Slik jeg har forstått dette med en "ny" sol, så er det bare en teori om et objekt i Oortskyen som ennå ikke er verifisert. Jeg har litt vanskelig for å koble dette sammen med divisjonshopp, da Oortskyen er høyst reell i vår dimensjon og at det ikke er helt vanvittig usannsynlig at det finnes andre stjerner her...Det er heller ikke sikkert at det er en stjerne, er det vel? (Leste ikke så nøye, da jeg fant link fra den siden til Nasas NEO-side *grøss*)snuppedilla skrev:OK.. alle dere som vet hva Niburu er... dimensjoner og ny sol... enlight us.. uvitende esler(meg) he he....
hva er det dere babler om? selv om snuppedilla her kan ane.. leste jo om dette et annet sted, men da i et mer naturvitenskapelig perspektiv.. altså den nye solen...
Nibiru...vel det er vel nesten et sagn om denne planeten eller stjerneskip eller hva en skal kalle det? Litt sci-fi, for oss dødelige kanskje? Jeg mener å huske at det har noe med at den ligger i 4. dimensjon, derfor ser vi den ikke. For å være helt ærlig, så husker jeg ikke helt, for det er så lenge siden jeg leste om dette på nettet. Tror det var i forbindelse med 2012 eller Ashtar.