Mulig at det med krigskipet var en bom, men det har jeg jo sagt deg før. Alle kan jo ta feil engang iblandt, så også jeg.BA. skrev:Du vet at du lyver. Det har jeg vist deg flere ganger. Både når du fortalte om dette krigssipet og når du utelot vesentlige deler av fortellinger du slev hadde opplevd og når du videreforteller/linker til andres løgner.misty-gutt skrev:I ditt hode så er det nok slik. Det gjør meg absolutt ingen ting, for jeg vet at jeg sier sannheten, og du vil nok forstå det en gang, det vet jeg, så sant Gud finnes, og det gjør Han.BA. skrev:Er det så vanskelig å innrømme at du lyver?
Du kommer til stadighet tilbake med dette og bruker det for alt det du synes det er verdt, men du om det.
Du har fått legens navn, min mors fødselsdato, tid og sted for hennes mirakuløse helbred, så du har igrunnen ikke noe å klage på, BA. Fortsett bare du din forskning, jeg har intet å skjule.
Når det gjelder Hildegunn Jørgensens mirakelhistorie, så kjenner jeg den bare gjenom den artikkelen, noe jeg også har opplyst om, ja du kan jo bare sjekke innlegget om du heller ikke tror det.
Jeg har ingen grunn til å ikke tro på hennes historie, jeg vet jo at Gud svarer på bønn, og en trenger ikke å være kristen for å få bønnesvar. Hildegunn regner seg jo ikke som en kristen ifølge henne selv. Hun ble ikke bare helbredet fra kreften, men også fra en meget plagsom migrene, forteller hun.
Jeg siterer:
Kjærlighetens kraft er ubegrenset, ja hele verden er blitt til ved den. Guds sanne Ord.Jeg kjente en intens varme mens han ba. Neste dag skjønte hun at noe var skjedd. Det gikk et halvt år uten et snev av migrene, deretter hadde hun et lite anfall. Hun har hatt fire-fem anfall siden 1998 og frem til dags dato. Hildegunn Jørgensen våger ikke å kalle seg kristen, men hun har stor respekt for kristendommen.
Det var nydelig å bli kvitt migrenen etter drøyt seks år, jeg ønsker ikke min verste fiende å ha slike plager, sier hun og sender en takknemlig tanke til Ham der oppe.