Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:
BA. skrev:Er det så vanskelig å innrømme at du lyver?
I ditt hode så er det nok slik. Det gjør meg absolutt ingen ting, for jeg vet at jeg sier sannheten, og du vil nok forstå det en gang, det vet jeg, så sant Gud finnes, og det gjør Han.
Du vet at du lyver. Det har jeg vist deg flere ganger. Både når du fortalte om dette krigssipet og når du utelot vesentlige deler av fortellinger du slev hadde opplevd og når du videreforteller/linker til andres løgner.
Mulig at det med krigskipet var en bom, men det har jeg jo sagt deg før. Alle kan jo ta feil engang iblandt, så også jeg.
Du kommer til stadighet tilbake med dette og bruker det for alt det du synes det er verdt, men du om det. :)

Du har fått legens navn, min mors fødselsdato, tid og sted for hennes mirakuløse helbred, så du har igrunnen ikke noe å klage på, BA. Fortsett bare du din forskning, jeg har intet å skjule.

Når det gjelder Hildegunn Jørgensens mirakelhistorie, så kjenner jeg den bare gjenom den artikkelen, noe jeg også har opplyst om, ja du kan jo bare sjekke innlegget om du heller ikke tror det.

Jeg har ingen grunn til å ikke tro på hennes historie, jeg vet jo at Gud svarer på bønn, og en trenger ikke å være kristen for å få bønnesvar. Hildegunn regner seg jo ikke som en kristen ifølge henne selv. Hun ble ikke bare helbredet fra kreften, men også fra en meget plagsom migrene, forteller hun.

Jeg siterer:
Jeg kjente en intens varme mens han ba. Neste dag skjønte hun at noe var skjedd. Det gikk et halvt år uten et snev av migrene, deretter hadde hun et lite anfall. Hun har hatt fire-fem anfall siden 1998 og frem til dags dato. Hildegunn Jørgensen våger ikke å kalle seg kristen, men hun har stor respekt for kristendommen.

Det var nydelig å bli kvitt migrenen etter drøyt seks år, jeg ønsker ikke min verste fiende å ha slike plager, sier hun og sender en takknemlig tanke til Ham der oppe.
Kjærlighetens kraft er ubegrenset, ja hele verden er blitt til ved den. Guds sanne Ord.
Antall ord: 391
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:
BA. skrev:Er det så vanskelig å innrømme at du lyver?
I ditt hode så er det nok slik. Det gjør meg absolutt ingen ting, for jeg vet at jeg sier sannheten, og du vil nok forstå det en gang, det vet jeg, så sant Gud finnes, og det gjør Han.
Du vet at du lyver. Det har jeg vist deg flere ganger. Både når du fortalte om dette krigssipet og når du utelot vesentlige deler av fortellinger du slev hadde opplevd og når du videreforteller/linker til andres løgner.
Mulig at det med krigskipet var en bom, men det har jeg jo sagt deg før. Alle kan jo ta feil engang iblandt, så også jeg.
Du kommer til stadighet tilbake med dette og bruker det for alt det du synes det er verdt, men du om det. :)
Krigsskipet var ikke bare en bom. Det er en løgn og du viderefortalte den. Etter en slik opplevelse bør du begynne å sjekke slike mirakelhistorier før du videreformidler flere. Kanskje du ikke visste at krigsskipet var en løgn, men når du fortsetter i samme spor uten å bry deg om å sjekke slike påstander, så er det regelrett løgn du driver med.

Jeg har vist deg tilfeller av at du i dine egenopplevde mirakelhistorier unnlater å nevne vesentlige ting. Det kan være feiltakelse første gangen, men når dette blir påpekt og du fortsetter i samme leia, så er det løgn du driver med.
Du har fått legens navn, min mors fødselsdato, tid og sted for hennes mirakuløse helbred, så du har igrunnen ikke noe å klage på, BA. Fortsett bare du din forskning, jeg har intet å skjule.
Jeg kunne sjekket med sykehuset ut fra disse opplysningene, men jeg har allerede spurt om mirakelhistorier i 1997 og fått negativt svar. Nytt spørsmål er dermed unødvendig. De kjenner ikke til mirakelhistorier.
Når det gjelder Hildegunn Jørgensens mirakelhistorie, så kjenner jeg den bare gjenom den artikkelen, noe jeg også har opplyst om, ja du kan jo bare sjekke innlegget om du heller ikke tror det.

Jeg har ingen grunn til å ikke tro på hennes historie, jeg vet jo at Gud svarer på bønn, og en trenger ikke å være kristen for å få bønnesvar. Hildegunn regner seg jo ikke som en kristen ifølge henne selv. Hun ble ikke bare helbredet fra kreften, men også fra en meget plagsom migrene, forteller hun.
Og jeg forteller deg at dette er oppspinn. Sykehuset kjenner ikke noe til saken i det hele tatt.
Jeg siterer:
Jeg kjente en intens varme mens han ba. Neste dag skjønte hun at noe var skjedd. Det gikk et halvt år uten et snev av migrene, deretter hadde hun et lite anfall. Hun har hatt fire-fem anfall siden 1998 og frem til dags dato. Hildegunn Jørgensen våger ikke å kalle seg kristen, men hun har stor respekt for kristendommen.

Det var nydelig å bli kvitt migrenen etter drøyt seks år, jeg ønsker ikke min verste fiende å ha slike plager, sier hun og sender en takknemlig tanke til Ham der oppe.
Kjærlighetens kraft er ubegrenset, ja hele verden er blitt til ved den. Guds sanne Ord.
Og igjen gjentar du løgnen, etter at du vet det er en løgn, og viser at du ikke bryr deg om at du lyver, så lenge du gjør det i det "godes" tjeneste.
Antall ord: 595

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Jeg kunne sjekket med sykehuset ut fra disse opplysningene..
Ja, det er viktig å ta kontakt med de, og særlig legen som jeg henviser til.Og ikke bare noen tilfeldige personer ved sykhuset mange år etter at miraklet fant sted. Ja, du har jo muligheten til å ta kontakt, og det vet du.

At Jesu kraft er virksom enn idag er det ingen grunn til å betvile, det er bare å åpne seg fra sin fastlåste posisjon, søke ham i tro, og en vil da få svar og beviser i overmål. Det ender med full visshet. Gud lønner de som oppriktig søker ham, det er fakta rett og slett.

En annen mirakelhistorie som jeg leste om først nå idag har jeg lyst å ta med her og gjør det også. :)

- Kreften holdt på å ta livet av meg

- I 1994 oppdaget legene at Inger Charlotte Holmlimo (65) hadde sju–åtte kreftsvulster i ryggen. Døden banket på hennes dør.

- Røntgenbildet viste at hun hadde spredning av kreft sju plasser i ryggen. – Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro, men legen sa gravalvorlig at dette var alvor. Inger fikk selv se bildet som tydelig viste flekker flere steder i ryggen.

– Skjelett-skanning er mye sikrere enn både røntgen, CT og MR, sier Inger. Hun vet hva hun snakker om, med blant annet 15 års erfaring som hjelpepleier på Innherred sykehus og et år på det norske radiumhospitalet i Oslo, på gynekologisk avdeling. Inger viste også bildet til en tidligere kollega på Innherred sykehus. Kollegaen sa det samme som legen, at bildene tydelig viste metastaser flere steder i ryggen.

- Da jeg fikk bekreftet at kreften var borte, ga jeg legen min en god klem...

- Legen hennes sa at det var mer mellom himmel og jord enn en kunne forstå. Han hadde tydelig sett sju metastaser på bildet, og nå så han at de var borte. – Metastasene skal ikke komme bort, var legens kommentar etter å ha studert de bildet nøye. Allikevel kunne både legen og Inger tydelig se at metastase-flekkene på bildet var kommet bort.

- I dag, ti år etter, er Inger i god form og glad for det som har skjedd.

– Ingen skal få bortforklare det som har skjedd med meg, sier Inger. – Jeg vet at det var Guds kraft som helbredet meg. Og trenger noen bevis på Guds under er det bare å studere røntgenbildene.

http://www.mjl.no/art.php?i=243
Antall ord: 414
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:
Ja, det er viktig å ta kontakt med de, og særlig legen som jeg henviser til.Og ikke bare noen tilfeldige personer ved sykhuset mange år etter at miraklet fant sted. Ja, du har jo muligheten til å ta kontakt, og det vet du.

At Jesu kraft er virksom enn idag er det ingen grunn til å betvile, det er bare å åpne seg fra sin fastlåste posisjon, søke ham i tro, og en vil da få svar og beviser i overmål. Det ender med full visshet. Gud lønner de som oppriktig søker ham, det er fakta rett og slett.

En annen mirakelhistorie som jeg leste om først nå idag har jeg lyst å ta med her og gjør det også. :)

- I 1994 oppdaget legene at Inger Charlotte Holmlimo (65) hadde sju–åtte kreftsvulster i ryggen. Døden banket på hennes dør.

- Røntgenbildet viste at hun hadde spredning av kreft sju plasser i ryggen. – Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro, men legen sa gravalvorlig at dette var alvor. Inger fikk selv se bildet som tydelig viste flekker flere steder i ryggen.

– Skjelett-skanning er mye sikrere enn både røntgen, CT og MR, sier Inger. Hun vet hva hun snakker om, med blant annet 15 års erfaring som hjelpepleier på Innherred sykehus og et år på det norske radiumhospitalet i Oslo, på gynekologisk avdeling. Inger viste også bildet til en tidligere kollega på Innherred sykehus. Kollegaen sa det samme som legen, at bildene tydelig viste metastaser flere steder i ryggen.

- Legen hennes sa at det var mer mellom himmel og jord enn en kunne forstå. Han hadde tydelig sett sju metastaser på bildet, og nå så han at de var borte. – Metastasene skal ikke komme bort, var legens kommentar etter å ha studert de bildet nøye. Allikevel kunne både legen og Inger tydelig se at metastase-flekkene på bildet var kommet bort.

– Ingen skal få bortforklare det som har skjedd med meg, sier Inger. – Jeg vet at det var Guds kraft som helbredet meg. Og trenger noen bevis på Guds under er det bare å studere røntgenbildene.

Kan du være så vennlig å sjekke ut historiene dine før du poster dem som sannheter? BA har vist at mjl ikke er på langt nær en pålitelig kilde.

Du mener vel at bøker som "Livet - et resultat av utvikling eller skapelse?" gir korrekt informasjon og gode argumenter også du?
Antall ord: 471
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
Nei, det er overhodet ikke viktig.

Som jeg har sagt og gjentatt til det kjedsommelige. Sykehuset kjenner ikke til noen mirakelhistorie fra 1997, det er ikke hvilken som helst ansatt jeg har sjekket det med, men noen som har kunnet sjekke arkivet og undersøkt med sykehuspresten.

Har du undersøkt om denne er sann da, eller demonstrerer du bare din forakt for sannhet og redelighet?
Antall ord: 482

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Som jeg har sagt og gjentatt til det kjedsommelige. Sykehuset kjenner ikke til noen mirakelhistorie fra 1997, det er ikke hvilken som helst ansatt jeg har sjekket det med, men noen som har kunnet sjekke arkivet og undersøkt med sykehuspresten.
Så arkivet, min mors journal er sjekket, og dette har du fått opplysninger om fra en annsatt ved sykehuset i Tromsø? er det slik å forstå, BA?
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:Som jeg har sagt og gjentatt til det kjedsommelige. Sykehuset kjenner ikke til noen mirakelhistorie fra 1997, det er ikke hvilken som helst ansatt jeg har sjekket det med, men noen som har kunnet sjekke arkivet og undersøkt med sykehuspresten.
Så arkivet, min mors journal er sjekket, og dette har du fått opplysninger om fra en annsatt ved sykehuset i Tromsø? er det slik å forstå, BA?
Nei, det er ikke slik å forstå, dette skjønner du veldig godt. Selv om du forsøker å spille dum nå, så har du tidligere vist at du ikke er dum. Dette er bare kverulering fra din side, og slik gidder jeg ikke fortsette med.

Kom med saklige argumenter eller svar på det jeg spør om. F.eks. Har du undersøkt om denne historien er sann da, eller demonstrerer du bare din forakt for sannhet og redelighet?
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:
Nei, det er ikke slik å forstå, dette skjønner du veldig godt. Selv om du forsøker å spille dum nå, så har du tidligere vist at du ikke er dum. Dette er bare kverulering fra din side, og slik gidder jeg ikke fortsette med.
Du kan ikke trekke deg nå!

Gi meg navnet på den annsatte du har fått opplysningene fra, vedrørende min mors pasientjournal. Og som ifølge deg ikke ble mirakuløst helbredet. Du må bevise din påstand som du jo må ha fra den ansatte om at min mor angivelig ikke skulle ha blitt helbredet fra hjerneslagene på uforklarlig vis som jo og i tillegg til det synlige bevis, Overlege Magnar Osnes, fortalte meg da helbredelsen var et faktum.

Altså navnet på den ansatte?
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Et nettverk av kristne leger fra hele verden vil dokumentere helbredelser ved bønn. Den første konferansen i Europa blir i Trondheim 15.-16. mai 2008.

Legger fakta på bordet

Akademikere vil helst se bevis og fakta for helbredelser. WCDN samler eksempler som kan dokumentere at pasienter som hadde en sykdom med diagnose fra legevitenskapen har opplevd helbredelse etter å blitt bedt for. Det dokumenteres ved røntgenbilder, scanning eller blodprøver som viser endringen.
– Det er mange eksempler som kan dokumenteres vitenskaplig, og det er det som gjør det så spennende. På hver konferanse tar vi for oss rundt ti konkrete tilfeller.

http://norwaywcdn.org/PressDagen.aspx
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Jesus Kristus er også legenes Lege. Mange har erfart og erfarer det.

Her er en som vitner om sin mirakel helbredelse. Dette vitnesbyrdet er fra nettstedet til World Christian Doctors Network.

- On December 31, 2006, I felt my heart beginning to tighten up and this was followed by a severe pain in my left chest. About a week later on January 8, 2007, I underwent a radiological examination and was diagnosed with pneumothorax (Accumulation of air or gas in the pleural cavity, causing pleural space to be filled with air, lungs to become contracted, and difficulty in breathing).
I chose not to rely on medicine but sought to be healed by God's power. I repented of all the things that had been improper in His sight and prior to the Friday All-night Service on January 12, I received prayer from Senior Pastor Rev. Dr. Jaerock Lee.
Soon after receiving his prayer, I realized the coughing had stopped and the chest pain also disappeared. I became certain of my healing and a second radiological exam on February 3 revealed that I had been completely healed. Hallelujah!
I couldn't be happier as I am now able to exercise and play sports freely and be more faithful in doing Our Lord's work.

Bilde 1.Before receiving prayer: left lung contracted (1/8/07)
Bilde2.After receiving prayer: made whole (2/3/07)

http://www.wcdn.org/wcdn_eng/Testimony/ ... =63&page=1

World Christian Doctors Network - Trondheim 2008 Conference.

VIDEO : http://www.youtube.com/watch?v=fG5wMif3bLw
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

I går hadde jeg magasjau. I dag er jeg frisk!

Hallelujah!
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:Jesus Kristus er også legenes Lege. Mange har erfart og erfarer det.

Her er en som vitner om sin mirakel helbredelse. Dette vitnesbyrdet er fra nettstedet til World Christian Doctors Network.
Slike historier er bare oppspinn. De kommer fra èn kilde, og den er selvfølgelig superkristen. Den dagen en vanlig, ikke-kristen lege går god for at det har skjedd et mirakel, da skal jeg revurdere fenomenet.

Men ikke bare er historien oppspinn - når du bidrar til å spre den leker du med folks liv. Denne historien oppfordrer folk til å ikke velge legebehandling når de får alvorlige lidelser. Selvfølgelig er det fåfengt å fortelle deg dette, men jeg vil advare deg mot å legge ut flere slike historier.
Antall ord: 125
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:
misty-gutt skrev:Jesus Kristus er også legenes Lege. Mange har erfart og erfarer det.

Slike historier er bare oppspinn. De kommer fra èn kilde, og den er selvfølgelig superkristen. Den dagen en vanlig, ikke-kristen lege går god for at det har skjedd et mirakel, da skal jeg revurdere fenomenet.

Men ikke bare er historien oppspinn - når du bidrar til å spre den leker du med folks liv. Denne historien oppfordrer folk til å ikke velge legebehandling når de får alvorlige lidelser. Selvfølgelig er det fåfengt å fortelle deg dette, men jeg vil advare deg mot å legge ut flere slike historier.
Du og BA ber stadig om bevis og når bevisene kommer, da kommer advarsler tilbake. Folk søker leger, og hjelp er der å få, men ikke all sykdom kan helbredes ved legers hjelp alene, det er også bevist.

Du forstår tydeligvis ikke at mange folk på forumet her tror på mer enn - big bangen - deres, og den alene som et vagt svar på vår tilblivelse, vårt opphav. Det er dog mange rettninger, jeg har valgt min.

Hvor mange mennesker er det som dør tror du, selv om de er sykehuspasienter? Og har du hørt om sykehustabber? Og noen dør i sykehuskø i rike materialistiske Norge.

Folk har rett til å velge selv, selv om sosialistene ikke liker det. Så du får vurdere og revurdere som du vil, det er meg det samme.
Antall ord: 266

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:

Du og BA ber stadig om bevis og når bevisene kommer, da kommer advarsler tilbake. Folk søker leger, og hjelp er der å få, men ikke all sykdom kan helbredes ved legers hjelp alene, det er også bevist.

Du forstår tydeligvis ikke at mange folk på forumet her tror på mer enn - big bangen - deres, og den alene som et vagt svar på vår tilblivelse, vårt opphav. Det er dog mange rettninger, jeg har valgt min.

Hvor mange mennesker er det som dør tror du, selv om de er sykehuspasienter? Og har du hørt om sykehustabber? Og noen dør i sykehuskø i rike materialistiske Norge.

Folk har rett til å velge selv, selv om sosialistene ikke liker det. Så du får vurdere og revurdere som du vil, det er meg det samme.
Du har ikke bevist noenting.
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:Du har ikke bevist noenting.
Hva er det dú prøver å bevise eventuelt bortbevise?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links