute og gitt blaffen i konsekvenser og levd ansvarsløst for å få gjort alt jeg bare ønsket i egoistisk stil?FandenTa skrev:http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=586211
De fleste av oss, ja. Akkurat. Har du tall å vise til?Det skjer, de fleste av oss lever våre siste år.....
Hvordan kan noen ha vært så flinke til å forutse fremtiden - og hvis det er så, hvor man kan trygt oppholde seg til faren er over? Hvis så er tilfelle, så har vi uansett ingenting å frykte... før eller siden (egentlig for lenge siden, isåfall) ville folk ha røpt seg.
Selvfølgelig er det trist hvis det skjer, men det er fortsatt mye tvil igjen i meg.Dette er trist, vi må bare håpe det ender positivt for de overlevende!
Hvis så mange skulle dø, ville jeg istedenfor at folk flest skulle ha det så bra som mulig de siste to og et halvt årene, og jeg ville forsøkt å vært lykkelig selv. Hadde oppfordret alle til å bare spre kjærlighet og være åpne for å motta den. Jeg hadde oppfordret til opprør mot det som hindret folk i frihet. Alt skulle vært gratis og alle skulle bare delt endeløst med hverandre på alle ressurser som var, i god ånd.
Nei, men du er hundre prosent overbevist og urokkelig i synspunktene dine.Jeg er ikke bitter, trist eller noe annet som noen antyder!
Da er du heldig, men at du sier sånt burde du egentlig se selv kan føre til stress og bekymringer, redsel og masse frykt. Hvis du trår ut av boksen din for et øyeblikk, så ser du jo at egentlig vil du bare ha rett i det du er overbevist om ved å gjøre andre også overbevist. Det er iallefall slik du legger det fram, og hvis du heller bare ville oss alle andre rent godt og dine hensikter var så ærlige, hadde du kanskje heller tenkt deg om?Jeg lever et ekstremt fritt liv, er ekstremt lykkelig, jeg er en veldig heldig person =)
...men jeg vet ikke, jeg.
Antall ord: 426
Hide post links |