Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Jeg brukte ikke mye blitz. hadde på nattmodus og da er det ikke mye blitz.
Hvorfor føler du at du må "forsvare" teorier om blitz refleksjon ved at du sier dette? Det skal da vel utrolig lite lys til for å reflektere f.eks iskrystaller. Poenget er at iskrystaller reflekteres akkurat like bra med "litt" blitz..
I starten så likte jeg meg på dette forumet, men nå begynner jeg å misslike det. Folk kommer med frekke komentarer og tror ikke alltid på det folk har å fortelle/vise. Har de en opplevelse de føler er sann er det ikke så hyggelig når de andre her ikke tror på det. Det hjelper oss ikke så mye akkurat. Hvis dere ikke tror på det så hold kjeft da. Jeg skrev noe jeg hadde hørt en gang. å da fikk jeg den skura over meg om at det trodde dere ikke noe på osv.... så la vær å svare da hvis dere skal være så negativ.!!!
Jeg brukte ikke mye blitz. hadde på nattmodus og da er det ikke mye blitz.
Hvorfor føler du at du må "forsvare" teorier om blitz refleksjon ved at du sier dette? Det skal da vel utrolig lite lys til for å reflektere f.eks iskrystaller. Poenget er at iskrystaller reflekteres akkurat like bra med "litt" blitz..
I starten så likte jeg meg på dette forumet, men nå begynner jeg å misslike det. Folk kommer med frekke komentarer og tror ikke alltid på det folk har å fortelle/vise. Har de en opplevelse de føler er sann er det ikke så hyggelig når de andre her ikke tror på det. Det hjelper oss ikke så mye akkurat. Hvis dere ikke tror på det så hold kjeft da. Jeg skrev noe jeg hadde hørt en gang. å da fikk jeg den skura over meg om at det trodde dere ikke noe på osv.... så la vær å svare da hvis dere skal være så negativ.!!!
Hva har f.eks. vært negativt i denne tråden? Kan du si hvilke tråder du synes har vært negative? Det jeg mener er at det ikke er negativ kommentar selv om den ikke stemmer med ditt ønske om hva vi skal si.
Noen ganger sier folk her at de ikke tror på historien, men jeg kan ikke huske å ha lest det om dine historier. At vi (noen av oss) har andre mulige årsaker til opplevelsen din er ikke negativt, men bør oppfattes som informasjon.
I Noen ganger sier folk her at de ikke tror på historien, men jeg kan ikke huske å ha lest det om dine historier. At vi (noen av oss) har andre mulige årsaker til opplevelsen din er ikke negativt, men bør oppfattes som informasjon.[/quote]
Hei BA.
Når man informerer skal man ikke informere som om det er en påstand. Man behøver apsolutt ikke å være enige i alt - eller tro på alt (eller ikke tro i det hele tatt, som du hevder at du gjør) Det er litt med formuleringene til enkelte her inne som gjør at man ikke gidder å fortelle sin historeie. På meg virker det som om noen har påtatt seg oppgaven med å "mene motsatt" uansett mening.... Det virker bare kverulant og frekt! De fleste har har såpass innsikt, at de vet de kan ta feil - mens andre er ufeilbarlig. Det er trist!
M.Mimsen skrev:Når man informerer skal man ikke informere som om det er en påstand. Man behøver apsolutt ikke å være enige i alt - eller tro på alt (eller ikke tro i det hele tatt, som du hevder at du gjør) Det er litt med formuleringene til enkelte her inne som gjør at man ikke gidder å fortelle sin historeie. På meg virker det som om noen har påtatt seg oppgaven med å "mene motsatt" uansett mening.... Det virker bare kverulant og frekt! De fleste har har såpass innsikt, at de vet de kan ta feil - mens andre er ufeilbarlig. Det er trist!
Les innleggene igjen, og se hvordan de er formulert.
De formuleres som hva det kan være. Ingen kan si med sikkerhet hva som har foregått uten å ha vært tilstede selv, og at det har vært kontrollerbare forhold.