Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHealing, Varme hender, osv.. Virker det?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

El Boss

Innlegg av El Boss »

har ikke lest en ting i tråden, men tenker dette er noe av svaret på temaet..

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =&ito=1490
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GiChi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 12 Okt 2006 23:17
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Notodden

Innlegg av GiChi »

jon skrev:healing fins det! finnes selfølgelig grenser da, avhengig av erfaring til healern, kjent fenomen at man kan stoppe blødniger!

jeg kan selv bli vitt kraftige mage smerter, smerte ved og ha vrikket beinet , eller slått armen, kun ved og sende litt ekstra chi til stede , samt og sirkulere energien rundt....
i starten gjorde jeg litt feil og fikk flyttet smerten noe som var litt uheldig:P men fikk det til ettervært.

Kan du få muskler til å slappe av å? å kan du "ta bort" smerter i ryggen? jeg er så nyskjerrig på detta her... hehe..
Antall ord: 99
Det er ikke viktig hva du trur på. det viktigste er at du trur!
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

GiChi skrev:
jon skrev:healing fins det! finnes selfølgelig grenser da, avhengig av erfaring til healern, kjent fenomen at man kan stoppe blødniger!

jeg kan selv bli vitt kraftige mage smerter, smerte ved og ha vrikket beinet , eller slått armen, kun ved og sende litt ekstra chi til stede , samt og sirkulere energien rundt....
i starten gjorde jeg litt feil og fikk flyttet smerten noe som var litt uheldig:P men fikk det til ettervært.

Kan du få muskler til å slappe av å? å kan du "ta bort" smerter i ryggen? jeg er så nyskjerrig på detta her... hehe..
har ikke prøvd så mye, men har fått det til... har merka at jeg har hatt litt vondt i hosdet, så "dro" jeg energien på en måte inn i fingern og da merka jeg at jeg fikk en nummen litt svakere smerte i fingerne:D fikk ikke gjort noe med det mer da, men ssenere sendte jeg heller mot smerten og da ble den borte...

men som sakt jeg har ikke brukt det noe utsratk men er sikker på at det vil gåann og fjerne større smerter og alt som hører til!
Antall ord: 199
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GiChi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 12 Okt 2006 23:17
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Notodden

Innlegg av GiChi »

jon skrev:
GiChi skrev:
jon skrev:healing fins det! finnes selfølgelig grenser da, avhengig av erfaring til healern, kjent fenomen at man kan stoppe blødniger!

jeg kan selv bli vitt kraftige mage smerter, smerte ved og ha vrikket beinet , eller slått armen, kun ved og sende litt ekstra chi til stede , samt og sirkulere energien rundt....
i starten gjorde jeg litt feil og fikk flyttet smerten noe som var litt uheldig:P men fikk det til ettervært.

Kan du få muskler til å slappe av å? å kan du "ta bort" smerter i ryggen? jeg er så nyskjerrig på detta her... hehe..
har ikke prøvd så mye, men har fått det til... har merka at jeg har hatt litt vondt i hosdet, så "dro" jeg energien på en måte inn i fingern og da merka jeg at jeg fikk en nummen litt svakere smerte i fingerne:D fikk ikke gjort noe med det mer da, men ssenere sendte jeg heller mot smerten og da ble den borte...

men som sakt jeg har ikke brukt det noe utsratk men er sikker på at det vil gåann og fjerne større smerter og alt som hører til!

Så interessant:) dette vil jeg høre litt mer om.. :) syns dette her er veldig spennende;)
Antall ord: 217
Det er ikke viktig hva du trur på. det viktigste er at du trur!
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Wip oout skrev:
Jah rart med det dær :P min Bestefar kan lese bort verk og smerter... han har lest bort tannverk og ryggsmerter på meg.. Det rare når han skulle ta vekk ryggsmertene så hadde vi et stearinlys på bordet, og flammen stod på skjevt hele tiden når han leste. Når han var ferdig var det helt vanlig igjenn :o
[/quote]

Lese bort smerte? Hmm...det har jeg aldri hørt om...Hvordan fungerer det?

Dette er min erfaring og tro om varme hender/healing:

Mange mennesker har varme hender, men vet ikke at de har det eller hvordan det skal brukes. Noen healere har evne til å fysiske se problemer veldig klart, og kan lokalisere sykdom og andre kroppslige plager. Dette gjelder også mental helse, depresjoner osv.
De kan trekke ut dårlig energi og gi tilbake frisk energi....

Mamma oppdaget mine varme hender når jeg var i 9-10 års aldern. Jeg kjente på magen hennes når hun hadde vondt og det utviklet seg kraftig varmeenergi spontant. På den tiden hadde jeg aldri hørt om det...
Dette er ikke noe jeg kan kontrollere veldig, men jeg har da prøvd meg frem litt...

Det beste resultatet mitt er under en sjøfart tur for noen år siden. Jeg og samboeren med noen venner hadde vært på heisatur i Danmark og skulle ta ferge over til Sverige.
Han hadde kraftig hodepine som hadde utviklet seg kraftigere utover dagen. Han gruet seg skikkelig til å sette seg bak rattet når vi kom til land.
-Jeg sa at vi kunne jo forsøke, litt sånn diskre så ingen skulle legge merke til det da..hihi
Så legger jeg hendene rundt hodet hans, visualiserer at smerten er en grå masse...Så ser jeg for meg at denne massen blir trukket opp i hendene mine. Og det er varmt.

Hodepinen forsvant, og typen min som er ganske jordnær ble veldig forbauset!!!
Han sier at det bare ble borte og han følte seg i skikkelig fin form resten av dagen.

Ja, ja... Det er iallefall fint at han ble frisk da! Så kan folk tro hva de vil :mozilla_laughing:
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
.::Adina::.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 24 Nov 2005 14:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av .::Adina::. »

Jeg tror på det ja!
Jeg tror også at alle, hvert eneste et av menneskene kan det.
De må bare "lære det igjen" først ;)
Jeg kan værtfall det.
Selvom noen sier at de ikke kan så tror jeg at de kun ikke har "lært" det ennå. Men alle har så absolutt egenskapene som ska til ^^,
Antall ord: 59
I wish my grass was emo, so it could cut itself!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

GiChi skrev:
jon skrev:healing fins det! finnes selfølgelig grenser da, avhengig av erfaring til healern, kjent fenomen at man kan stoppe blødniger!

jeg kan selv bli vitt kraftige mage smerter, smerte ved og ha vrikket beinet , eller slått armen, kun ved og sende litt ekstra chi til stede , samt og sirkulere energien rundt....
i starten gjorde jeg litt feil og fikk flyttet smerten noe som var litt uheldig:P men fikk det til ettervært.

Kan du få muskler til å slappe av å? å kan du "ta bort" smerter i ryggen? jeg er så nyskjerrig på detta her... hehe..
mannen til mamma kan legge hånden på et sted på kroppen,. ikke nødvendig vis der det er vondt. men smerter blir borte . å forblir borte. mamma slet mye med ryggen. han la hånden på skulderen hennes. å smerten er borte =)=)
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !