Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerDen suverene hjelper

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

*sukk*
kjære gud... fri meg fra menneskets blinde sannhet om at frelsen kan kun komme utenfra.. når sannhet er at enhver er sin egen frelser og må vite hvem de er før de vet hva gud er, for alt er ett og jeg er ett og det fins ikke dem og vi og jeg og du...

*amen*

:mozilla_cool:
Antall ord: 62
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev: Og du er selvfølgelig klar over at du dermed forkaster den frie vilje?
Nei, det er ikke slik det fungerer. For den som slaver under synden, er syndens slave, trell. Kristus har satt meg fri og jeg har fått adgang til å trede like inn i helligdommen. Hadde bare flere forstått hva Jesus gjorde for oss da han fullbragte frelsesverket for oss. Jeg brukte min frie vilje til å si JA til livet, det virkelige livet.
Og hva mener du er "ondskap"? Er du i det hele tatt i stand til å definere det du tror på?
Ondskapen kan komme i flere utgaver for å si det slik. Forførelse, ja bedrag er et eksempel på ondskapens makt. Jeg derimot tror på den sanne kjærligheten som Jesus har demonstrert for oss, ja like til denne dag. Og det holder for evigheten såfremst en vedblir i troen og dreper kjødets gjerninger.
Antall ord: 154
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:
Kimbara skrev: Og du er selvfølgelig klar over at du dermed forkaster den frie vilje?
Nei, det er ikke slik det fungerer. For den som slaver under synden, er syndens slave, trell. Kristus har satt meg fri og jeg har fått adgang til å trede like inn i helligdommen. Hadde bare flere forstått hva Jesus gjorde for oss da han fullbragte frelsesverket for oss. Jeg brukte min frie vilje til å si JA til livet, det virkelige livet.
Og hva mener du er "ondskap"? Er du i det hele tatt i stand til å definere det du tror på?
Ondskapen kan komme i flere utgaver for å si det slik. Forførelse, ja bedrag er et eksempel på ondskapens makt. Jeg derimot tror på den sanne kjærligheten som Jesus har demonstrert for oss, ja like til denne dag. Og det holder for evigheten såfremst en vedblir i troen og dreper kjødets gjerninger.
Nå snor du deg unna. Hva er bedrag? Gi meg et eksempel, så skal jeg gi deg en grunn til at det ikke er ondskap.

Er det ondskap å ta livet av en mann som vil ta livet ditt? Er han på sin side ond om han har fått beskjed om å ta livet ditt hvis han vil beholde sitt eget? Er den som gav ham dette ultimatum ond hvis han er schizofren?

Det er helt greit at du er kristen, men det bekymrer meg at du, som så mange andre, utviser en skremmende egenskap til ikke å tenke lengre enn den naive svart/hvitt-verdenen Bibelen fremstiller.
Antall ord: 263
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev: Nå snor du deg unna.
Neida det gjør jeg ikke, det er nok heller slik at du ikke forstår, eller kanskje rettere, ikke vil fårstå det jeg skriver.
Hva er bedrag? Gi meg et eksempel, så skal jeg gi deg en grunn til at det ikke er ondskap.
Løgn er bedrag. Et eksempel på dette er å si at " det finnes frelse å få uten ved Jesus Kristus, Guds Sønn," og det er den onde selv som står bak en slik løgn, og dermed forfører, ja bedrar mennesker i hopetall.
Er det ondskap å ta livet av en mann som vil ta livet ditt?
Jeg lever etter ordet om å tilgi, be for mine fiender, ja tilike med dette å elske dem. Derfor hadde jeg ikke ha villet tatt livet av noen om de ville drepe meg. Har alt hatt en slik hendelse i livet mitt ved at jeg ble knivstukket, men jeg har tilgitt gjerningsmannen av hele mitt hjerte, og det takket være at Guds Ånd bor i mitt hjerte.
Er han på sin side ond om han har fått beskjed om å ta livet ditt hvis han vil beholde sitt eget?
Ja, det ville vært en ond og feig handling, som jeg ikke ville tilråde noen, meg selv ink. under noen somhelst omstendighet.
Er den som gav ham dette ultimatum ond hvis han er schizofren?
Schizofreni er ikke av det gode, tvert imot. Da hadde mannen vært underlagt, ja besatt av onde krefter.

Har du noe alternativ til menneskets frelse uten Jesus kristus, Kimbara?
Antall ord: 265
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

misty-gutt skrev: Har du noe alternativ til menneskets frelse uten Jesus kristus, Kimbara?
la meg først arrestere deg i ditt spørsmål.. du legger premisser for svaret ved å fast indirekte å påstå at din virkelighet (et gammelt pardigme, som noen fortsatt henger fast ved) er den samme som Kimbara sin. Han kan ikke svare på dine premisser antar jeg, for han har andre referanser, et annet paradigme å jobbe utifra, som i hovedsak er det materialistisk og fastlåst av at kun fysiske lover kan definere det som er virkelig. Du har dine refarense utifra dogmer om hvordan en frelse kan oppnås og hva en frelse er.

Så du vet så har Kristendommen forlatt sin første plass på hierarkiet over rådende verdenssyn/paradigme i verden. Ergo har vi her flere alternativer.. både med henhold til om hva frelse er, om den fins. og hvordan den kan oppnås.

men selv den materialistiske står også ovenfor et paradigmeskifte.. som handler om å utvikle sin bevissthet og få mer kontroll og mer objektivitet i samhandling med andre bevissthetsutvikling krever at man begynner å definere bevissthet som noe som ikke kan defineres av fysiske lover, men andre lover (her er vi spebarn å regne for, amneg av oss i å forstå hva det vil si).

de som bruker frelse men i et mer alternativt perspektiv, mener at den kan kun skje igjennom individet.. individet er herre over sin bevissthet og kontroll over sitt liv.. mer eller mindre. Dette er faktisk også psykologisk mer riktig hvis man først skal bruke frelse, jeg ville brukt frigjørelse.. for det er det hva frelse handler om. Å frigjøre seg fra et tankemønster som en selv skapet utifra erfaringer roller man tar som igjen kommer av ulike omstendigheter som har mede rfaring/opplevelse å gjøre. denne frigjørelsen er hvis jeg skal være snill: Å bli kvitt det ondes tak, men har i et mer utviklet perspektiv/nivå: det onde er deg selv som skaper dårlig mønstre og opplevelser og påvirker andre negativt også igjennom at du er faktisk din verste fiende.
Antall ord: 353
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:
Kimbara skrev: Nå snor du deg unna.
Neida det gjør jeg ikke, det er nok heller slik at du ikke forstår, eller kanskje rettere, ikke vil fårstå det jeg skriver.
Tøys.
Løgn er bedrag. Et eksempel på dette er å si at " det finnes frelse å få uten ved Jesus Kristus, Guds Sønn," og det er den onde selv som står bak en slik løgn, og dermed forfører, ja bedrar mennesker i hopetall.
Løgn kan kalles bedrag, men det er ikke ondskap. Løgn kan komme av så mangt.
Den setningen du gir som eksempel er et dårlig eksempel, da den tar utgangspunkt i dogmatisk overtro, og ikke kan klassifiseres som hverken løgn eller sannhet.
Jeg lever etter ordet om å tilgi, be for mine fiender, ja tilike med dette å elske dem. Derfor hadde jeg ikke ha villet tatt livet av noen om de ville drepe meg. Har alt hatt en slik hendelse i livet mitt ved at jeg ble knivstukket, men jeg har tilgitt gjerningsmannen av hele mitt hjerte, og det takket være at Guds Ånd bor i mitt hjerte.
Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg lurte ikke på om DU ville drept noen, jeg lurte på om det er ondskap.
Ja, det ville vært en ond og feig handling, som jeg ikke ville tilråde noen, meg selv ink. under noen somhelst omstendighet.
Så hvis noen holder en pistol mot hodet til en fyr og truer ham til å drepe noen, så er den truede en ond person? Hvis du var i en slik situasjon ville du glatt latt personen med pistolen trekke av og drepe deg?

Schizofreni er ikke av det gode, tvert imot. Da hadde mannen vært underlagt, ja besatt av onde krefter.

Har du noe alternativ til menneskets frelse uten Jesus kristus, Kimbara?
Schizofreni, Misty-gutt, er en sykdom.

Ja, jeg har alternativ til "frelse". Frelse er en religiøs ting, og jeg vil anbefale å ikke la seg frelse overhodet. Man har størst forutsetning for å leve et fritt og godt liv uten dogmatisk overtro å klamre seg til og forholde seg til. Mulig du finner glede i å underkaste deg slikt, men verden hadde helt klart vært et bedre sted uten.
Antall ord: 383
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev: Ja, jeg har alternativ til "frelse". Frelse er en religiøs ting, og jeg vil anbefale å ikke la seg frelse overhodet. Man har størst forutsetning for å leve et fritt og godt liv uten dogmatisk overtro å klamre seg til og forholde seg til. Mulig du finner glede i å underkaste deg slikt, men verden hadde helt klart vært et bedre sted uten.
Frelse er en personlig sak mellom Gud og mennesket som blir frelst. Men så er det klart at det er godt å ha fellesskap med medtroende i menigheten eller forsamlingen om en vil.

Overtro har ikke noe med den levende troen på Gud å gjøre, en må skille, ja nyansere mellom dette med tro og overtro.

Ja, det er en stor glede å underkaste seg selve livet. Uten Jesus var jeg underkastet døden uten helt å fårstå hva det innebar. Hørt uttrykket; levende død? Vel kort sagt, det betyr at en ikke har fått opprettet kontakten på den måten Gud vil ha kontakt med en. Derfor er og blir budskapet om Jesu forsoningsverk på korset det viktigste budskap til menneskeheten både for all tid og evighet.

Guds Ord går aldri ut på dato, selv om mange er forført til å tro den allvorlige og onde løgnen.
Antall ord: 216
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:
Frelse er en personlig sak mellom Gud og mennesket som blir frelst. Men så er det klart at det er godt å ha fellesskap med medtroende i menigheten eller forsamlingen om en vil.

Overtro har ikke noe med den levende troen på Gud å gjøre, en må skille, ja nyansere mellom dette med tro og overtro.

Ja, det er en stor glede å underkaste seg selve livet. Uten Jesus var jeg underkastet døden uten helt å fårstå hva det innebar. Hørt uttrykket; levende død? Vel kort sagt, det betyr at en ikke har fått opprettet kontakten på den måten Gud vil ha kontakt med en. Derfor er og blir budskapet om Jesu forsoningsverk på korset det viktigste budskap til menneskeheten både for all tid og evighet.

Guds Ord går aldri ut på dato, selv om mange er forført til å tro den allvorlige og onde løgnen.
Ja, kan DU skille mellom overtro og "vanlig" tro da? Jeg vil si du er en klassisk overtroende. Du stiller ikke spørsmål til troen i det heletatt, og svelger rått det du har lest i Bibelen. Overtro.

Du underkaster deg ikke livet, du underkaster deg en gammel religion. Livet er vi alle underkastet uansett.

Levende død kan ha mange betydninger. For meg betyr det enten skinndød, eller zombiefilm.

Du vet at budskapet om Jesu liv (og røre) ikke er unikt? Det var mange "Jesuser" på den tiden. Jesus ble dog husket for ettertiden fordi han hadde størst fanskare. Uansett er ikke denne til dels fantasifulle beretningen det viktigste i menneskehetens historie. Den har ført til for mye krig og blodsutgytelse. Deler av det kristne budskap er viktig, men det er ikke unikt for kristendommen...snarere leveregler som enhver skjønner uten å lese Bibelen.

Hva er den alvorlige og onde "løgnen"? At Gud ikke finnes? Hvordan kan du kalle det løgn isåfall? Har du bevisene?
Nei, du har ikke det. Du har en personlig overbevisning. Kall det gjerne sannhet for deg selv, men gå ikke rundt og prediker at dette er en universell sannhet.

Jeg vil igjen oppfordre deg til å se litt nærmere på religionen din. Se alle selvmotsigelsene, feilene og brutale fandenskapen som proklameres.
Antall ord: 381
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:Jeg vil igjen oppfordre deg til å se litt nærmere på religionen din.
Nå er det fortsatt slik at jeg ikke har noen religion, er som tidligere sagt ikke religiøs annet enn i menneskers oppfatning og det er det lite jeg kan gjøre noe med.

Mitt liv overfor Gud er skjult i Jesus kristus, min frelser, og jeg er vasket ren i Jesus eget hellige blod.
Hebr 10:19 Da vi altså, brødre, i Jesu blod har frimodighet til å gå inn i helligdommen
Åp 12:11 Og de har seiret over ham i kraft av Lammets blod og det ord de vidnet; og de hadde ikke sitt liv kjært, like til døden
Antall ord: 119
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev: Jeg har ikke bedt deg om å overbevise meg, jeg har bedt deg dobbelsjekke disse kristne mirakelhistoriene.
Legger igjen ut denne linken med mirakelhistorier. Jeg tror ikke at disse menneskene lyver, hvorfor skulle de det da BA?

Her; tro eller la vær, valget er ditt: http://www.mjl.no/art.php?t=v
Tja, hvorfor skulle noen lyve om brann i et krigsskip, og mirakuløs rednig av den kristne?

Vi vet at noen lyver, det har jeg vist deg flere ganger. Grunnene kan være mange.

Ikke all lyver heller, noen hisorier kan være skikkelige misfoståelser. F.eks. henne som sov med bønnefille under puta. "Legen hennes fnyser av det hun forteller", kanskje fordi han vet at hun holder viktg informasjon vedrørende historien tilbake?

Hun tror sikkert at det var gud som hjalp henne, og slik sett lyver hun ikke, men hun forteller ikke hva legene har gjort for henne heller.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Leste du dette om Emil 93 år? http://www.mjl.no/art.php?i=313

Hva skal en annet si enn at; Gud er god! :mozilla_smile:
Antall ord: 27
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:Leste du dette om Emil 93 år? http://www.mjl.no/art.php?i=313

Hva skal en annet si enn at; Gud er god! :mozilla_smile:
Nei, jeg leste det ikke, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. I forrige innlegg viste jeg både til løgner og misforståelser som mulig årsaker til slikehistorier. Det er neppe gud som har betydning i noen av dem.

Hvis du vil jeg skal lese om Emil, så får du skrive om Emil. Jeg leter ikke rundt på alle mulge websider for å lese på din befaling.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Den här tråden borde döpas om till, segla i motvind med misty-gutt och BA.

Eller var det, vem kan segla förutan vind vem kan ro utan åror.

God Jul på er gamla kämpar. :D
Antall ord: 39
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Hvis du vil jeg skal lese om Emil, så får du skrive om Emil. Jeg leter ikke rundt på alle mulge websider for å lese på din befaling.
Nei selvsagt ikke BA, du gjør som du vil. Men du var nå bare et tastetrykk unna linken da. :mozilla_wink:
Antall ord: 52
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

First Day skrev:Den här tråden borde döpas om till, segla i motvind med misty-gutt och BA.

Eller var det, vem kan segla förutan vind vem kan ro utan åror.

God Jul på er gamla kämpar. :D
God Jul til deg også, First Day. :)
Antall ord: 49
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !