Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
-Marie- skrev:Jeg er ikke så flink til å tyde drømmer, men jeg kan se hva som står i bøkerne mine..
Engelen kan representere den positive delen av et forhold til en du er glad i.. Den kan også illustrere religiøse forestillinger, følelser eller intuisjon om døden, et behov for en foreldreskikkelse, eller iboende visdom... Engler assosieres ofte med død, eller formidling av viktige budskap.
Baby symboliserer spedbarnsselvet, eller et aspekt som fortsatt befinner seg på et tidlig trinn i utviklingen, og som trenger oppbygging, for at det ikke skal dø.... Kan representere en ny fase i livet, et nytt prosjekt, eller en ny livsstil...Kan også vise til stor avhengighet av partnerens emosjoner.
Jah..så må du tolke dette som du vil
Alltid når noen tolker en drøm, uansett hva drømmen gikk ut på så er svaret; Død, kjærlighet og forandring. Er det bare tilfeldig att det er det som er svaret hver gang jeg leser en tråd om drømmetolkning, eller er det gjengangere stort sett i en hver tolkning?
Aner ikke Som jeg skrev er jeg ikke flink til å tyde drømmer. Jeg skrev bare det som sto i boka mi, jeg, så får det tolkes av de som kan.
Jeg mener ikke det samme som deg, når du skriver at det er det samme i hver tolkning.. Har fått noen av mine drømmer tolket av folk som er flinke til sånt, og det var ikke død, kjærlighet og forandring i hver tolkning, nei..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Hmmm....kanskje alle drømmesymbol har med forandringer å gjøre siden livet ikke er statisk?
På den annen side, Anki, hva har din tante M. å si til dette? Evt. ste-fetteren din? Uansett om det var en reell engel der eller om det var en drøm, så var den sikkert av betydning for ham. En skal ikke kimse av hva underbevisstheten forteller, det ligger mange nøkler til utvidet forståelse av sin livssituasjon der.
Antall ord: 76
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Heia skrev:Hmmm....kanskje alle drømmesymbol har med forandringer å gjøre siden livet ikke er statisk?
På den annen side, Anki, hva har din tante M. å si til dette? Evt. ste-fetteren din? Uansett om det var en reell engel der eller om det var en drøm, så var den sikkert av betydning for ham. En skal ikke kimse av hva underbevisstheten forteller, det ligger mange nøkler til utvidet forståelse av sin livssituasjon der.
ja,veit at jeg burde spørre hun. hun gir meg som regel svar på det meste.