takk for tips. skal gjøre det.skeptikeren skrev:Ja, og ta bilder fra flere vinkler.
En ting til; når man tar bilde, ta flere av samme motiv, da først kan man se om det er forskjeller ute og går.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ spøkelse i fjøs.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2006 17:57
- 18
Antall ord: 43
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Dersom det er mulig å få tatt flere bilder, gjerne to-tre fra hver plass, så vil det gjøre "undersøkelsen" enklere.LofotPia skrev:takk for tips. skal gjøre det.skeptikeren skrev:Ja, og ta bilder fra flere vinkler.
En ting til; når man tar bilde, ta flere av samme motiv, da først kan man se om det er forskjeller ute og går.
En annen ting er at dersom jeg skal kikke på bildet, vil jeg ha kopi av orginalen, UTEN inntegnede ringer / merker, eller andre måter å endre bildet på ( også størrelse ).
Jeg vil ha bildene slik de er rett fra kamera, selv om de er flere MB store.
Rett og slett fordi at med en gang man endrer noe ( størrelse, eller annet) er ikke bildet lengre orginalt, og pakking av bildet kan ødelegge...
At man ser nope som kan minne om ansikt ? Ja.
Om det er ansikt ? - det vet jeg ikke. Mest sannsynlig er det en kombinasjon av flere ting, som gjør at man "ser" ett ansikt der.
Men somsagt, flere lignende bilder, tatt med et lite minutts mellomrom, vil gjøre jobben med undersøkelsen enklere.
Og iallfall hvis man har fra flere vinkler...
mvh Asbjørn
Antall ord: 207
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
LofotPia skrev:noen andre som ser det?
Ser ikke så mye klart her. Noe som kan være orber eller flekker på veggene, og så er det noe brunfarget i taket ved glavaen. Synes også jeg ser noe som ser ut som omrisset av en mannsperson i arbeidsklær litt til høyre for flekkene på veggen, men det kan sannsynlig være støv på bildet eller rett og slett bare merker i veggen.
Antall ord: 75
MM
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg ser ikke noe spes inni den blå ringen, men under til venstre rett under bjelken, kan jeg se et kvinneansikt som ser skrått opp mot venstre(venstre for oss).
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vis meg! det har jeg ike sett selvtjodleik skrev:jeg ser ikke noe spes inni den blå ringen, men under til venstre rett under bjelken, kan jeg se et kvinneansikt som ser skrått opp mot venstre(venstre for oss).
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hvor ser du "mannen"?? Det er meget mulig at det kan stemme for mannen går igjen i arbeidsklær.Trøndergut skrev:LofotPia skrev:noen andre som ser det?
Ser ikke så mye klart her. Noe som kan være orber eller flekker på veggene, og så er det noe brunfarget i taket ved glavaen. Synes også jeg ser noe som ser ut som omrisset av en mannsperson i arbeidsklær litt til høyre for flekkene på veggen, men det kan sannsynlig være støv på bildet eller rett og slett bare merker i veggen.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
LofotPia skrev:vis meg! det har jeg ike sett selvtjodleik skrev:jeg ser ikke noe spes inni den blå ringen, men under til venstre rett under bjelken, kan jeg se et kvinneansikt som ser skrått opp mot venstre(venstre for oss).
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Ser "ansiktskonturer" nederst i den store røde ringen rundt glavaen, på utsiden av bjelken. Nedenfor det kommer konturene av kroppen ikledd arbeidsklær. Det ser som "han kikker mot oss". Men, men, jeg vet ikke jegLofotPia skrev:hvor ser du "mannen"?? Det er meget mulig at det kan stemme for mannen går igjen i arbeidsklær.Trøndergut skrev:LofotPia skrev:noen andre som ser det?
Antall ord: 137
MM
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 22:28
- 18
ser bare en haug med rundinger jeg..
Aldri vært flink på å se slike ting
Aldri vært flink på å se slike ting
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Nå drar vi ut igjen med flere kameraer og skal se om vi oppfatter noe. legger ut raport når vi kommer tilbake.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
å herrelighet!!!..jeg skvatt til når jeg så dette..som ikke du har nevt..det største bildet du la ut...den midterster røde ringen du strekte av..avd e tre til venstre..den midterste der...se rett over den tyil høyre for den...er et surt manne ansikt..gredd håret rett bakover...ser at halsen er kuttet av av noe klær..ser at han ser på kameraet og ser fryktelig sur ut...pls..si at det er flere som ser det..for når man først ser det ser man det TYDELIGLofotPia skrev:da legger jeg det ut her, har ringet inn ansiktet. Det ser ut som to ansikter men det ene tror jeg bare er noe som henger i taket. Det er det svakeste ansiktet jeg sikter til, det er til høyre inni sirkelen jeg laget. forstørr gjerne bildet mitt å påpekt andre ting om jeg har oversett noe. Har nettopp lagt dem inn på pcn så er passe oppspilt nå.
Antall ord: 171
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ÅNEI...nå ser jeg ei till.rett under det ansiktet jeg snakka om..ei dame....med sånn skaut ..hun ser egentlig tynn ut i ansiktet..og ansiktsformen er mye mindre en hannes..men der ser du faktsik at hun har på seg noe mørkt..som dekker hele kroppen.. pls si at dere ogser det....lizziee skrev:å herrelighet!!!..jeg skvatt til når jeg så dette..som ikke du har nevt..det største bildet du la ut...den midterster røde ringen du strekte av..avd e tre til venstre..den midterste der...se rett over den tyil høyre for den...er et surt manne ansikt..gredd håret rett bakover...ser at halsen er kuttet av av noe klær..ser at han ser på kameraet og ser fryktelig sur ut...pls..si at det er flere som ser det..for når man først ser det ser man det TYDELIGLofotPia skrev:da legger jeg det ut her, har ringet inn ansiktet. Det ser ut som to ansikter men det ene tror jeg bare er noe som henger i taket. Det er det svakeste ansiktet jeg sikter til, det er til høyre inni sirkelen jeg laget. forstørr gjerne bildet mitt å påpekt andre ting om jeg har oversett noe. Har nettopp lagt dem inn på pcn så er passe oppspilt nå.
Antall ord: 229
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
har satt ring rundt hvor det er på bildet..men hvordan får jeg til å sette det inn her?
har det ikke på en nettside.må jeg legge det inn på ei nettside først..eller kan jeg legge det ut her fra mine bilder [/img]
har det ikke på en nettside.må jeg legge det inn på ei nettside først..eller kan jeg legge det ut her fra mine bilder [/img]
Antall ord: 46
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Da er vi kommet hjem. Har ikke sett noe unomalt på bildene mine ennå. men skal se nøye etter imorgen. Var ikke noe særlig å være der idag, hadde en herslig følese hele tiden. Hørte litt lyder av og til men siden det er et gammelt fjøs så kan det være det vi hører. Ene som var med mente han så en sort skygge i det vi gikk inn i bygningen. men ingen andre så det.
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hei der.. se litt lenger opp hva jeg skreiv om bildet;)LofotPia skrev:Da er vi kommet hjem. Har ikke sett noe unomalt på bildene mine ennå. men skal se nøye etter imorgen. Var ikke noe særlig å være der idag, hadde en herslig følese hele tiden. Hørte litt lyder av og til men siden det er et gammelt fjøs så kan det være det vi hører. Ene som var med mente han så en sort skygge i det vi gikk inn i bygningen. men ingen andre så det.
se om du ser det
Antall ord: 101
dyreelsker
Hide post links |