Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHvordan påkalle en død person?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:Har Science forsvunnet helt? Igjen? Herlighet.
Men sånne kommentarer til dyslektikere om gramatikken deres pleier generelt å slå dårlig an, såvidt jeg kan huske.
Det jeg mener, og det VET folk her inne nå. Burde vite. Er bare utrolig respektløst og drive å rippe opp i det hele tiden.

Om jeg hadde skrevet "Kommet" med tre Mèr hadde det fremdeles vært leselig. Ser bare ikke poenget i den bidige gramatikk -greia på et forum som dette... Syns det ødelegger litt, og det virker så utrolig teit å bruke det for å se ned på folk.

"Du har evner, men kan ikke skrive" - argument" Eeeh? Teit. Bare slik jeg ser det just nu... (Forresten så var de siste orda der svensk om dere ikke skjønte d :mozilla_wink: )

PS; Denne diskusjonen kan vi vel muligens flyttes inn i "Skrivekurs"-tråden om det er veldig store ønsker om d, IGJEN. Men bare noe jeg forutser; Det vil ikke bli funnet noen løsning!
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Ja, regelen var vel at dysleksi skal tolereres men sms-språk(no offence til deg Lille ;) ) og dialekt ikke skal. Men tror forøvrig Heia mente det mer som en vennskapelig spøk til Olav da, jeg vet ikke hvor godt hun kjenner han heller.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

*Lille* skrev:
karina skrev:Har Science forsvunnet helt? Igjen? Herlighet.
Men sånne kommentarer til dyslektikere om gramatikken deres pleier generelt å slå dårlig an, såvidt jeg kan huske.
Det jeg mener, og det VET folk her inne nå. Burde vite. Er bare utrolig respektløst og drive å rippe opp i det hele tiden.

Om jeg hadde skrevet "Kommet" med tre Mèr hadde det fremdeles vært leselig. Ser bare ikke poenget i den bidige gramatikk -greia på et forum som dette... Syns det ødelegger litt, og det virker så utrolig teit å bruke det for å se ned på folk.

"Du har evner, men kan ikke skrive" - argument" Eeeh? Teit. Bare slik jeg ser det just nu... (Forresten så var de siste orda der svensk om dere ikke skjønte d :mozilla_wink: )
Herregud, kan du ikke skrive på norsk så vi skjønner det? Svensk liksom?
Seriøst; hvorfor er det så mye å ta på vei for om en har dysleksi eller skrivefeil? Er det så farlig egentlig? Det er det jeg aldri har skjønt. Jeg fleipet litt med det nå fordi jeg synes det var arrogant av Olav å skrive at andre er på bærtur fordi folk ikke har samme erfaringer som han. Respektløst? Ok. Jeg er i "samme f... -modus" om dagen. Skal chill'en på treffet, jeg ;)
Antall ord: 224
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:Ja, regelen var vel at dysleksi skal tolereres men sms-språk(no offence til deg Lille ;) ) og dialekt ikke skal. Men tror forøvrig Heia mente det mer som en vennskapelig spøk til Olav da, jeg vet ikke hvor godt hun kjenner han heller.
Hehe, jeg prøver jo å skjerpe meeeeg! Vanskelig :D Hihi no offence taken by the way! OoOh go`i engelsk ass! Not, hehe :mozilla_wink:
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Heia skrev:
*Lille* skrev:
karina skrev:Har Science forsvunnet helt? Igjen? Herlighet.
Men sånne kommentarer til dyslektikere om gramatikken deres pleier generelt å slå dårlig an, såvidt jeg kan huske.
Det jeg mener, og det VET folk her inne nå. Burde vite. Er bare utrolig respektløst og drive å rippe opp i det hele tiden.

Om jeg hadde skrevet "Kommet" med tre Mèr hadde det fremdeles vært leselig. Ser bare ikke poenget i den bidige gramatikk -greia på et forum som dette... Syns det ødelegger litt, og det virker så utrolig teit å bruke det for å se ned på folk.

"Du har evner, men kan ikke skrive" - argument" Eeeh? Teit. Bare slik jeg ser det just nu... (Forresten så var de siste orda der svensk om dere ikke skjønte d :mozilla_wink: )
Herregud, kan du ikke skrive på norsk så vi skjønner det? Svensk liksom?
Seriøst; hvorfor er det så mye å ta på vei for om en har dysleksi eller skrivefeil? Er det så farlig egentlig? Det er det jeg aldri har skjønt. Jeg fleipet litt med det nå fordi jeg synes det var arrogant av Olav å skrive at andre er på bærtur fordi folk ikke har samme erfaringer som han. Respektløst? Ok. Jeg er i "samme f... -modus" om dagen. Skal chill'en på treffet, jeg ;)
Fordi man har blitt mobba/ertet og terpa på, pga den fordømte gramatikken siden barndommen? Jaaaa, har nok noe med det og gjøre ja. Derfor tar man nok på vei.

Hehe, er lov å være i "samme f***" humør en gang i blandt vettu...
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

karina skrev:Ja, regelen var vel at dysleksi skal tolereres men sms-språk(no offence til deg Lille ;) ) og dialekt ikke skal. Men tror forøvrig Heia mente det mer som en vennskapelig spøk til Olav da, jeg vet ikke hvor godt hun kjenner han heller.
Kjenner han ikke, men har jo sett mye til han her inne. Jeg tror han vet hvem jeg er og at jeg kan være litt stor i kjeften til tider- jeg også. :mozilla_surprised:
Antall ord: 83
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Heia skrev:
karina skrev:Ja, regelen var vel at dysleksi skal tolereres men sms-språk(no offence til deg Lille ;) ) og dialekt ikke skal. Men tror forøvrig Heia mente det mer som en vennskapelig spøk til Olav da, jeg vet ikke hvor godt hun kjenner han heller.
Kjenner han ikke, men har jo sett mye til han her inne. Jeg tror han vet hvem jeg er og at jeg kan være litt stor i kjeften til tider- jeg også. :mozilla_surprised:
:mozilla_cool:
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Heia skrev:[
Herregud, kan du ikke skrive på norsk så vi skjønner det? Svensk liksom?
Seriøst; hvorfor er det så mye å ta på vei for om en har dysleksi eller skrivefeil? Er det så farlig egentlig? Det er det jeg aldri har skjønt. Jeg fleipet litt med det nå fordi jeg synes det var arrogant av Olav å skrive at andre er på bærtur fordi folk ikke har samme erfaringer som han. Respektløst? Ok. Jeg er i "samme f... -modus" om dagen. Skal chill'en på treffet, jeg ;)
Ja det var det jeg skjønte, at du sa det pga det han sa. Merker det moduset ditt ja Heia, i det minste bra at du sier fra, så vi ikke har kjip innstilling til deg på treffet.
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

karina skrev:
Heia skrev:[
Herregud, kan du ikke skrive på norsk så vi skjønner det? Svensk liksom?
Seriøst; hvorfor er det så mye å ta på vei for om en har dysleksi eller skrivefeil? Er det så farlig egentlig? Det er det jeg aldri har skjønt. Jeg fleipet litt med det nå fordi jeg synes det var arrogant av Olav å skrive at andre er på bærtur fordi folk ikke har samme erfaringer som han. Respektløst? Ok. Jeg er i "samme f... -modus" om dagen. Skal chill'en på treffet, jeg ;)
Ja det var det jeg skjønte, at du sa det pga det han sa. Merker det moduset ditt ja Heia, i det minste bra at du sier fra, så vi ikke har kjip innstilling til deg på treffet.
Det kan jo tenkes dere har det for det? Hva vet jeg, men den sjansen tar jeg. Vi kjenner jo hverandre ikke, tross alt. Men jeg synes det er skummelt at det blir så mange *sjenert*
Antall ord: 169
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Heia skrev:
karina skrev:
Heia skrev:[
Herregud, kan du ikke skrive på norsk så vi skjønner det? Svensk liksom?
Seriøst; hvorfor er det så mye å ta på vei for om en har dysleksi eller skrivefeil? Er det så farlig egentlig? Det er det jeg aldri har skjønt. Jeg fleipet litt med det nå fordi jeg synes det var arrogant av Olav å skrive at andre er på bærtur fordi folk ikke har samme erfaringer som han. Respektløst? Ok. Jeg er i "samme f... -modus" om dagen. Skal chill'en på treffet, jeg ;)
Ja det var det jeg skjønte, at du sa det pga det han sa. Merker det moduset ditt ja Heia, i det minste bra at du sier fra, så vi ikke har kjip innstilling til deg på treffet.
Det kan jo tenkes dere har det for det? Hva vet jeg, men den sjansen tar jeg. Vi kjenner jo hverandre ikke, tross alt. Men jeg synes det er skummelt at det blir så mange *sjenert*
Ikke slemt ment, men jeg kan holde hånden på hjertet og si at jeg gruer meg... Redd for å ikke passe inn.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

sku nesten vert eit valg der man kunne markere av at man hadde lese å skrive vansker. slikt at det viste på profilen men berre under registrering. slikt at man ikke berre kan "late" som senere. slikta t dere som så absolutt skal klaga (hinter ikke til noen i denne tråden berre så det var sakt :D:D ) kan ta det med ro for han\hu ser at han\hu har lese og skrive vansker.
Antall ord: 74
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 313
Startet: 18 Jul 2006 19:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Donk er sikkert fornøyd med at tråden han startet har fått så mange svar angående spørsmålet hans....
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

*Lille* skrev:Min erfaring med dette er ganske liten, men kan vel likevel dele det jeg har, med fare for å kanskje bli slaktet av de mer erfarende :mozilla_smile:

Uansett. Den eneste kontakten jeg har hatt med en død, er bestemoren min. Jeg har ganske enkelt tenkt på henne også har hun vist seg for meg. Jeg har også bedt henne komme, men som oftest kommer hun når jeg minst venter det. Og spesielt når jeg er trist, sliten, sint og slikt.

Noen andre døde har jeg ikke villet mase på gitt... Vært med på noen utdrivelser da, men aldri gjort/ har ikke tenkt å drive med slikt alene, før jeg kanskje har åpnet meg mer en dag :mozilla_smile:
Han har fått noen.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 313
Startet: 18 Jul 2006 19:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Ja det har han, met er det virkelig ikke mulig å diskutere det emnet som blir tatt opp? Må da gå ann å lage en egen tråd om man har no å klage på som ikke har noe med emnet å gjøre...
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Magikeren skrev:Donk er sikkert fornøyd med at tråden han startet har fått så mange svar angående spørsmålet hans....
Er du moderator plutselig nå 'a? :D
Neida, men han har jo ikke vært på banen etter at -marie- kastet ballen tilbake til ham. .
Antall ord: 49
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links