Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Stram lukt etter Lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 08:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Molde
Hvordan kan man hjelpe de stakkars sjelene som er fanget der med å komme seg videre, eller rense stedet for negativ energi som du sier? Det høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å gjøre, hadde jeg bare visst hvordan. Jeg er fristet til å dra dit og se, for gamle sinssykehus har altid fascinert meg, men av respekt for de døde vil jeg bare dra dit om jeg kan utrette noe positivt der.
Antall ord: 75
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 08:31
- 18
- Lokalisering: Molde
moderator: slett denne posten. ble dobbel når firefox klikka.
Antall ord: 10
Hide post links |
KjeXz skrev:Hvordan kan man hjelpe de stakkars sjelene som er fanget der med å komme seg videre, eller rense stedet for negativ energi som du sier? Det høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å gjøre, hadde jeg bare visst hvordan. Jeg er fristet til å dra dit og se, for gamle sinssykehus har altid fascinert meg, men av respekt for de døde vil jeg bare dra dit om jeg kan utrette noe positivt der.
bare en ting jeg lurer litt på her....................
nå har det vært nærmest pakketurer til lier med alle slags utdrivere og den ene bedre enn den andre, og de fleste meget stolte over sine evner, og da er spørsmålet mitt som følger.:
Hvorfor er det i såfall fortseatt vileløse sjeler igjen der ute når så mange utdrivere og klarsynte har gått manngard der ute?
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 05:01
- 18
- Lokalisering: Rælingen
det var blod på vegger og tak.. det går ikke an og ta feil av det.. det var hånd merker på veggene som var av blod..
Antall ord: 28
Hide post links |
og de er helt sikkert kommet fra folk som har lidd. Det er helt utenkelig at noen har moret seg og laget disse merkene for å latterliggjøre "dere" litt?karim skrev:det var blod på vegger og tak.. det går ikke an og ta feil av det.. det var hånd merker på veggene som var av blod..
Spør også som elboss - hvordan kan det ha seg at det fortsatt er så mange sjeler der oppe. Det er nå vanvittig med folk bare fra paranormal som har vært der og hjulpet alle disse hvileløse sjelene.
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Hvordan?
Det er mange måter å gjøre dette på og hvordan en får best resultat er forskjellig fra person til person etter hvilke kvaliteter på lys og energi en kan ta ned og åpne for.KjeXz skrev:Hvordan kan man hjelpe de stakkars sjelene som er fanget der med å komme seg videre, eller rense stedet for negativ energi som du sier? Det høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å gjøre, hadde jeg bare visst hvordan. Jeg er fristet til å dra dit og se, for gamle sinssykehus har altid fascinert meg, men av respekt for de døde vil jeg bare dra dit om jeg kan utrette noe positivt der.
Å gå inn å rense på ett sted som dette er ikke gjort på en dag og heller ikke en jobb for utrenede. En bør være fler som kan jobbe sammen over tid.
Grunnen til at det tilsynelatende ikke hjelper at så mange har vært der oppe kan være fler:
1. De som har vært der vet ikke helt hva de driver med eller hva de begir seg ut på ( kanskje en litt for stor tro på egne evner?)
2. Det kan være en såkalt revne, eller fler, på området, noe som gjør at det er en åpning mellom vår dimensjon og en lavere dimensjon. Noe som gjør at energier kan gå fritt ut og inn. Det er da ikke såkalte ånder som sitter fast i det astrale, men laverestående vesener som bare morer seg over å kunne løpe rundt å skremme de som kommer.
3. Det ligger så mye kollektivt mørke der at det krever en masse lys og energi for å få det renset. Dette er ikke ånder, men avtrykk av alt som har skjedd der gjemmon tidene. For utrente kan det lett oppfattes som ånder.
Antall ord: 311
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg er forsåvidt enig der, selv om jeg må innrømme å ha vært der noen ganger. Tror ikke Lier er et sted å "spøke"med, men vise respekt!
Antall ord: 30
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:55
- 18
- Kjønn (valgfri): Kanin
- Lokalisering: Orkdal
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Stram lukt etter Lier
haha! genialt!El Boss skrev:mistenker at du ble så redd at du har pisset i buksene av frykt for din egen fantasi.Mysticool skrev: Da vi satte oss i bilen fikk jeg en sterk og stram lukt foran meg, de andre
kjente den ikke. Jeg satte meg til ro, ladet ut energien jeg hadde fått i meg
kjente du kanskje noe varme også?
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ja,denne har jeg ledd godt av flere ganger nå.
Fint at du ler du også Mysticool,godt å le skikkelig i ny og ne.Letter i kroppen.
Fint at du ler du også Mysticool,godt å le skikkelig i ny og ne.Letter i kroppen.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2006 17:29
- 18
- Lokalisering: bærum
Hei.var i Lier psykriatiske for første gang på lørdag. Jeg har opplevd ganske mye hjemme-,fra jeg var 13-14. Hørt mye om Lier,og ble nysgjerrig. Vi var vel 20-25 stk.der på lørdag... tror nok d r uteliggerne som har klint blod oppover vegger for å skremme oss nysgjerrige,søkende... følte ikke så mye,bortsett fra et rom hvor alle samlet seg. ble vanskelig å puste der inne,og varm temp. Først når vi kom ut å så bilder,så jeg et par ansikt,ganske tydelig!
Antall ord: 95
Carpe Diem !!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
Ja det var det rommet hvor det var skikkelig stramt, følte nesten en ble kvalt.lille engel skrev:Hei.var i Lier psykriatiske for første gang på lørdag. Jeg har opplevd ganske mye hjemme-,fra jeg var 13-14. Hørt mye om Lier,og ble nysgjerrig. Vi var vel 20-25 stk.der på lørdag... tror nok d r uteliggerne som har klint blod oppover vegger for å skremme oss nysgjerrige,søkende... følte ikke så mye,bortsett fra et rom hvor alle samlet seg. ble vanskelig å puste der inne,og varm temp. Først når vi kom ut å så bilder,så jeg et par ansikt,ganske tydelig!
Tok jo noen bilder og tror kanksje jeg har noe på dem...se om jeg
får lagt dem ut etterhvert.
Litt av en tur eller skal vi si para-treff var det!
Antall ord: 147
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Var det et rom? Jeg trodde det var en lukt du kjente etterpå - eller, vet ikke helt hva jeg trodde. Men dersom det er en stram lukt der så er jo ikke det så rart. Det er overveiende sannsynlig at både mennesker og katter og hunder og andre ting har både tisset og "xxx" der inne både titt og ofte. Og klart at det setter lukt.Mysticool skrev:Ja det var det rommet hvor det var skikkelig stramt, følte nesten en ble kvalt.lille engel skrev:Hei.var i Lier psykriatiske for første gang på lørdag. Jeg har opplevd ganske mye hjemme-,fra jeg var 13-14. Hørt mye om Lier,og ble nysgjerrig. Vi var vel 20-25 stk.der på lørdag... tror nok d r uteliggerne som har klint blod oppover vegger for å skremme oss nysgjerrige,søkende... følte ikke så mye,bortsett fra et rom hvor alle samlet seg. ble vanskelig å puste der inne,og varm temp. Først når vi kom ut å så bilder,så jeg et par ansikt,ganske tydelig!
Tok jo noen bilder og tror kanksje jeg har noe på dem...se om jeg
får lagt dem ut etterhvert.
Litt av en tur eller skal vi si para-treff var det!
Antall ord: 218
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
Sjøvlironi har jeg nok av!snowfall skrev:Ja,denne har jeg ledd godt av flere ganger nå.
Jeg er overbaken ikke redd for å drite meg ut...:mozilla_wink:
Antall ord: 46
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 23:39
- 18
- Lokalisering: sykkylven
Det er faktisk en som har innrømt att venner av han fikk tak i griseblod fra foreldrenes slakteri får å skremme han ...... så , ja det er blod , men ikke av menneskerkarim skrev:det var blod på vegger og tak.. det går ikke an og ta feil av det.. det var hånd merker på veggene som var av blod..
Antall ord: 62
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
Hide post links |