Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Heia skrev:Vi går tilbake til den tilstanden vi var før vi ble født. Mye er sagt om hva som skjer etterpå. En blir gal av mindre. Det er nok ikke farlig å dø. Å leve er nok mye mer smertefullt og skremmende....men så tror jeg at vi er uendelige så for meg spiller det ikke så stor rolle hvordan det er på den andre siden, reinkarnasjon og slikt....jeg bare lever livet mitt og trøster meg med at alt er som det skal være...
"det er nok ikke farlig å dø"
???????
Arti måte å formulere seg på syns jeg.
Fra spøk til alvor, jeg er helt enig i det du mener med innlegget ditt
Men bare for å tilfredstille min nyskjerrighet: Hva mener du er farlig?
Det er nok ikke farlig....skummelt, da...jeg vet ikke har ikke prøvd det ennå og de andre gangene husker jeg ikke noe av...
Men jeg har også overvært endel dødsfall og det ser veldig fredlig ut når de sukker for siste gang....da reiser de hjem...
Antall ord: 183
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Hira
Nybegynner
Startet: 06 Aug 2006 23:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sykkylven
Innleggav Hira »
ÅH jesus !!!!
halo halo halo !
klart det ikke er farlig å dø !!!!!
Bare se på meg !
jeg lever da i beste velgående enda !
haha
Antall ord: 24
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
De fleste som har opplevd en NDO og de jeg har snakket med gjennom transemedier forteller at det er utrolig mye bedre på den andre siden. Mye mere kjerlighet og det er rett og slett godt der. Så jeg har igrunn blitt mindre og mindre redd for døden. Naturligvis ønsker jeg å leve her så lenge som mulig men er ikke skremt av tanken på å en gang dø...
Det eneste som er sikkert i livet er at vi skal dø...alle som en!
Tenk på alle de som har dødd før deg, som dør akkorat i dette øyeblikk...
Du greier nok den oppgaven du også, men før din tid er kommet bør du leve livet og ikke tenke på døden!
gjør det beste ut av det du har og gjør gjerne noe for noen andre. Da får man det godt med seg selv og slipper å være redd for uoppgjorte ting!
Jeg er ikke redd for å dø, mye takket være "sagaen om isfolket".
Men jeg er livredd (!) for at mine kjære skal dø fra meg. Det er nok dem som sitter igjen som har det vondt, ikke den som er død...
Magikeren skrev:De fleste som har opplevd en NDO og de jeg har snakket med gjennom transemedier forteller at det er utrolig mye bedre på den andre siden. Mye mere kjerlighet og det er rett og slett godt der. Så jeg har igrunn blitt mindre og mindre redd for døden. Naturligvis ønsker jeg å leve her så lenge som mulig men er ikke skremt av tanken på å en gang dø...
Obs obs... en da skal nyte den tilstand man er i...? levende eller i en annen tilstand? at det er utrolig mye bedre...? kan hende.. men jeg syns det er mer riktig å si at det er fint på sin måte der også? ellers blir det til at man går og lengter etter noe bedre når man skape seg et deilig liv her og nå.. død som levende he he
i min lille skrudde verden.. trur jeg.. at man lever mange ganger ja.. uttallig.. ingen sjeler er mer gamle enn andre... men vi tar vår utvikling i forskjellige etapper og har du et problem du ikke blir ferdig med nå.. vel.. det skal du ta neste gang til du er ferdig.. kanskje tar du en tripp tilbake i nivå... men alt i alt på vei fremover hø hø...
Jeg tror at det man tror på som levende skal skje etter døden, skjer. Døden er litt skremmende. Men det er fordi jeg er redd for å etterlate de som er glad i meg. Men tror også at man får et nytt liv, eller at man kan velge...
Ja..Har jo hørt det dere atte folk har sett lys i en enda av en tunell...menmen.. om det er sant vet jo ikke jeg.. men liksom kan men tenke??Eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det men kan man føle, tenke åsså slikt??
Antall ord: 50
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...
*Lille* skrev:Jeg tror at det man tror på som levende skal skje etter døden, skjer. Døden er litt skremmende. Men det er fordi jeg er redd for å etterlate de som er glad i meg. Men tror også at man får et nytt liv, eller at man kan velge...
det er sant ! skremmende tanke att du levner så mange igjen med sorg
Antall ord: 65
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj