Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr de engler ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Er de engler ?

Innlegg av zind »

Maritha skrev:Jeg har sett det på noen jeg kjenner ja. men det spiller ingen rolle hvilken bakgrunn personen sitter i. den hvite er like sterk uannsett.. Det er liksom som en boble på en måte rundt dem. med hvitt lys.. vanskelig å forklare.. men.. dette lyset følger kropsformen, å er sterkt hvit lys som lyser utover liksom.. ikke alle mennekser jeg ser det på.. så tanken slo meg.. kansje dette er gode mennesker.. mens dem jeg ikke ser det på ikke er fult så gode.. ?? sikker på at dette er aura ??,,hmm.. lese om det =))
Det er nok snakk om mye mer enn å bare være et godt menneske. For man kan være den snilleste personen i verden og likevel slite med ting psykisk f.eks som gjør at auraen svekkes. Men jeg heller mot teorien din jeg også, tror nok at gode mennesker har en mye sterkere aura enn de som lever i egoet.:D Dessuten forandrer jo auraen seg hele tiden, alt etter hvordan du føler deg, så det kan jo faktisk hende at du kan se auraen på en person en dag men ikke se det samme neste dag, eller bare etter en time...
Antall ord: 200
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Re: Er de engler ?

Innlegg av Maritha »

zind skrev:
Maritha skrev:Jeg har sett det på noen jeg kjenner ja. men det spiller ingen rolle hvilken bakgrunn personen sitter i. den hvite er like sterk uannsett.. Det er liksom som en boble på en måte rundt dem. med hvitt lys.. vanskelig å forklare.. men.. dette lyset følger kropsformen, å er sterkt hvit lys som lyser utover liksom.. ikke alle mennekser jeg ser det på.. så tanken slo meg.. kansje dette er gode mennesker.. mens dem jeg ikke ser det på ikke er fult så gode.. ?? sikker på at dette er aura ??,,hmm.. lese om det =))
Det er nok snakk om mye mer enn å bare være et godt menneske. For man kan være den snilleste personen i verden og likevel slite med ting psykisk f.eks som gjør at auraen svekkes. Men jeg heller mot teorien din jeg også, tror nok at gode mennesker har en mye sterkere aura enn de som lever i egoet.:D Dessuten forandrer jo auraen seg hele tiden, alt etter hvordan du føler deg, så det kan jo faktisk hende at du kan se auraen på en person en dag men ikke se det samme neste dag, eller bare etter en time...
Hihi.. ja det er mye å lure på =)

Skal sette meg ned å lese om aura. å trene meg mer.. det kan jo hende det kommer fler farger ;)

jeg skal tenke på dette som du skrev.. jeg skal se på en person en dag å se igjen en dagen etter.. .følge den opp litt.. å se om det forandrer seg noe hihi =)

god helg =)
Antall ord: 262

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Bare husk at det meste som avgir varme/energi har aura, tilogmed en kuruke :D
Antall ord: 14
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

skeptikeren skrev:Bare husk at det meste som avgir varme/energi har aura, tilogmed en kuruke :D
yes =)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !