Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhva er det

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Svar??

Innlegg av kaja43 »

Sånn jeg forsår det så mener du dette er en energi av noe slag. Det vil si at det ikke er noe en kan se med det blotte øyet og da er det egentlig ikke mulig for noen å si eksakt hva det er. Vi kan synes og tro, men noen sikker forklaring kan du kundu få ved å selv føle på det og stole på det du kjenner. Universet og de indre verdener består av uendelig mange foskjellige energier og muligheter til å gi seg til kjenne så det kan være hva som helst. Kanskje bestemor vil si at hun er der, om du er av de som føler behov for å holde fast ved de som har gått over. Kanskje det er en energi som tidliger har bodd i huset, om du er av de som er opptatt av sånt. Det kan være en hjelper som gir seg til kjenne om du er klar for å ha kontakt med de. Like tiltrekker oftest like og derfor får en vanligvis kontakt med det som opptar en og som er på samme nivå som en selv.
Antall ord: 191
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Araciss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2005 20:17
18

Innlegg av Araciss »

Jeg har ikke noe godt svar. Huset jeg bor er ganske nytt, og jeg opplever det som folk her kaller "orber" - selv om det i huset mitt bare er en. Det er en blå stripe eller ball av lys som fyker rundt i huset nå og da. Familien min vet at den er der (vel søstra mi har aldri sett den, hun er ikke så mye hjemme), og vennene mine (blant dem noen skeptikere) har sett den.
Vi bryr oss egentlig ikke så mye om hva det er, siden det ikke gjør noe skade. Og det har jo sin sjarm; et blått lys som fyker rundt i huset :)
Antall ord: 111
Oh... jeg hører fin musikk! Hvor kommer den fra.... Kaizers!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

Sarita skrev:Jeg hører noen ganger et uforklarelig smell når jeg er hjemme aleine... sånn som i dag.. da resten av familien var i sverige...
Jeg våknet ... satt meg opp i sengen ... jeg hørte etter om noen var hjemme.. jeg hørte ingen ting, bare hetterotta mi som løp rundt i buret... da jeg hadde kledd på meg og sånn, hørte jeg etter igjen. Jeg kunne tydlig høre at en dør åpnet seg etterfulgt av noen som gikk... Jeg gikk ned i gangen for å skjekke hvem som hadde blitt igjen hjemme med meg.. Alle dørene var igjen og det var ingen andre hjemme :mozilla_surprised: ..
Det gikk en stund og jeg ble sulten.. jeg gikk ned på kjøkkenet for å lage meg taost.. taosten spise jeg i stua mens tv'en stod på... [SMELL!] oj, tenkte jeg og løp opp i annen egt. men ingen ting så unormalt ut... dette har kjedd flere ganger (ikke mens jeg spiser da) , men som oftes kommer lyden fra kjeller stua..
jeg fortatlte detta til muttern og hun fortatalte meg at hun syns hun hører noen som går oppe i annen egt. når hun er hjemme aleine.. :mozilla_surprised:

SPØKER det HJEMMME eller ??

jeg har oplevd dette jeg og, jeg og lillebroren min på tolv er på kjøkkene og ingen andre hejmme, så hører man ett tydlig sell oppe andre ganger dører, knirker i gulvet... har ikke t4enkt så mye på det...
Antall ord: 257
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML: