Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Kitty skrev:så den er ikke noe hvert å se flightplan?
jeg synes den var drit bra jeg da.... men alle liker vi jo forskjellige ting. mulig at den virket bra pga jodie foster. liker henne. men.... hun er jo lesbisk.... hoppsann
Jeg mente ikke filmer som jeg leier og sånt. jeg mener en sånn video klipp av noe skummelt. elr et veldi skummelt spell.. eller noe skvette ting! ikke filmer på film.no men noe jeg kan finne på nette som er skummelt! har dere en direkte link jeg kan trykke på? eks et spill om et mental sykehus og snære ting. det er veldi spennende
Kitty skrev:så den er ikke noe hvert å se flightplan?
jeg synes den var drit bra jeg da.... men alle liker vi jo forskjellige ting. mulig at den virket bra pga jodie foster. liker henne. men.... hun er jo lesbisk.... hoppsann
Nehei? Er hun?? Nehei...
Antall ord: 47
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.