Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr det hjelperne mine som sier ifra?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

>wiz skrev:Det er fint. Da er det vedtatt på paranormal at det er hjelpere. Når så mange tror det så må det ligge noe mer i det.
Hehe. :)

Når det er så mange som er tilhengere av islam, må det være noe i det også da?

Når ble det det da? Når det var mer enn ti som trodde på det? 20? 20 000? Eller er det slik at det er demokratisk, slik at flertallet alltid tror det rette?

Isåfall finnes hjelperne her på forumet, men ikke ute i verden?
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

BA skrev:
>wiz skrev:Det er fint. Da er det vedtatt på paranormal at det er hjelpere. Når så mange tror det så må det ligge noe mer i det.
Hehe. :)

Når det er så mange som er tilhengere av islam, må det være noe i det også da?

Når ble det det da? Når det var mer enn ti som trodde på det? 20? 20 000? Eller er det slik at det er demokratisk, slik at flertallet alltid tror det rette?

Isåfall finnes hjelperne her på forumet, men ikke ute i verden?
hmmmm....? Nei!!!
hehe..bare for "oss med den rette tro".
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 22 Feb 2006 15:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sigridrb »

Har absolutt ALLE i hele vide verden hjelpere?? Og jeg har prøvd å snakke til min, og til og med holdt hånda mi framme og spørre på både norsk og engelsk om han/hun kunne berøre hånda, men neida.. *sukk* Vil bare ha kontakt med min hjelper

Jeg spurte om han/hun kunne si meg hva han/hun heter og om personen har noe å si til meg Tror dere hjelperen svarer via drømmene mine, eller?
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Sigridrb skrev:Har absolutt ALLE i hele vide verden hjelpere?? Og jeg har prøvd å snakke til min, og til og med holdt hånda mi framme og spørre på både norsk og engelsk om han/hun kunne berøre hånda, men neida.. *sukk* Vil bare ha kontakt med min hjelper

Jeg spurte om han/hun kunne si meg hva han/hun heter og om personen har noe å si til meg Tror dere hjelperen svarer via drømmene mine, eller?
Er hjelper og engel det samme, ville en hjelper kallt seg en engel??
plis svare...??
Er det noen som klarer og snakke med sine hjelpere, gjennom spiritisme eller lignende?
TRENGER SVAR!!!
Antall ord: 114
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links