Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
snuppedilla skrev:Er jeg en av de få her.. som har begynt å gå lei av diverse paranormale serier av virkelige eller oppdiktede hendelser..? og henger meg opp i klipping, sekvenser og sceneteknikken.. etc etc... kan bli for mye av det gode???
slik som hvor mange versjoner kan man få ut av reality konseptet?
Absolutt ikke. Jeg skal se på noen programmer slik at jeg kan uttale meg om det + se jumbo i aksjon.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk er helt sånn hyyyyyyyyyyyl weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wææææææææææ jaaaaaaaaaaaaaa
jiiiiiiiiiiiiiiiiipi. Men det er greit å sitere disse hylene ved senere debatter for å poengtere dere forutbestemte holdning til programmet og alle vet at subjektivitet ikke går hånd i hånd med vitenskap.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
trollia
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 01:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo
Innleggav trollia »
jeg gleder meg! for på søndag handler det om stamresturanten til familien vår!!
snuppedilla skrev:Er jeg en av de få her.. som har begynt å gå lei av diverse paranormale serier av virkelige eller oppdiktede hendelser..? og henger meg opp i klipping, sekvenser og sceneteknikken.. etc etc... kan bli for mye av det gode???
slik som hvor mange versjoner kan man få ut av reality konseptet?
Absolutt ikke. Jeg skal se på noen programmer slik at jeg kan uttale meg om det + se jumbo i aksjon.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk er helt sånn hyyyyyyyyyyyl weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wææææææææææ jaaaaaaaaaaaaaa
jiiiiiiiiiiiiiiiiipi. Men det er greit å sitere disse hylene ved senere debatter for å poengtere dere forutbestemte holdning til programmet og alle vet at subjektivitet ikke går hånd i hånd med vitenskap.
jeg skal ikke se på det og så skal jeg dra på tivoli og hyle isteden hehe....
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her