Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBorte?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

puma/f

Re: Borte?

Innlegg av puma/f »

Yn Drogh Spyrryd skrev:Når ga dem meg opp?

Var det min beskjed til dem som var det avgjørende?


De er hvertfall ikke her...
Hjelpern din er nok ikke borte... Har det slik periode vis at det er mindre aktivitet for og si det sånn... eller når jeg har gjort noe som for og si det enkel har fornærma han. Noen hjelpere er mere langsint enn andre.... Det skal veldig mye til for at du mister en hjelper, men ikke så mye til før du mister kontakten for og si det sånn

puma/f
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Hecate skrev:Som f.eks.:
Det er ikke min frie vilje å ha en arvelig sykdom som potensielt kan ta livet av meg, men av en eller annen grunn har sjelen min bestemt at jeg skal ha det i dette livet.
Tror du virkelig det funker sånn, at man velger en rolle i et spill nesten?
Antall ord: 56
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links