Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMitt første syn.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Sparrow skrev:Jaja, jeg fyrer meg lett opp ;)

Bare hengte meg opp i at åndesyn kan man ha om man aldri har meditert, og uten overhodet ha begrep om åndelig utvikling.

Nei jeg mener ikke at bare gode og snille mennesker skal kunne se ånder, men at man blir i stand til å se dem når man kommer lenger med sin åndelighet, er feil.

Men så var det sikkert ikke det Olav mente heller. :mozilla_wink:
nå.. men du har et poeng Sparrow... mange misforstår... og tror at.. de som kan se ditt og se datt.. evner ditt og evner datt.. er høyt utviklede ånedlige mennesker... å se spøkelser... telle hjelpere er ikke det samme som å være åndelig utviklet.. eller ha høyere bevissthet etc.. folk kaller det så mye rart.. når det handler om å ha en innsikt og et helhetssyn som strekker seg utover et ego...
Antall ord: 151
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links