Har lest igjennom tråden, og jeg merker meg at en viktig sak når det gjelder beskyttelse mangler !CrazyMy skrev:jah, jeg får prøve å gjøre noe, for nå sliter den meg ut.
jeg er helt pompa etter å ha jobba på kjøkkenet i dag. når jeg var ferdi holdt jeg på å besvime.
glad jeg skal flytte om et år =)
Alle har vi veileder / vokter / guide / hjelper ( evt i flertall) som er lysvesen.
Dvs de er ikke bundet av de begrensningene vi mennesker, ( ånder som vi er ) har mens vi er her.
Ånder er oftest mennekser som ikke kom seg igjennom til lyset slik man helst skal når man dør.
Du har vært i en NDO, og derfor vil også åndene merke at det er noe spesielt med deg...
Du har vært en tur innom lyset, før du returnerte, og derved henger det igjen "lys" energi hos deg. Noe andre ånder merker godt.
Og at de da tapper deg, er jo fordi de vil ha....også...
Det første du skal gjøre er å si høyt ut i rommet " Kjære hjelperene mine.. Jeg ber om at du/dere hjelper meg med den nødvendige beskyttelse av meg mot andre ånder som måtte være i nærheten av meg, og tærer på min energi.
Pass på at min beskyttelse er sterk. Takk mine Hjelpere ."
Dersom du synes dette høres rart ut, så spør deg følgende: Hva gale kan det skje å be sine egne Hjelpere om beskyttelse ?
Når DU ber de om det og i tillegg høyt, viser du at ditt ønske etter din frie vilje, er at de skal hjelpe deg. Og da er det ingenting som hindrer dem, uansett hva du eventuelt har sagt tidligere.
Jeg har fått en veldig sterk tro på at Hjelperene har den nødvendige kunnskap og energi til å sette opp akkurat de skjoldene du trenger ! og litt til...;-)
Jeg merker det på meg selv, jeg har en veldig sterk beskyttelse !
Jeg kan føle at det er åndelig aktivitet i nærheten av meg og kansje og tett opptil meg, men jeg merker og at de ikke slipper til, på grunn av den beskyttelsen jeg har fått.
Å kombinere de andre metodene sammen med det å spørre sin(e) hjelper(e) , bør iallfall gi deg en god beskyttelse !
PRØV !
Lykke til !
Asbjørn