Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen må ha en logisk forklaring på dette!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Mjølnir
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2006 03:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Midgard

Innlegg av Mjølnir »

heh, når jeg komer hjem og skal til å gå inn i huset så høres det ofte ut som at det er full aktivitet inne, noe det selfølgelig ikke er. Har funnet ut at det rett og slett bare er fantasien som løper løpsk. lydene kommer av mine egne fotrinn, pluss lydene som klærne lager i bevegelse.
Inne er det jo helt stille, så er mulig hjernen ikke er helt oppdatert på akkurat det.

Når jeg opplever noe "uforklarlig" så gjør jeg det jeg kan for å finne forklaringen, dette gjør jeg ved eksperiment, som å gjøre de tingene jeg nettopp gjorde om igjen, og se om jeg opplever det samme "uforklarlige" igjen. 90% av gangene er det jeg selv som har utløst det "paranormale". Og om det ikker er meg selv som utøser det, så har jeg alltid funnet en anne n naturlig forklaring på fenomenet, rett og slett bare ved å gjøre eksperiment og gjenskape situasjonen. Dette har virket hver gang, med unntak av èn gang. Da klarte jeg det ikke...
Og det plager meg fortsatt.
Antall ord: 187
Universets evige kamp for å gjennvinne likevekt er fasinerende.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ramses
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jan 2006 22:11
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Ramses »

det er helt enkelt en ånd som viser deg sin tilstedeværelse, horfor være redd? er du redd din far eller bestefar, er det slik at vi plutselig skal være veldig redd, hvis noen som er døde kommer og vil kommunisere med oss. Hvis de har en kropp så synes vi det er greit men uten da blir det plutselig farlig. Ja jeg vet at vi er kulturelt opplært til og kun bruke logikken, men logikken rekker kun til et vist pungt, derfra må du bruke mere åndelige sanser. Hunden hjemme kan se på en ånd følge den med blikket og så sover hunden videre, kun en sjelden gang begynner den og bjeffe til åndene som kommer på besøk, lytt heller til budskapet de har. Ha en fin dag kjære venn og sov trykt og godt.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Jeg bor også i blokk og kan si at mange ting - som å høre noen gå inne i leiligheten osv er ganske naturlig. Lydene sprer seg og det kan godt være naboen over går i sin stue og det høres ut som noen går i din stue. Døra kan sprette opp på grunn av vind - sjekk om den lukker seg skikkelig igjen. Utover det kan jeg ikke forklare verken sko i gangen eller dører som går opp og igjen. Men husk at i en blokk er der naboer som kan åpne dører og lukke dører og vinduer som faktisk påvirker luftsituasjonen i din leilighet. For eksempel hender det at jeg får stiv kuling i min stue hvis både jeg og naboen har åpent på likt - det vil si hvis ytterdøra står på gløtt eller noe slik.

Ellers ville jeg sjekket om noen eier de skoene som plutselig dukket opp. :) Det er i hvertfall en begynnelse. Sier ikke at det er sånn, men hvis det er sånn så er det godt å ha sjekket det ut så du får sove om natten :)

Atmi
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anny
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 13 Jul 2005 21:40
19
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av Anny »

Hei du, du skal nu ikke være bange, hvis du får besøg fra den anden side er de ikke farlige, selvom huset er ungt er jorden huste står på gammelt, så det er ikke kun i gamle huse det spøger i, et lille råd fra mig er, tal til personen/dem når du oplever noet sig f.eks jeg vil ikke ha mer besøk, eller slut nå, måske det vil hjælpe, en ting er sikkert, den/dem kommer ikke for å ta dig, det kan være noen fra lagt tilbake som ikke er så glad i det huset som er bygget på dere plads. ønsker dig lykke til vider og ikke vær bange ingen ting å være bange for.
Antall ord: 130
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 08:36
20
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

Dette hørtes skummelt og alvorlig ut. Jeg opplevde noe liknende en tid tilbake. Men det var boots utenfor i gangen i mitt tilfelle. Ung og naiv som jeg var da, forsto jeg ikke alovoret med budskapet fra åndeverden fra starten av. Men etterhvert som tiden gikk, åpenbarte en løveliknende skapning seg helt ut fra intet, etter at jeg lå foran tv skjermen min og koste meg.. med rødaktig og blodsprengte øyne. Videre så hoppet den ut fra tvn og rett inni min kropp og forsvant. pr dags dato forstår jeg ikke fullt ut hva som hendte egentlig. Men etterhvert skjønte jeg alvoret med det hele,etter en samtaleterapi med et anerkjent medium. Etter det ble budskapet ble tydeligere for meg, og jeg fant ut at det var best å flytte på seg og finne seg et nytt boplass. Finn deg heller et boplass på grenlandsdistriktet eller dronningensgate, for der forekommer det svært sjeldent slike paranormale fenomener.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 08:36
20
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

mordecai skrev:Dette hørtes skummelt og alvorlig ut. Jeg opplevde noe liknende en tid tilbake. Men det var boots utenfor i gangen i mitt tilfelle. Ung og naiv som jeg var da, forsto jeg ikke alovoret med budskapet fra åndeverden fra starten av. Men etterhvert som tiden gikk, åpenbarte en løveliknende skapning seg helt ut fra intet, etter at jeg lå foran tv skjermen min og koste meg.. med rødaktig og blodsprengte øyne. Videre så hoppet den ut fra tvn og rett inni min kropp og forsvant. pr dags dato forstår jeg ikke fullt ut hva som hendte egentlig. Men etterhvert skjønte jeg alvoret med det hele,etter en samtaleterapi med et anerkjent medium. Etter det ble budskapet tydeligere for meg, og jeg fant ut at det var best å flytte på seg og finne seg et nytt boplass. Finn deg heller et boplass på grenlandsdistriktet eller dronningensgate, for der forekommer det svært sjeldent slike paranormale fenomener.
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links