Jo han er sikkert flink olav, men du må huske på at de som virkelig vet hva de gjør på er egentlig ikke ute etter penger og offentlighet(komersiel) det gjør det pga. interessen for det.Scorpion skrev:Olaf er nokk mitt i blinken til å rense dette huset...men er det ikke slik at selv rensede hus blir hjemsøk etter en stund igjen? og så må det renses igjen å igjen...lr hva tror dere.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Har du et svar? (Spøkelse huset )
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Antall ord: 77
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ran into problems sending Mail. Response: 550 , Sender unknown
DEBUG MODE
Line : 142
File : smtp.php
DEBUG MODE
Sist redigert av Gjesten på 11 Mar 2006 12:40, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 16
Hide post links |
Dobbel---
DEBUG MODE
DEBUG MODE
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2006 18:39
- 18
- Blitt takket: 1 gang
vel,tingen er,du kan gjerne rense huset,men dersom dette er en "travell" plass,må hele aktiviteten stoppes. Dersom du har et medium på besøk vil den personen forstå hva jeg mener. Og helt ærlig,jeg liker ikke når folk tar betalt for å hjelpe andre. Betale for reisen og opphold er en ting,men for å hjelpe deg ut av noe?noopDet er en gave du har fått,og skal ikke tas betalt for i form av penger.men det er min mening..jaktmann skrev:Scorpion skrev:Olaf er nokk mitt i blinken til å rense dette huset...men er det ikke slik at selv rensede hus blir hjemsøk etter en stund igjen? og så må det renses igjen å igjen...lr hva tror dere.Jo han er sikkert flink olav, men du må huske på at de som virkelig vet hva de gjør på er egentlig ikke ute etter penger og offentlighet(komersiel) det gjør det pga. interessen for det
uansett,denne plassen er nok meget utrivellig å bo på kan jeg tenke meg.. En ting er ånder som vil advare,men en annen ting er de som ikke har funnet seg i "virkligheten". Trist. Så det som må gjøres på denne plassen,er å stoppe det hele. For det er ikke bare en ånd her nei. Så lenge det ikke blir sett en blokkering på trafikken,vil det aldri ta slutt der. Så håper noen kan hjelpe denne familien ut av dettte! Og åndene..
Antall ord: 250
Hide post links |