Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderlier psykriatiske

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

kthon2 skrev:Om dere visste hva som har foregått på lier så hadde ingen satt sine ben der, det er ikke uten grunn at avisene har fått munnkurv.

Vet dere at dersom alt hadde kommet ut ville mange ha mistet jobbene sine og politikerne måtte svart for hva de egentlig har holdt på med, ikke den villeste amerikanske filmen kan sammen lignes med hva pasienter på lier har gjennomgått. og det som befinner seg avav energi der i dag er virkelig skremmende.

Kenneth
Du er på bærtur. Tror du virkelig dette er Iraq, sovjetunionen eller nazityskland?
Antall ord: 101
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Jeg er visst synsk.

Da jeg leste overskriften på denne tråden sto det "Lier psykotiske" - så blunket jeg og da sto det lier psykiatriske.

hmm - kan det være et tegn?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

Atmi skrev:Jeg er visst synsk.

Da jeg leste overskriften på denne tråden sto det "Lier psykotiske" - så blunket jeg og da sto det lier psykiatriske.

...på at du er trøtt og burde legge deg, ja!
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

science skrev:

Tror du ikke det var et tegn fra oven altså? Jeg er ikke så trøtt altså, jeg snubla litt i dørkarmen her, men sovnet ikke altså, jeg bare fikk et syn på en måte. Skulle gå på do, også plutselig var det som om jeg var så trett og begynte å se noen bilder. Men da jeg slo hodet i dørkarmen kjente jeg at jeg var helt våken og bevisst. Og jeg er ikke trett i det hele tatt,

Tror du jeg er synsk?
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

hehe kan hende men virker som om du er i ørska:P akkurat som meg :mozilla_tongue:
Antall ord: 15
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Jonette<3 skrev:hehe kan hende men virker som om du er i ørska:P akkurat som meg :mozilla_tongue:
Snufs
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Jonette<3 »

er trøtte om kvelden men kan hende du er synsk ja, har opplevd sånn jeg å før. det er akkurat som om man forsvinner inn i en annen verden litt
Antall ord: 32

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Jonette<3 skrev:er trøtte om kvelden men kan hende du er synsk ja, har opplevd sånn jeg å før. det er akkurat som om man forsvinner inn i en annen verden litt
Men jeg bare tuller.

Selv om det er sant at jeg leste lier psykotiske - og syns det var litt morsomt og (unnskyld altså men) litt passende.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Jonette<3 »

og overtrøtte=P :mozilla_tongue:
alt for å tulle vettø :mozilla_tongue:
Antall ord: 8

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av science »

Atmi skrev:
science skrev:

Tror du ikke det var et tegn fra oven altså? Jeg er ikke så trøtt altså, jeg snubla litt i dørkarmen her, men sovnet ikke altså, jeg bare fikk et syn på en måte. Skulle gå på do, også plutselig var det som om jeg var så trett og begynte å se noen bilder. Men da jeg slo hodet i dørkarmen kjente jeg at jeg var helt våken og bevisst. Og jeg er ikke trett i det hele tatt,

Tror du jeg er synsk?
I den tråden som heter bevar norge norsk, så leste jeg bevar norske skog. Det er jo enda verre.

Jeg tror du er synske sånn inninellom, men du er vel bedre på intuisjon. Men det finner vi jo ut etterhvert :)
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

science skrev:
Atmi skrev:
science skrev:

Tror du jeg er synsk?
I den tråden som heter bevar norge norsk, så leste jeg bevar norske skog. Det er jo enda verre.

Jeg tror du er synske sånn inninellom, men du er vel bedre på intuisjon. Men det finner vi jo ut etterhvert :)
Jamen du har jo rett. Du ER synsk. Det er viktig å bevare norsk skog, hvor skal vi ellers gå tur liksom?
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Atmi skrev:
science skrev:
Atmi skrev:
science skrev:

Tror du jeg er synsk?

Jamen du har jo rett. Du ER synsk. Det er viktig å bevare norsk skog, hvor skal vi ellers gå tur liksom?
Som du ser så hjalp din synsket til at jeg fikk enda et syn. For jeg så norsk skog, når du sa Norske skog.

Fy søren for et fantsatisk samarbeid.

Vi må lage en organisasjon på grunnlag av denne fantastiske oppdagelsen. Kanskje et eget nettsted. Så kan vi ha sånne kanaliseringer og greier - vi kan kalle oss noe kult. Kurael eller noe slik :)
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skytsengel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mai 2004 18:11
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen

Innlegg av Skytsengel »

Antall ord: 51
Amen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

helen skrev:
kthon2 skrev:Om dere visste hva som har foregått på lier så hadde ingen satt sine ben der, det er ikke uten grunn at avisene har fått munnkurv.

Vet dere at dersom alt hadde kommet ut ville mange ha mistet jobbene sine og politikerne måtte svart for hva de egentlig har holdt på med, ikke den villeste amerikanske filmen kan sammen lignes med hva pasienter på lier har gjennomgått. og det som befinner seg avav energi der i dag er virkelig skremmende.

Kenneth
nå ble jeg virkelig nysgjerrig. Har avisene fått munnkurv? Av hvem?
Hvem tror du sitter på så mye makt at de kan stoppe avisene fra og skrive?

Kenneth
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

science skrev:

Kenneth
Du er på bærtur. Tror du virkelig dette er Iraq, sovjetunionen eller nazityskland?
Nei det er Norge med verdens mest falske politikere, hadde du bare vist du.

Kenneth
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links