Universet & dets hemmeligheter ⇒ Jordens rensning i 2007
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2005 21:30
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: tønsberg og oslo
kjere gaute og dine dine hjelpere fra plauge
takk for att du bruker din rost for att du snakker ut, vi trenger det alle sammen.. kom gjerne med mer info.. kunne du kanalisert litt om frykt..? hvorfor og hvordan vi kan gi slipp paa denne frykten? det er vel dette som er "problemet".. saa skremmer vi ikke saa mange her..
takk og takk igjen..
evig lys og kjerlighet..
sat nam-det sanne navn
takk for att du bruker din rost for att du snakker ut, vi trenger det alle sammen.. kom gjerne med mer info.. kunne du kanalisert litt om frykt..? hvorfor og hvordan vi kan gi slipp paa denne frykten? det er vel dette som er "problemet".. saa skremmer vi ikke saa mange her..
takk og takk igjen..
evig lys og kjerlighet..
sat nam-det sanne navn
Antall ord: 73
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Ja hvordan betrakte frykten uten å bli en del av den?
Hvordan bli kvitt gamle inngrodde tankemønstre preget av vår illusjonariske oppfattelse av livet?
Har lest mye om dette men sliter med praksisen for å si det sånn!
Til de av dere som måtte ønske å følge med på om det skjer noe under føttene våre fremover kan jeg anbefale denne linken: http://www.jordskjelv.no/
Løpende oppdateringer om seismologisk aktivitet,i, og irundt norge.
Hvordan bli kvitt gamle inngrodde tankemønstre preget av vår illusjonariske oppfattelse av livet?
Har lest mye om dette men sliter med praksisen for å si det sånn!
Til de av dere som måtte ønske å følge med på om det skjer noe under føttene våre fremover kan jeg anbefale denne linken: http://www.jordskjelv.no/
Løpende oppdateringer om seismologisk aktivitet,i, og irundt norge.
Antall ord: 80
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Datoene er viktige, men den 1. viste seg å være datoen for noen portaler vi satte opp som hadde med jordskjelv i Geiranger og Oslofjorden å gjøre.Nostradamus skrev:Nå er altså ikke datoene heller av viktighet?
Hva skal du si når det heller ikke kommer noe skjelv på den nordlige halvkule før mars er forbi?
For meg er dette så usannsynlig at det ikke er noe å ta stilling til.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hei Pia!pia skrev:kjere gaute og dine dine hjelpere fra plauge
takk og takk igjen..
evig lys og kjerlighet..
sat nam-det sanne navn
Det kan jeg godt kanalisere om
Må bare komme i bedre form først, er ganske nedkjørt av influensa. Men blir vel snart bedre
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Morten Eriksen snakker en del om dette. Den store oppvasken før den nye tiden, samt å frigjøre seg fra frykt-illusjonen:
http://morten-eriksen.com/sammen_kan_vi ... re_ver.htm
Gratis cd med meditasjoner: http://morten-eriksen.com/gratis_meditasjons_cd.php
Anbefales!
http://morten-eriksen.com/sammen_kan_vi ... re_ver.htm
Gratis cd med meditasjoner: http://morten-eriksen.com/gratis_meditasjons_cd.php
Anbefales!
Antall ord: 45
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2005 21:30
- 19
- Lokalisering: tønsberg og oslo
Re: Jordens rensning i 2007
hmm.. hva tenker du gaute, om den store vulkanen som vill vere under magen paa usa..8000 ganger saa stort som en atombombe?
har du faatt info om denne?
kanskje ikke saa viktig aa spekulere i saant, heller se helheten.og hvorfor.men hadde vert kult aa ** om du sitter paa samme info.
lys og varme pia flora padma
kanskje ikke saa viktig aa spekulere i saant, heller se helheten.og hvorfor.men hadde vert kult aa ** om du sitter paa samme info.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Hmmm...såvidt jeg husker så har vel ca 30% av den norske befolkning den "infoen". Gikk en meeeeget dramatisert miniserie om en putt med magma under Yellowstone for en tid tilbake. Det bør ikke komme som et sjokk på noen lenger at vi faktisk går rundt på flytende stein. ;-)pia skrev:hmm.. hva tenker du gaute, om den store vulkanen som vill vere under magen paa usa..8000 ganger saa stort som en atombombe?
kanskje ikke saa viktig aa spekulere i saant, heller se helheten.og hvorfor.men hadde vert kult **BANNEORD!?** om du sitter paa samme info.
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Hva var det som falt?????????Hecate skrev:Tror de færreste i grunnen har noe å frykte. Det er forandringer som skjer p.g.a. klimaet. Vi kan ikke gjøre noe med det. Jorden reparerer dette selv. Det er sykluser som stabiliserer etter en stund, men det kan ta hundrevis av år før balansen er gjenopprettet. Vi kan ikke sette oss over naturen, men vi kan trekke ut lærdom fra det som skjer.
De understreker at de ønsker at vi skal bli. De oppfordrer til å gi slipp på menneskelig tankegang og forsøke og se de store linjene, bli mer bevisste på hvem vi egentlig er og hva vi kan utrette.
Dette er den råeste tiden å inkarnere siden Atlantisbevissthetens fall. :mozilla_cool:
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har fått vite at USA er et av de landene som vil bli hardest rammet, at deler av landet vil forsvinne. Det er godt mulig at denne vulkanen vil forårsake dette.pia skrev:hmm.. hva tenker du gaute, om den store vulkanen som vill vere under magen paa usa..8000 ganger saa stort som en atombombe?
kanskje ikke saa viktig aa spekulere i saant, heller se helheten.og hvorfor.men hadde vert kult **BANNEORD!?** om du sitter paa samme info.
Har også fått vite at det vil stige opp et nytt kontinent med senter i Bermuda, og det er vel Atlantis.
Ellers har jeg stort sett fått info om det som kommer i Norge i nærmeste fremtid.
Antall ord: 134
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kontinentet Atlantis falt i sjøen sammen med bevissthetenTom 34 skrev:Hva var det som falt?????????Hecate skrev:Dette er den råeste tiden å inkarnere siden Atlantisbevissthetens fall. :mozilla_cool:
Nå skal kontinentet reises igjen sammen med en høyere bevissthet på Jorden.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Jaja, blir spennende å se om du har rett, selv må jeg si at jeg er ganske skeptisk til slike prediksjoner da alle har failet før. Men vi får da se, om man i 2008 ikke har sett noe til dette syns jeg kanskje du burde slette deg fra dette forumet...
Antall ord: 52
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Hide post links |
Klok gutt du! :mozilla_smile:TrappedSoul skrev:Jaja, blir spennende å se om du har rett, selv må jeg si at jeg er ganske skeptisk til slike prediksjoner da alle har failet før. Men vi får da se, om man i 2008 ikke har sett noe til dette syns jeg kanskje du burde slette deg fra dette forumet...
Antall ord: 59
Hide post links |
Og jeg sier heller ikke at alle disse kanaliseringere ikke er tilfelle......... Men som skrevet over her, slike "spådommer" har forekommet maange ganger tidligere. - Noen har sikkert sjedd også, men de fleste har bare skremt vannet av folk, og ikke kommet i det hele tatt........
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Hvis dette ikke intreffer kommer det sikkert nye kanaliseringer, som sier at tiden ikke var inne osv :mozilla_wink:
Antall ord: 19
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 01:23
- 17
- Lokalisering: Vest
Du har jo selv lagt ut at dette var fra 10. januar, viss du har kanalisert før den dato på nett burde du greie å vise til den siden. At du berre har lagt ut det som egner seg her på forumet, høres ut som en dårlig unnskyldning!Gaute skrev:At det i mars vil komme et jordskjelv i Nordsjøen som velter et undersjøisk fjell ble først kanalisert den 4. januar. Her på forumet har jeg kun lagt ut det som egner seg.Ragerod skrev:Vaskeprogrammet funker ikkje og tøymyknermiddelet lukter svindel...
Feil, det første jordskjelvet kom før kanaliseringa til Gaute. At du roter slik viser enkelt korleis ei fjær blir til 15 kaklende paniske høns.
Datoene for jordskjelv i noreg;
09.01.2007
21.01.2007
28.01.2007
Ditt svar får meg til å tvile på dine hensikter...Gaute skrev:Det er ikke alle som har lagt ut kanaliseringene de har fått om dette, vi er vel 3 så langt. At ikke alle føler for å legge ut kanaliseringene sine på Norges paranormale svar på VG må bare respekteres. Derfor legger jeg ikke ut den linken her.Ragerod skrev:Flott at du kan telle, ka med å legge ut link til desse andre som kanaliserer det samme som deg?
Og har du link til flere plasser du legger ut dine kanaliseringer?
Ei god kanalisering kan vi ikkje lese for mange ganger. Vil gjerne lese dette som er så utfyllende.
Antall ord: 251
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...
we might just infect those around us
with madness...
Hide post links |