Det er ingen grunn til å holde tilbake - som regel pleier det å resultere i at du har så uendelig mye oppsparte midler å dele på, og de som ikke klarer å holde seg for gode til å dømme deg for å våge er i noen tilfeller misunnelige eller i andre tilfeller mangelfulle på meninger selv.Regn skrev:Tusen takk for respons på et ganske spontant innlegg; Lighteren, Svartepus og Ludoburgero, og andre som liker eller ikke liker. Vanligvis når jeg skriver slike innlegg pleier jeg å slette de i stedefor å poste de, egentlig bare fordi jeg er pysete, men også fordi det kan bli litt lite gjennomtenkt når jeg bare "føler" for å uttrykke noe.. men kanskje jeg skal bli litt tøffere på posting uansett. Og så må jeg si noe litt klissete; at noen ganger så betyr det ganske litt mye å få følelsen av at det fins noen sånne-likesinnende-eller hva-man-sier, der ute. Har vært medlem her i 8 år nå, og setter stor pris på forumet.
Til deg, Ludo; Jeg finner ikke ord akkurat nå.. men gi meg et par dager. =-)
Dessuten virker du over gjennomsnittet opptatt av hva som kan oppfattes som klissete...
Har det slått deg at det snakkes om katter og bakst her til daglig?
FYR LØS OG VÆR DEG SELV! Det er jo et diskusjonsforum!