Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan tomta eller området spøke?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2006 21:55
- 17
- Lokalisering: Østfold
Nei, hadde ikke sett dem siden i går igjend..... men har planer om å prøve å få kontakt neste gang jeg ser dem, kan hende at jeg ser dem i kveld også?!?... hva vet jeg, men jeg vil finne ut hva de vil!!livingdeaddoll skrev:har du ikke fått pratet med dem enda?
Antall ord: 54
Lev lenge, vel, og godt, døden kommer brått!
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>
-Ole a Ole?<<¿>>!{^^,}>>
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg bygde hus på et område som det ikke har vert noen bebyggelse på før. Etter at vi flyttet inn herjet underjordiske her. De likte nok ikke at jeg bygde på deres teritorium uten tillatelse fra de.
Med underjordiske mener jeg ikke små nisser av kjøtt og blød, men energier med en bevisthet som hører til på stedet.
Herjingene deres er imidlertid avtatt noe nå, da de sansynligvis har begyn å tilpasse seg endringene som ble gjort her for godt å vel ett år siden, men jeg kan fortsatt merke de fra tid til annen.
I begynnelsen forsvant det veldig mye ting og tang, lys ble slått av og på, og div elektroniske leker som lå tilsynelatende urørt på gulvet slo seg på av seg selv.
Det har gradvis avtatt med tiden, og begrenserser nå til diverse dunk og knirk, som også for den del kan skrive seg fra naturlige årsaker hvis jeg legger godviljen til.
Det jeg prøver å si er at på tidligere ubebodde områder kan det oppholde seg ånder eller avtrykk, men det kan også være en stor mulighet for at det er energier av naturånder, eller "underjordiske" om du vil!
Med underjordiske mener jeg ikke små nisser av kjøtt og blød, men energier med en bevisthet som hører til på stedet.
Herjingene deres er imidlertid avtatt noe nå, da de sansynligvis har begyn å tilpasse seg endringene som ble gjort her for godt å vel ett år siden, men jeg kan fortsatt merke de fra tid til annen.
I begynnelsen forsvant det veldig mye ting og tang, lys ble slått av og på, og div elektroniske leker som lå tilsynelatende urørt på gulvet slo seg på av seg selv.
Det har gradvis avtatt med tiden, og begrenserser nå til diverse dunk og knirk, som også for den del kan skrive seg fra naturlige årsaker hvis jeg legger godviljen til.
Det jeg prøver å si er at på tidligere ubebodde områder kan det oppholde seg ånder eller avtrykk, men det kan også være en stor mulighet for at det er energier av naturånder, eller "underjordiske" om du vil!
Antall ord: 202
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |