Dårlig unnskyldningen. Det er faktisk dokumentert at det ikke funker å komme til noe fornuftig hvis man ikke ser brettet. Det finnes videokamera og det finnes andre mennesker som kan sjekke resultatet. Ja, jeg har prøvd ouijabrett.sjanna skrev:er vel en grunn til at man ikke skal ha bind for øynene ..for å se hva svaret blir... har du prøvd å bruke spiritisme selv? de som ikke får det til tror selvsagt heller ikke på det.. er også mange medium som bruker dette.science skrev:sjanna skrev:mange av de man tilkaller er som regel onde og gjør onde ting...det bør ikke være noe forde om han ikke svare riktig. han er ikke med på noe spørrelek heller.husk på det. og onde ånder gjør mer skade en gode ting. tilkall heller personer dere vet hvem er. gamle familie medlemmer eller noe. men som sagt er ikke dette noe lek.
Ouija funker ikke når man har bind for øynene. Det er dokumentert. Prøv selv og film det. Dere kommer ikke til et eneste fornuftig svar. Det har ingen gjort under kontrollerte forsøk.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ rar ting med spiritisme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Sist redigert av science på 18 Jun 2006 16:58, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 193
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jun 2006 21:37
- 18
ok...jeg bruker å spør om ikke så seriøse spørsmål....vi har aldri spurt om når en person dør!
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: lørenskog
så funka det når du brukte det?science skrev:Dårlig unnskyldningen. Det er faktisk dokumentert at det ikke funker å komme til noe fornuftig hvis man ikke ser brettet. Det finnes videokamera og det finnes andre mennesker som kan sjekke resultatet. Ja, jeg har prøvd ouijabrett.sjanna skrev:er vel en grunn til at man ikke skal ha bind for øynene ..for å se hva svaret blir... har du prøvd å bruke spiritisme selv? de som ikke får det til tror selvsagt heller ikke på det.. er også mange medium som bruker dette.science skrev:sjanna skrev:mange av de man tilkaller er som regel onde og gjør onde ting...det bør ikke være noe forde om han ikke svare riktig. han er ikke med på noe spørrelek heller.husk på det. og onde ånder gjør mer skade en gode ting. tilkall heller personer dere vet hvem er. gamle familie medlemmer eller noe. men som sagt er ikke dette noe lek.
Ouija funker ikke når man har bind for øynene. Det er dokumentert. Prøv selv og film det. Dere kommer ikke til et eneste fornuftig svar. Det har ingen gjort under kontrollerte forsøk.
Antall ord: 203
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
det er bra...for det skal man aldri gjøre heller...emmagirl skrev:ok...jeg bruker å spør om ikke så seriøse spørsmål....vi har aldri spurt om når en person dør!
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hva er funke da? Dytte glasset rundt på måfå og få tvetydige svar som ikke betyr noe? Ja, da funka det.
Forøvrig kjenner jeg mange alternative folk og ingen av dem har noen gang kommet med noen interessante opplysninger gjennom ouija eller andre hjelpemidler. Av tv program har jeg heller ennå ikke sett et medium komme med noe annet enn svada.
Unnskyld at jeg spør, men skal det ikke være slik at man starter med en skeptisk linje? Hvorfor skal jeg tro på noe når all min empiriske erfaring og all verdens seriøs forskning på emnet har kommet med negative eller ikkeeksisterende resultater?
Forøvrig kjenner jeg mange alternative folk og ingen av dem har noen gang kommet med noen interessante opplysninger gjennom ouija eller andre hjelpemidler. Av tv program har jeg heller ennå ikke sett et medium komme med noe annet enn svada.
Unnskyld at jeg spør, men skal det ikke være slik at man starter med en skeptisk linje? Hvorfor skal jeg tro på noe når all min empiriske erfaring og all verdens seriøs forskning på emnet har kommet med negative eller ikkeeksisterende resultater?
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
jeg har ihvertfall brukt spiritisme mange ganger og snakket med avdøde i familien... og vet at de svarene jeg fikk var sanne....så for noen får man noe intressant ut av det og for andre gjør man ikke det..... så sånn er det! bedre for deg som ikke tror på det i det hele tatt å la oss andre som gjør det ha en diskusjon da. så fint a...takker og ha en fin dag! :mozilla_laughing:
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hm.. det er ganske domt gjort hvist noen flytter på glasset med vilje for da er det ikke noe gøy
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Så siden jeg ikke tror på dette så får jeg ikke lov å delta i diskusjonen?sjanna skrev:jeg har ihvertfall brukt spiritisme mange ganger og snakket med avdøde i familien... og vet at de svarene jeg fikk var sanne....så for noen får man noe intressant ut av det og for andre gjør man ikke det..... så sånn er det! bedre for deg som ikke tror på det i det hele tatt å la oss andre som gjør det ha en diskusjon da. så fint a...takker og ha en fin dag! :mozilla_laughing:
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
nei det er sant..ha det med kun 1 annen person som du stoler godt på..
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
du får såklart ver med i diskusjonen selv om du ikke tror på det
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
jo klart men dette var ikke en diskusjon til å begynne med...det var et spørsmål. men men... kos deg med diskusjonen for all del.science skrev:Så siden jeg ikke tror på dette så får jeg ikke lov å delta i diskusjonen?sjanna skrev:jeg har ihvertfall brukt spiritisme mange ganger og snakket med avdøde i familien... og vet at de svarene jeg fikk var sanne....så for noen får man noe intressant ut av det og for andre gjør man ikke det..... så sånn er det! bedre for deg som ikke tror på det i det hele tatt å la oss andre som gjør det ha en diskusjon da. så fint a...takker og ha en fin dag! :mozilla_laughing:
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Aug 2006 18:47
- 18
- Lokalisering: Hell
Spiritisme er ikke noe å kødde med.
Man kan f.eks ikke spørre om når man dør.
Da kan det hende at det skjer.
Jeg har hørt om historier der det har skjedd.
Spiritisme er nifse greier.
Man kan f.eks ikke spørre om når man dør.
Da kan det hende at det skjer.
Jeg har hørt om historier der det har skjedd.
Spiritisme er nifse greier.
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Det skal sies at det er utrolig mange vandrehistorier angående spiritisme, så ikke tro alt dere leser og hører. Utført riktig er ikke spiritisme farlig, tross alt er spiritismen nermest en religion. MEN, det er viktig at man vet hva man driver med. Ikke bruk f. eks et ouija brett til lek, eller bare for å tulle. Man kan nok skremme seg selv utrolig mye, selv om man egentlig ikke har fått kontakt men noen ånder..
Men, den lysestaken.. Det kan fårekomme sterke energier når man driver med spiritisme og nært beslektede ting, så ting kan skje ja.
Men som jeg begynte med, ikke tro alt du hører...
Men, den lysestaken.. Det kan fårekomme sterke energier når man driver med spiritisme og nært beslektede ting, så ting kan skje ja.
Men som jeg begynte med, ikke tro alt du hører...
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 20:30
- 18
- Lokalisering: Os
Jeg å en veninne drev med spiritisme å det viste seg at vi hadde fått en uvelkommen gjest for å si det sånn... så vi måtte få hjelp til å fjerne den ånden..Så spiritisme kan vere skummle saker ja.. ...
HeHe :mozilla_smile:
HeHe :mozilla_smile:
Antall ord: 42
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Lokalisering: drømmeland
Jeg kjenner flere som har drevet med spiritisme, eller bruk av ouija brett. Dem har da ikke en gang trengt å være i kontakt med glasset en gang! Det flytter helt av seg selv, og det har hendt ting som er mindre hyggelig.
Det er også en del som har havnet på sinnsykehus eller behandlingssenter om dere vil kalle det det, da dem har drevet med spiritisme. Desuten skal man aldri spørre om å få se satan eller stille spørsmål om døden!
Jeg har selv prøvd det en gang, lyset gikk ganske så fort etter vi hadde begynt spillet.
Jeg ønsket ikke lenger å fortsette spille, og har ikke gjort det siden!
SKUMLE GREIER!!
Det er også en del som har havnet på sinnsykehus eller behandlingssenter om dere vil kalle det det, da dem har drevet med spiritisme. Desuten skal man aldri spørre om å få se satan eller stille spørsmål om døden!
Jeg har selv prøvd det en gang, lyset gikk ganske så fort etter vi hadde begynt spillet.
Jeg ønsket ikke lenger å fortsette spille, og har ikke gjort det siden!
SKUMLE GREIER!!
Sist redigert av Angelina79 på 19 Aug 2006 14:26, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 117
Angelina :=)
Hide post links |