Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gjenferd på msn?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Re: gjenferd på msn?
Det er sant, men du kommer deg nok du også.
Engang...
Antall ord: 11
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Tja, jeg veit ikke det. Jeg liker å provosere.Sol@ngelica skrev:
Det er sant, men du kommer deg nok du også.
Engang...
Og dere provoserte meg.
Jeg stresser forressten ikke. Jeg oppsøker diskusjoner, fordi det er hva jeg gjør.
THE END.
Sist redigert av fridabæret på 27 Nov 2008 18:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 43
Hide post links |
Jeg blir tvunget til å skrive jeg..
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Den greia der igjen.Sol@ngelica skrev:Jeg blir tvunget til å skrive jeg..
Takk for at du understreker poenget mitt, vennen.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg sliter med at jeg ikke er voksen nok, jeg.
Hver dag jeg våkner tenker jeg:
"Faen, idag må jeg få til å være voksen, altså!"
Her er heldigvis bare 1/3 av oss 14 år.
Men likevel... altså, de som er under 20 år her inne har ingenting de skulle ha sagt.
Vi er tross alt så voksne og modne og bla bla bla vi, at vi kommer nok til å diskriminere alderen på de under 20. Mye tyder derfor på det stikk motsatte. Som igjen understreker poenget mitt:
Det er en stor sammenheng mellom å være barnslig og tro på det overnaturlige.
Veldig barnslig med msn også.
Dette er mitt naturlige syn på hva en barnslig person er for noe.
Straks man blander inn msn i en hvilken som helst diskusjon, så blir alt usaklig. Poff! *trylltryll*
Denne diskusjonen er lett å ta seriøst.
Nei, vet du hva?
Fridabæret...
Dette var ikke for å erte deg eller noe sånt.
Jeg synes bare at du ikke skal ta det så alvorlig hvis du mener det ikke er vits å ta det alvorlig heller. Du sier jo at det er vanskelig å ta dette seriøst. Du klager på at voksne folk her inne ikke oppfører seg voksent nok. Sannheten er nok bare at vi vil være unger alle sammen.
Når du blir voksen nok selv, så skjønner du det.
(bortsett fra noen få her inne, som ønsker å være verifiserbare)
Men likevel... altså, de som er under 20 år her inne har ingenting de skulle ha sagt.
Vi er tross alt så voksne og modne og bla bla bla vi, at vi kommer nok til å diskriminere alderen på de under 20. Mye tyder derfor på det stikk motsatte. Som igjen understreker poenget mitt:
Straks man blander inn msn i en hvilken som helst diskusjon, så blir alt usaklig. Poff! *trylltryll*
Nei, vet du hva?
Fridabæret...
Jeg synes bare at du ikke skal ta det så alvorlig hvis du mener det ikke er vits å ta det alvorlig heller. Du sier jo at det er vanskelig å ta dette seriøst. Du klager på at voksne folk her inne ikke oppfører seg voksent nok. Sannheten er nok bare at vi vil være unger alle sammen.
Antall ord: 254
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hei, hold an. Jeg vil ikke være noen unge. Jeg gleder meg til jeg blir 60 år, jeg, da kan jeg endelig begynne å se ut som jeg føler meg.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
ludoburgero skrev:Jeg sliter med at jeg ikke er voksen nok, jeg.
Nei, vet du hva?
Fridabæret...
Veit du hva?
Jeg er faktisk ganske enig med deg på en del ting.
Det er vel delte meninger om hva som er barnslig. Sjøl kommer jeg nok aldri til å bli 'voksen'.
Jeg syns bare måten visse folk her inne legger fram meninga si på kunne blitt noe omformulert. Fordi det faktisk kan såre noen.
Det er ikke kritikken i seg sjøl. Det er måten den kommer fram på.
Msn er forøvrig en fin måte å beholde kontakten med folk som bor lengt borte på.
Ja, ludo, kanskje jeg skjønner det en gang.
Jeg føler meg egentlig ikke så veldig kritisert. Ikke i denne tråden. Bare misforstått.
Antall ord: 373
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Ja, nå skal jeg være litt snill med deg heller. Siden du tydeligvis er misforstått.fridabæret skrev: Veit du hva?
Jeg er faktisk ganske enig med deg på en del ting.
Det er vel delte meninger om hva som er barnslig. Sjøl kommer jeg nok aldri til å bli 'voksen'.
Jeg syns bare måten visse folk her inne legger fram meninga si på kunne blitt noe omformulert. Fordi det faktisk kan såre noen.
Det er ikke kritikken i seg sjøl. Det er måten den kommer fram på.
Msn er forøvrig en fin måte å beholde kontakten med folk som bor lengt borte på.
Ja, ludo, kanskje jeg skjønner det en gang.
Jeg føler meg egentlig ikke så veldig kritisert. Ikke i denne tråden. Bare misforstått.
Du legger opp til det. Det er ikke så mye mer å si om akkurat det.
Grunnen til det er at voksne her på forumet er ikke som du tror, ikke i forhold til dine forventninger.
Husk at her inne er det snakk om lekne tema, som overnaturlige fenomener.
Det bringer automatisk med seg noen litt nysgjerrige mennesker.
Nysgjerrige mennesker liker å leke med andre mennesker... se hvordan de reagerer...
Og igjen har vi de skeptiske, de som liker å gå imot en. Ofte er disse fulle av skepsis, og skepsis medbringer med seg litt arroganse og aggressivitet noen ganger. Det kan man bare se på hvis noen reagerer på det jeg sier nå (du kan banne på at en skeptiker vil forsvare seg mot slike "tåpelige utsagn", men det er min mening bare).
Så... i samfunnet generelt nå er det mangel på respekt.
Faktisk finnes det flere av dere yngre mennesker som har et svært mye reflektert og bedre syn på verden enn mange voksne. Det er trist, for de voksne skal være deres forbilder.
Det jeg sier til deg nå sier jeg heller ikke for å jatte med deg.
MSN er en fin ting det, jeg var selvfølgelig bare ute etter å herme etter innlegget ditt.
For jeg synes du har et feil inntrykk av hvordan de voksne her oppfatter det.
Jeg tror ikke de er så dumme som du beskriver, men jeg tror de kan være litt bråkjekke, litt bitre, og litt hensynsløse. Det er mange som er lei av unger her inne, fordi de har bombardert oss med innlegg om at bikkja deres er blitt besatt av onde ånder, og finner spøkelser selv i leverposteien på brødskiva og overalt. Og så legger de ut en bunch med bilder som tilsynelatende er helt vanlige eller kraftig retusjerte og leter etter orbs og spøkelser overalt på dem.
Det er bare det at vi er så flinke til å skjære over en kam.
Frykt og fordommer. Der er de voksne verre enn barn.
Antall ord: 476
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
ludoburgero skrev: Ja, nå skal jeg være litt snill med deg heller. Siden du tydeligvis er misforstått.
Du legger opp til det. Det er ikke så mye mer å si om akkurat det.
Grunnen til det er at voksne her på forumet er ikke som du tror, ikke i forhold til dine forventninger.
Husk at her inne er det snakk om lekne tema, som overnaturlige fenomener.
Det bringer automatisk med seg noen litt nysgjerrige mennesker.
Nysgjerrige mennesker liker å leke med andre mennesker... se hvordan de reagerer...
Og igjen har vi de skeptiske, de som liker å gå imot en. Ofte er disse fulle av skepsis, og skepsis medbringer med seg litt arroganse og aggressivitet noen ganger. Det kan man bare se på hvis noen reagerer på det jeg sier nå (du kan banne på at en skeptiker vil forsvare seg mot slike "tåpelige utsagn", men det er min mening bare).
Så... i samfunnet generelt nå er det mangel på respekt.
Faktisk finnes det flere av dere yngre mennesker som har et svært mye reflektert og bedre syn på verden enn mange voksne. Det er trist, for de voksne skal være deres forbilder.
Det jeg sier til deg nå sier jeg heller ikke for å jatte med deg.
MSN er en fin ting det, jeg var selvfølgelig bare ute etter å herme etter innlegget ditt.
For jeg synes du har et feil inntrykk av hvordan de voksne her oppfatter det.
Jeg tror ikke de er så dumme som du beskriver, men jeg tror de kan være litt bråkjekke, litt bitre, og litt hensynsløse. Det er mange som er lei av unger her inne, fordi de har bombardert oss med innlegg om at bikkja deres er blitt besatt av onde ånder, og finner spøkelser selv i leverposteien på brødskiva og overalt. Og så legger de ut en bunch med bilder som tilsynelatende er helt vanlige eller kraftig retusjerte og leter etter orbs og spøkelser overalt på dem.
Det er bare det at vi er så flinke til å skjære over en kam.
Frykt og fordommer. Der er de voksne verre enn barn.
Ja, jeg så at du herma etter innlegget mitt. Men jeg valgte å ikke kommentere det.
Jeg veit ikke hvorvidt jeg legger opp til å bli misforstått. Men jeg tror kanskje vi misforstår hverandre. Det er ikke alltid så lett å få fram meninga si sånn man ønsker når man sitter på nettet.
Respektløshet og fordommer er ting jeg ikke kan fordra.
Ja, jeg har kanskje høye forventninger til dere. Ikke fordi dere er voksne, men fordi det er sånn jeg ønsker alle kunne oppføre seg. Veit at at det ikke går an, men man lager seg nok et bilde og man kan bli skuffa. Eller positivt overaska.
Jeg tar gjerne til meg kritikk. Så lenge den ikke kommer i form av spydighet og frekke kommentarer.
Antall ord: 490
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Det er ikke det. Det er utfordrende å formulere seg skriftlig, hvis en skal snakke om noe som handler om noe personlig eller følelsesmessig. Og misforståelser om hvordan man er og hva man mener kan fort skje over tekstformat. Rent saklig er det kanskje mest praktisk å bruke tekst.fridabæret skrev: Ja, jeg så at du herma etter innlegget mitt. Men jeg valgte å ikke kommentere det.
Jeg veit ikke hvorvidt jeg legger opp til å bli misforstått. Men jeg tror kanskje vi misforstår hverandre. Det er ikke alltid så lett å få fram meninga si sånn man ønsker når man sitter på nettet.
Helt enig med deg. Det er bare synd, for det er ikke helt slik.Respektløshet og fordommer er ting jeg ikke kan fordra.
Ja, jeg har kanskje høye forventninger til dere. Ikke fordi dere er voksne, men fordi det er sånn jeg ønsker alle kunne oppføre seg. Veit at at det ikke går an, men man lager seg nok et bilde og man kan bli skuffa. Eller positivt overaska.
Hvor skal man starte, mener du da?
Har du noe forslag til hva man kan gjøre for å få folk til å skjerpe seg?
Enig i det også, ingen som liker spydigheter og frekke kommentarer mot seg.Jeg tar gjerne til meg kritikk. Så lenge den ikke kommer i form av spydighet og frekke kommentarer.
Tydeligvis mange som liker å slenge dem ifra seg. Så når det først skjer får du bare ikke ta det personlig og heller tenke at det er den som kommer med dritten som har det største problemet.
Antall ord: 274
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg veit ikke om det er så mye å gjøre med det.
Hvis hver og en hadde gått litt dypere i seg sjøl, så kanskje. Om man bare tenkte seg om en ekstra gang. Og om man kunne tenke litt lenger enn til fordommene i seg sjøl, men heller spørre seg "hvorfor tenker jeg slik? Har jeg en god grunn?" Og noen ganger har man kanskje det. Men da er det viktig å ikke dra alle under en kam.
Det er lett for å slenge utav seg med saker og ting, og spesielt på nettet. Jeg kan absolutt ikke si at ikke jeg også har gjort det flere ganger. Man blir provosert, og da er det lett for.
Nå tror jeg faktisk at vi forstår hverandre.
Du har rett, jeg skal prøve å ikke ta slike ting til meg. Jeg skal prøve å ikke la meg provosere like lett. Men jeg er en lett provoserbar person
Hvis hver og en hadde gått litt dypere i seg sjøl, så kanskje. Om man bare tenkte seg om en ekstra gang. Og om man kunne tenke litt lenger enn til fordommene i seg sjøl, men heller spørre seg "hvorfor tenker jeg slik? Har jeg en god grunn?" Og noen ganger har man kanskje det. Men da er det viktig å ikke dra alle under en kam.
Det er lett for å slenge utav seg med saker og ting, og spesielt på nettet. Jeg kan absolutt ikke si at ikke jeg også har gjort det flere ganger. Man blir provosert, og da er det lett for.
Nå tror jeg faktisk at vi forstår hverandre.
Du har rett, jeg skal prøve å ikke ta slike ting til meg. Jeg skal prøve å ikke la meg provosere like lett. Men jeg er en lett provoserbar person
Antall ord: 159
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
Husker denne tråden fra nor paranormal.no var bra. Vel, den tråden var teit da og den er teit nå.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2006 17:19
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Horten
Hvordan kan dere her inne vite 100% at det ikke finnes gjenferd, og at de ikke kan logge på MSN? Er dere gjenferd selv, siden dere veit det?
OMG! Da motsier dere jo dere selv, siden dere skriver her
Antall ord: 39
Det finnes kunn ètt pent barn i hele verden.
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
OMG, ja d var teit ass!!!! att vi ikke tenkte på d!!!!!!!! LOL.............klemzLivejenta skrev:Hvordan kan dere her inne vite 100% at det ikke finnes gjenferd, og at de ikke kan logge på MSN? Er dere gjenferd selv, siden dere veit det?
Neida, fra spøk til revolver. Jeg tror ikke noen mener å motsi seg selv her.
Det er bare sånn mennesker gjør, alt etter hvordan en ser på det.
Antall ord: 85
Hide post links |