Får komme med en liten oppdatering og forklaring på symbolikken som dukket opp i "synet" som jeg fortalte om i forrige post
Først, jeg viste teksten på låta til miss_sunset når jeg fortalte henne over en kaffe over siste tids "signaler". Reaksjonen hennes var først "oj!" og så lo hun

Hennes tolkning av teksten ift. Bast var at nå har damen selv innsett hva som foregår og undres på hvor/hvem jeg er. Så at hun også merker noe rart som henger rundt henne kan man da se på som nokså sikkert

Miss_sunset er forøvrig like utålmodig som de andre leserne av denne tråden, hvor blir nå Bast av? Miss_sunset vil så gjerne at det blir bryllup snart og lurte på om Bast hadde det morro med henne også. Svaret på det er et tydelig ja, hun humret godt for seg selv når temaet kom opp. Så til resten av dere som venter i spenning: dere er på en måte blitt utsatt for en practical joke fra kattegudinnen
Så til symbolikken: Det er fire tydelige Bast på scenen, vokalist, to på synth'er og en på trommer. Konsertsalen er full av folk, flesteparten er bare en grå masse rett og slett, jeg kan se silhuetter og bare vet uten noe som helst å bygge opp under med at alle i konsertsalen er meg i tidligere liv. Det er dog tre andre som er tydelige utenom meg selv på første rad, to av dem ser bare ut som Anubis, tredje person er mannen i flygerjakke som plasserer ham i perioden rundt verdenskrigene, muligens annen verdenskrig, men sikker er jeg ikke. Og på første rad sitter da undertegnede.
Fire i salen og fire på scenen er ikke tilfeldig, det er aldri tilfeldig når slikt puttes inn i syner

Det er slik at tre av våre tidligere liv er viktige for "oppdraget" vårt i dette livet. Hvilke det er for Bast sin del aner jeg ikke, utenom at et av dem garantert er det i Atlantis slik det er for meg. Dermed har jeg forklaringen på en av Anubisene, hvem Anubis nr to er aner jeg ikke ennå. Anubis symboliserer forøvrig liv hvor jeg har blitt inkarnert med noe som kan kalles ubegrenset tilgang til evnene mine. Om det gjelder for mannen i flygerjakke også vet jeg ikke ennå, men det finner jeg ut av når tiden er inne.
Så til sist, har konsertsettingen og det at miss kitty står for musikken noe å si? En tolkning kan være at hun bringer øh, musikk inn i livet mitt, men den skurrer litt. Så om konsertsetting og hvem som spiller hva har noe å si vet jeg heller ikke ennå. Men vokalisten flørter fortsatt vilt med meg når jeg går tilbake for å se på "bildet", så vokalisten representerer henne i dette livet