Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Terra skrev: ↑11 Aug 2021 16:52
Dette var rart Asbjørn. Når jeg er logget inn ser jeg ikke bildene av boken, men før jeg logget meg inn så jeg begge bildene som vanlig.
Gutten i kofferten av Kaaberbøl & Friis.
Huff og huff, hvordan folk kan tenke seg til å utføre slikt...
Spennende og både fjært og nær på en gang.
Her er det flere skjebner flettet sammen og jeg leser med spenning alt i begynnelsen av boken...
Antall ord: 48
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
Jeg leser "Sjelens vekst - Healing gjennom utforskning av tidligere liv" av Linda Backman og "Bevisstheten hemmelige historie" av Meg Blackburn Losey. Sistnevnte leser jeg for andre gang, en utrolig spennende bok.