Hehe ehhh, Ba no tuller du godt ja :mozilla_wink:BA skrev:Min sønn på 15 år ropte på meg igår kveld, like før midnatt. Han hadde lagt seg, og lurte på hva som skjedde med skrivebordet hans.
Det sto der og ga fra seg en lyd, omtrent som gamle tregulv som gir etter når du går på det. Bare at her var lyden konstant.
Han syntes dette var riktig ekkelt, men jeg lo og sa på spøk at han måtte få ryddet skrivebordet fordi det holdt på å knekke. Lyden holdt på i flere minutter etter at jeg kom, så jeg hørte lyden godt jeg også.
Er det noen som har en ide om hva dette kan være?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp, hva skjer?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Re: Hjelp, hva skjer?
Antall ord: 127
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Hjelp, hva skjer?
Nei. Dette er aldeles sant. Kan du si meg hva dette var?jaktmann skrev:Hehe ehhh, Ba no tuller du godt ja :mozilla_wink:BA skrev:Min sønn på 15 år ropte på meg igår kveld, like før midnatt. Han hadde lagt seg, og lurte på hva som skjedde med skrivebordet hans.
Det sto der og ga fra seg en lyd, omtrent som gamle tregulv som gir etter når du går på det. Bare at her var lyden konstant.
Han syntes dette var riktig ekkelt, men jeg lo og sa på spøk at han måtte få ryddet skrivebordet fordi det holdt på å knekke. Lyden holdt på i flere minutter etter at jeg kom, så jeg hørte lyden godt jeg også.
Er det noen som har en ide om hva dette kan være?
Antall ord: 141
Hide post links |
Nei dette gir jeg meg ikke ut på du :mozilla_wink:
Antall ord: 11
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Gir melding til en av moderatorene ;-)BA skrev:Bug i systemet gjode at det kom en dobbeltposting. Jeg har sett andre har fått melding fjernet, hvordan gjør man det?
Asbjørn ( som har fjernet orginalen )
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Litt rart ja, men du har ikkje gått nærmere inn på kva dette skrivebordet har av dill og dall i skuffer og skap. Kan være mangt som lager lyd; pc-kabinett, mobiler, elektriske duppedingser osv.
Er litt skuffa over at du bare sto å hørte på lyden, eg hadde endevendt skrivebordet for å finne ut av dette. Men det er jo min tanke sia eg gjerne vil oppleve noko og samtidig ikkje vil gå rundt å lure på om den lyden eller det eg såg var paranormalt eller ikkje.
Er litt skuffa over at du bare sto å hørte på lyden, eg hadde endevendt skrivebordet for å finne ut av dette. Men det er jo min tanke sia eg gjerne vil oppleve noko og samtidig ikkje vil gå rundt å lure på om den lyden eller det eg såg var paranormalt eller ikkje.
Antall ord: 91
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Des 2005 00:04
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skien
hm....rart. hvis ungen også legger veldig godt merke til det så kansje det er noe mere der enn det du/dere tror. unger er veldig motakelige til den åndelige verden.
hvordan reagerte ungen din ?
hva sa han om dette ?
ble han så redd at han nesten ikke ville sove på rommet sitt ?
hvor sov han ?
hva sa han dagen etter han hadde sovet ?
hvordan har han det nå ?
har du pratet med han om dette... ?
hva sier han hvis ja ?
for uten at du vet det så kan det hende at ungen din har sett/hørt mere enn det du har.
unger tørr heller ikke si det fordi de finner som regel ut av at vi ikke ser det. og da blir de usikker på om de skal si det eller ikke... prat litt med ungen din hvis du ikke har gjort det og finn mer ut av ting
hva sa han om dette ?
hvor sov han ?
hvordan har han det nå ?
hva sier han hvis ja ?
for uten at du vet det så kan det hende at ungen din har sett/hørt mere enn det du har.
unger tørr heller ikke si det fordi de finner som regel ut av at vi ikke ser det. og da blir de usikker på om de skal si det eller ikke... prat litt med ungen din hvis du ikke har gjort det og finn mer ut av ting
Antall ord: 152
lev livet så lenge du kan
smil og vær glad..
smil til verden så smiler verden tilbake til deg!
smil og vær glad..
smil til verden så smiler verden tilbake til deg!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
BA.
Ikke for å slå kaldt vann over ting, men
det slår meg når jeg så det >wiz nevnte om båndopptaker ovenfor: En 15 åring kan være nokså oppfinnsom..
Du er sikker på at det ikke skjuler seg en ungdommelig spøkefugl i familiens midte?
Spør fordi jeg husker på enkelte egne spikk.
det slår meg når jeg så det >wiz nevnte om båndopptaker ovenfor: En 15 åring kan være nokså oppfinnsom..
Du er sikker på at det ikke skjuler seg en ungdommelig spøkefugl i familiens midte?
Antall ord: 57
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
Pust dypt nåMalin li fredriksen skrev:hm....rart. hvis ungen også legger veldig godt merke til det så kansje det er noe mere der enn det du/dere tror. unger er veldig motakelige til den åndelige verden.
hva sa han om dette ?
hvor sov han ?
hvordan har han det nå ?
hva sier han hvis ja ?
Antall ord: 159
Hide post links |
Det kan stemme. Da jeg var liten spilte jeg og broren min inn snorkelyder på en kassett. Så hentet vi pappa for vi mente det var noen på rommet vårt...heheNostradamus2 skrev:BA.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, som hentydet flere ganger var det mye rot på skrivebordet. PC-n sjekka jeg først. Den var slått av. Ingen andre ting som durer i flere minutter.madjava skrev:Litt rart ja, men du har ikkje gått nærmere inn på kva dette skrivebordet har av dill og dall i skuffer og skap. Kan være mangt som lager lyd; pc-kabinett, mobiler, elektriske duppedingser osv.
Hvem har sagt at jeg bare sto og hørte på lyden? Selvfølgelig sjekka jeg ut hva det var. Poenget med postingen var at dette hadde mange sett på som paranormalt.Er litt skuffa over at du bare sto å hørte på lyden, eg hadde endevendt skrivebordet for å finne ut av dette. Men det er jo min tanke sia eg gjerne vil oppleve noko og samtidig ikkje vil gå rundt å lure på om den lyden eller det eg såg var paranormalt eller ikkje.
Hadde jeg brukt et annet nick for å fortelle opplevelsen hadde sannsynligvis reaksjonene vært annerledes. Slik det var nå, ville nok noen "ta igjen" med å avmystifisere dette, noen lot nok vær å svare fordi det var meg, m.m. Samt at for å holde på ærligheten, skrev jeg ikke noen ferdige tolkninger av dette. Jeg fant ut hva det var, og det var at vaskemaskinen i en helt annen del av huset, i en annen etasje sentrifugerte. Dette gjorde at en tom colaflaske som sto ørlite grann ustøtt vibrerte og laget denne lyden.
Sønnen min lo også da vi fant ut av det, men han syntes det var ekkelt inntil vi fant ut av det sa han.
Forsåvidt kunne han ha funnet på noe sånt, men det var ikke tilfellet denne gangen
Antall ord: 290
Hide post links |
Men åssen klarte du ikke å skjønne med en gang hva det var for noe? Eller gjorde du det?
Du postet altså dette etter at du visste hva det var?
Jeg synes ikke det var merkelig at du postet dette, men jeg tror flere ønsket at du opplevde noe enn ikke for å si det sånn....
Jeg synes ikke det var merkelig at du postet dette, men jeg tror flere ønsket at du opplevde noe enn ikke for å si det sånn....
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jo, jeg hadde forstått hva det var før jeg postet, men hele hendelsen lå så nært opp til mange av de andre historiene her at jeg syntes det gikk an å poste den slik det var. I og med at jeg visste hva det var, måtte jeg også være veldig nøktern i beskrivelsene, og kunne ikke si jeg hørte treet knakk, Jeg kunne bare bruke det som en beskrivelse.>wiz skrev:Men åssen klarte du ikke å skjønne med en gang hva det var for noe? Eller gjorde du det?
Opplevelsen var der like herlig, men jeg fant naturlige årsaker til opplevelsen, og det gjorde opplevelsen morsom på en annen måte.
Det samme med dunkingen i veggene som jeg beskrev tidligere. Jeg vet nesten hva det er også, men opplevelsen var lik som hos troende.
Antall ord: 179
Hide post links |
Jepp. Men husk, det finnes noen kritiske av oss også....
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Da var vel jeg nærmest med ett lite jordskjelv!:)BA skrev: Jeg fant ut hva det var, og det var at vaskemaskinen i en helt annen del av huset, i en annen etasje sentrifugerte. Dette gjorde at en tom colaflaske som sto ørlite grann ustøtt vibrerte og laget denne lyden.
Antall ord: 52
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg svarte deg med å foreslå noe paranormalt, daBA skrev:Hadde jeg brukt et annet nick for å fortelle opplevelsen hadde sannsynligvis reaksjonene vært annerledes. Slik det var nå, ville nok noen "ta igjen" med å avmystifisere dette, noen lot nok vær å svare fordi det var meg, m.m.
Antall ord: 49
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |