Jeg vet ikke hvor mye de måtte betale for dette. Var ikke mine penger det gikk utover. De skal flytte nå....RasCzaK skrev:Hvor mye tok disse folkene per time?
Huff... Du skulle heller tatt pengene og stukket og bowlet!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lørenskog
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2004 10:50
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Torvastad
Antall ord: 41
Tone Grønnevik
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2004 10:50
- 20
- Lokalisering: Torvastad
Bor du også i Lørenskog? Du har merket liv av ånder du altså også!Mysticool skrev:Hos meg så! i Gammelhuset! Og det vet du godt :mozilla_wink:hallinka skrev:Litt av en opplevelse ja! Også i Lørenskog! Trodde ikke det skjedde så mye her jeg!
Bra at noe skjer her også.
Antall ord: 54
Tone Grønnevik
Hide post links |
Re: Hmm
Jeg ser nå at jeg har forklart meg veldig dårlig her, det jeg mener er at de Ånder som henger igjen alstå gjengangere spm befinner seg på et lavt energi nivå, disse karaktiserer jeg som Onde.kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
Hvor befinner da disse åndene seg bevissthetsmessig?
Jeg har sikkert ikke hatt kontakt med så mange som deg, men har aldri opplevd å bli tappet for energi på noen måte, jeg opplever det heller motsatt. Jeg får energi, kjærlighet og gode råd. Derfor spørsmålet mitt også.
Har aldri møtt en ond ånd derfor jeg lurer. De kan være sinte, redde, forvirra og mye annet, men onde?? Nei det har jeg ikke opplevd.
Kenneth
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Men... Må bare spørre om en ting...kthon2 skrev:Jeg ser nå at jeg har forklart meg veldig dårlig her, det jeg mener er at de Ånder som henger igjen alstå gjengangere spm befinner seg på et lavt energi nivå, disse karaktiserer jeg som Onde.kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
Jeg har sikkert ikke hatt kontakt med så mange som deg, men har aldri opplevd å bli tappet for energi på noen måte, jeg opplever det heller motsatt. Jeg får energi, kjærlighet og gode råd. Derfor spørsmålet mitt også.
Har aldri møtt en ond ånd derfor jeg lurer. De kan være sinte, redde, forvirra og mye annet, men onde?? Nei det har jeg ikke opplevd.
Kenneth
Jeg trodde at ånder er på et høyere nivå der menneskelige følelser som egoisme, sjalusi osv ikke eksisterer.
At det i tilfellene hvor det er masse negativ energi, ikke er snakk om onde ånder, men menneskelige følelser/energi som "henger igjen"??
Dette ble en smule krøkkete forklart, men er det noen som skjønner hva jeg mener, eller som kan forklare litt mer rundt dette?
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Takker for svar
Da er vi ikke såå uenige her. Bare litt
Det du opplever som ondt må være det jeg opplever som følelser.
De kan gjøre ting for å få oppmerksomhet, men er det ondskap?
Jeg tenker at ved å kalle det ondskap så hauser en opp under all redselen
som allerede finnes hos mange.
Antall ord: 54
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2006 01:50
- 18
- Lokalisering: Hagan i Nittedal
Hvis du seriøst mener det Kenneth, så har du aldri opplevet en ond ånd.kthon2 skrev:Jeg ser nå at jeg har forklart meg veldig dårlig her, det jeg mener er at de Ånder som henger igjen alstå gjengangere spm befinner seg på et lavt energi nivå, disse karaktiserer jeg som Onde.kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
Kenneth
Antall ord: 142
Hide post links |
Re: Takker for svar
Jeg tror det ligger på definasjonen av Ondt, og det er vel ogsåkaja43 skrev:Da er vi ikke såå uenige her. Bare litt
tolkning av våre følelser som er annerledes.
De som er redd Ånder vil være redd Ånden uansett hva du sier om dem, men de som er mer tvilende til det de opplever vil få mer frykt i det du sier den er Ond, men erfaringen fra å få vite at en Ånd er ond vil gjøre det enklere neste gang de møter en Ånd, for da har de erfaringen med møte fra den "onde" som ikke var så ond forige gang for det er det som er erfaringen fra møte med den "onde" hehe ikke sikkert jeg forsto det her selv.
Kenneth
Antall ord: 177
Hide post links |
Det er 3 regler som gjelder for å utvikles ÅndeligKaroline22 skrev:Hvis du seriøst mener det Kenneth, så har du aldri opplevet en ond ånd.kthon2 skrev:Jeg ser nå at jeg har forklart meg veldig dårlig her, det jeg mener er at de Ånder som henger igjen alstå gjengangere spm befinner seg på et lavt energi nivå, disse karaktiserer jeg som Onde.kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
Kenneth
1) udmykhet
2) udmykhet
3) udmykhet
Da vil jeg du skal fortelle meg, vilke ånder befinner seg på lavere energi nivå og hvorfor er de der? en Ond Ånd vilket energi nivå befinner denne Ånden seg i ?
Kenneth
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
De åndene som ikke har kommet over befinner seg på det astrale plan.kthon2 skrev:Det er 3 regler som gjelder for å utvikles ÅndeligKaroline22 skrev:Hvis du seriøst mener det Kenneth, så har du aldri opplevet en ond ånd.kthon2 skrev:Jeg ser nå at jeg har forklart meg veldig dårlig her, det jeg mener er at de Ånder som henger igjen alstå gjengangere spm befinner seg på et lavt energi nivå, disse karaktiserer jeg som Onde.kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
Kenneth
1) udmykhet
2) udmykhet
3) udmykhet
Da vil jeg du skal fortelle meg, vilke ånder befinner seg på lavere energi nivå og hvorfor er de der? en Ond Ånd vilket energi nivå befinner denne Ånden seg i ?
Kenneth
Jeg har ikke vært i kontakt med noen fra noe lavere og vet ikke noe om ett ev. sånt plan,
men jeg avviser aldri noe helt innen dette feltet.
Syns forresten du kan føye til kjærlighet på den lista de :mozilla_wink:
Antall ord: 252
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
4) Kjærlighet :mozilla_laughing:kaja43 skrev:De åndene som ikke har kommet over befinner seg på det astrale plan.kthon2 skrev:Det er 3 regler som gjelder for å utvikles ÅndeligKaroline22 skrev:Hvis du seriøst mener det Kenneth, så har du aldri opplevet en ond ånd.kthon2 skrev:Jeg ser nå at jeg har forklart meg veldig dårlig her, det jeg mener er at de Ånder som henger igjen alstå gjengangere spm befinner seg på et lavt energi nivå, disse karaktiserer jeg som Onde.kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
Kenneth
1) udmykhet
2) udmykhet
3) udmykhet
Kenneth
Jeg har ikke vært i kontakt med noen fra noe lavere og vet ikke noe om ett ev. sånt plan,
men jeg avviser aldri noe helt innen dette feltet.
Syns forresten du kan føye til kjærlighet på den lista de :mozilla_wink:
Kenneth
Antall ord: 260
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
heldig du er kaja bedre sånt....håper du ikke treff en ond ånd....kaja43 skrev:Mener du dette seriøst Kenneth??
har oplevet mange ganger ånder aktivitet...en gang en skummelt veldig skummelt som skremte meg skikkelig,rent grøsser....da tok kofferten min å reise der fra...fordi jeg er ikke medium eller lignende...bare føler og oplevde sånne men ingen erfaring om åndeutdrivelse....
men veit at det noen onde ånder kan skade deg fysisk :mozilla_surprised:
men mest sjelden men mulig er det :mozilla_smile:
Antall ord: 169
Hide post links |