Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder"den" stjeler energien MIN...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

CrazyMy skrev:jah, jeg får prøve å gjøre noe, for nå sliter den meg ut.
jeg er helt pompa etter å ha jobba på kjøkkenet i dag. når jeg var ferdi holdt jeg på å besvime.
glad jeg skal flytte om et år =)
Har lest igjennom tråden, og jeg merker meg at en viktig sak når det gjelder beskyttelse mangler !

Alle har vi veileder / vokter / guide / hjelper ( evt i flertall) som er lysvesen.
Dvs de er ikke bundet av de begrensningene vi mennesker, ( ånder som vi er ) har mens vi er her.
Ånder er oftest mennekser som ikke kom seg igjennom til lyset slik man helst skal når man dør.
Du har vært i en NDO, og derfor vil også åndene merke at det er noe spesielt med deg...
Du har vært en tur innom lyset, før du returnerte, og derved henger det igjen "lys" energi hos deg. Noe andre ånder merker godt.

Og at de da tapper deg, er jo fordi de vil ha....også...

Det første du skal gjøre er å si høyt ut i rommet " Kjære hjelperene mine.. Jeg ber om at du/dere hjelper meg med den nødvendige beskyttelse av meg mot andre ånder som måtte være i nærheten av meg, og tærer på min energi.
Pass på at min beskyttelse er sterk. Takk mine Hjelpere ."

Dersom du synes dette høres rart ut, så spør deg følgende: Hva gale kan det skje å be sine egne Hjelpere om beskyttelse ?
Når DU ber de om det og i tillegg høyt, viser du at ditt ønske etter din frie vilje, er at de skal hjelpe deg. Og da er det ingenting som hindrer dem, uansett hva du eventuelt har sagt tidligere.

Jeg har fått en veldig sterk tro på at Hjelperene har den nødvendige kunnskap og energi til å sette opp akkurat de skjoldene du trenger ! og litt til...;-)
Jeg merker det på meg selv, jeg har en veldig sterk beskyttelse !

Jeg kan føle at det er åndelig aktivitet i nærheten av meg og kansje og tett opptil meg, men jeg merker og at de ikke slipper til, på grunn av den beskyttelsen jeg har fått.

Å kombinere de andre metodene sammen med det å spørre sin(e) hjelper(e) , bør iallfall gi deg en god beskyttelse !
PRØV !

Lykke til !

Asbjørn
Antall ord: 410

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2005 11:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jorda
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Tussa »

Håper noen av disse rådene kan være deg og meg til hjelp. Hold tråden på hvordan det går da CrazyMy, så skal jeg si ifra om det skjer noen endring hos meg også.
Antall ord: 38
Man skal ikke tro at man vet noe, før man vet hva man tror!

http://www.start.no/tegneserier/m/?1127858400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Lokalisering: molde

Innlegg av CrazyMy »

Tussa
Bra jeg ikke er alene, og som du sa, bein og armer lever sitt egent liv. Sånn som i går når jeg holdt på å pynte ei kake å var nesten ferdig klarte jeg å komme borti den så jeg måtte fikse og ordne opp igjen, og det tok drit lang tid :shock: uff..
Og det er på kjøkkenet og badet jeg blir mest sliten av å være.
og springe på dører og vegger har jeg blitt veldig flink til i det siste :? jeg kan gå helt vanlig, pleila på å gå gjennom døra, men *poff* så går jeg rett i veggen ved siden av.
eller springer for å nå tlf på stua f.eks. og tryner i dørstokken så jeg flyger gjennom stua og ligger å vrir meg i smerte og forbanner alle som er i nærheten. uff...
jah, vi får håpe at vi får hjelp på en eller annen måte så vi kanskje klarer å redde tær'ne våre :P hehe

Asbjørn
Som du nevnte med NDO, at det kan være derfor de "angriper" meg.
Det begynte faktisk på det verste etter det. Jeg skjente ikke så mye energimangel før NDO min, bare av og til. Men nå er det hver dag nesten.
uff... kan han ikke bare ligge unna meg da, kanskje hvis han ikke stjeler energien min så blir han så svekket at han "dør" og blir sendt gjennom "lyset".

hmmm... kanskje jeg skal begynne å snike meg rundt i leiligheten etter han, han sniker seg etter meg, så nå er det min tur.
men hvor i alledager skal jeg finne han da? *tenke*
Antall ord: 279
gjør det du vil i dag,
for i morgen kan det være for sent ;P

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
pewsa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jul 2005 21:41
19
Lokalisering: trondheim

Innlegg av pewsa »

Hei hei :D
Jeg har opplevd mye som minner meg om det du skriver her,men til meg var det ikke så ille. Jeg var mye trett og jeg slet med kraftig hodepine vær dag.
Etter mange opplevelser så komtaktet mamma en utdriver,men han hadde ikke kapasitet til å drive ut alt som holt til i huse vårt,men vi fikk energikort som vi har gravd ned rundt huset og som vi har under hodeputen vår. Dette har fungert oversakende bra,jeg har nesten aldri hodepine lengere og alle i huset er mindre plaget av sykdom. Jeg som driver aktivt med idrett merker veldig godt at jeg har mere overskudd og at dagene går litt lettere. Jeg har et veldig godt eks på dette,rett etter at vi fikk disse kortene hadde jag alltid to kort i lommeboken. Dette var en helg jeg var på besøk hoss en venninne av meg,som bor i lillehammer. Kvelden kom og vi skulle legge oss,men jeg fikk ikke sove. Jeg lå og verd meg nesten hele natten,men plutselig kom jeg på kortene som lå i lommeboken min. Jeg sto opp og la lommeboken i motsatt ende av huset. Jeg klarte fortsatt ikke å sove,men neste dag var jeg ikke sliten,og påfølgende natt sov jeg kjempe godt. Så kortene funket virkelig!! :) Håper du kan få noe lignende hjelp!! :lol:
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Borte..

Innlegg av Borte.. »

Uff, det høres heller ikke kjekkt ut. Men hva er energikort?????
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
pewsa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jul 2005 21:41
19
Lokalisering: trondheim

Innlegg av pewsa »

veit ikke helt hvordan jeg ska forklare det.. jeg vet egentil ikke så velig mye om det. men jeg kan prøve å finne ut mer,og komme tilbake med svar senere.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Borte..

Innlegg av Borte.. »

Ok. Hørtes i alle fall interessant ut.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

pewsa skrev:Hei hei :D
Jeg har opplevd mye som minner meg om det du skriver her,men til meg var det ikke så ille. Jeg var mye trett og jeg slet med kraftig hodepine vær dag.
Etter mange opplevelser så komtaktet mamma en utdriver,men han hadde ikke kapasitet til å drive ut alt som holt til i huse vårt,men vi fikk energikort som vi har gravd ned rundt huset og som vi har under hodeputen vår. Dette har fungert oversakende bra,jeg har nesten aldri hodepine lengere og alle i huset er mindre plaget av sykdom. Jeg som driver aktivt med idrett merker veldig godt at jeg har mere overskudd og at dagene går litt lettere. Jeg har et veldig godt eks på dette,rett etter at vi fikk disse kortene hadde jag alltid to kort i lommeboken. Dette var en helg jeg var på besøk hoss en venninne av meg,som bor i lillehammer. Kvelden kom og vi skulle legge oss,men jeg fikk ikke sove. Jeg lå og verd meg nesten hele natten,men plutselig kom jeg på kortene som lå i lommeboken min. Jeg sto opp og la lommeboken i motsatt ende av huset. Jeg klarte fortsatt ikke å sove,men neste dag var jeg ikke sliten,og påfølgende natt sov jeg kjempe godt. Så kortene funket virkelig!! :) Håper du kan få noe lignende hjelp!! :lol:
bra at det gikk bra med deg da :D
men jeg kan ikke kontakte en utdriver, mamma trur ikke på noe slikt, hun sier vi blir gal osv. jeg hater henne av og til...
men energikortene kan jeg jo prøve :)
hvor får vi tak i de?
Antall ord: 283
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Tussa »

Skrevet: Søn, 16 Okt 2005 14:39:59 +0000 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Tussa
Bra jeg ikke er alene, og som du sa, bein og armer lever sitt egent liv. Sånn som i går når jeg holdt på å pynte ei kake å var nesten ferdig klarte jeg å komme borti den så jeg måtte fikse og ordne opp igjen, og det tok drit lang tid uff..
og springe på dører og vegger har jeg blitt veldig flink til i det siste jeg kan gå helt vanlig, pleila på å gå gjennom døra, men *poff* så går jeg rett i veggen ved siden av.
eller springer for å nå tlf på stua f.eks. og tryner i dørstokken så jeg flyger gjennom stua og ligger å vrir meg i smerte og forbanner alle som er i nærheten. uff...
jah, vi får håpe at vi får hjelp på en eller annen måte så vi kanskje klarer å redde tær'ne våre hehe

Hehe! Gurimalla. At det går an å ha det så likedan. Stygt å si at jeg er glad for at noen forstår, for jeg unner ingen andre å ha det som meg. Huff, jeg kjenner jeg må le litt av beskrivelsen din ovenfor. Tror jeg vet nøyaktig hvilke gloser du serverer i de situasjonene der ja. Veldig interessert i de energikortene jeg også. Mannen min slipper aldri i verden inn utdrivere i huset. Selv så er jeg så lite energisk og forstyrres alltid av barna dersom jeg i det hele tatt tenker på å prøve ut disse andre rådene. Håper på svar om hvor disse kortene kan kjøpes :)
[/list][/list]
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Tussa »

[quote]Skrevet: Søn, 16 Okt 2005 14:39:59 +0000 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Tussa
Bra jeg ikke er alene, og som du sa, bein og armer lever sitt egent liv. Sånn som i går når jeg holdt på å pynte ei kake å var nesten ferdig klarte jeg å komme borti den så jeg måtte fikse og ordne opp igjen, og det tok drit lang tid uff..
og springe på dører og vegger har jeg blitt veldig flink til i det siste jeg kan gå helt vanlig, pleila på å gå gjennom døra, men *poff* så går jeg rett i veggen ved siden av.
jah, vi får håpe at vi får hjelp på en eller annen måte så vi kanskje klarer å redde tær'ne våre hehe

Hehe! Gurimalla. At det går an å ha det så likedan. Stygt å si at jeg er glad for at noen forstår, for jeg unner ingen andre å ha det som meg. Huff, jeg kjenner jeg må le litt av beskrivelsen din ovenfor. Tror jeg vet nøyaktig hvilke gloser du serverer i de situasjonene der ja. Veldig interessert i de energikortene jeg også. Mannen min slipper aldri i verden inn utdrivere i huset. Selv så er jeg så lite energisk og forstyrres alltid av barna dersom jeg i det hele tatt tenker på å prøve ut disse andre rådene. Håper på svar om hvor disse kortene kan kjøpes :)
Antall ord: 294

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

uff... i dag fikk jeg et sjokk... nå vet jeg iallefall at det er en mann :lol:

for dere skjønner... vi skal skifte vinduer på stua og kjøkkenet og dermed der det fult av arbeidsfolk her. de slutter kl 4 så de holdt på å rydde sammen da jeg kom hjem.
da jeg kom hjem kom jeg tusslendes bort til de for å se om alt var bra, ikke noe problemer liksom. og om dte tok lang tid osv...
og de svarte på spørsmålene mine, og så kom de me DEN sjokkbeskjeden.
jeg kan skrive hva de sa sånn ca.
" jodda, alt går bra her ser du. håpe det bare ikke blir så kaldt i natt, da kommer dere til å fyse på nesa. vi regner med at det tar 4-5 dager, kanskje litt lengre, vi får se.
foresten så var bestefar sin eller noen innom for å se hvordan det gikk, eller så sku han vel bare levere noe. han gikk inn på kjøkkenet, men jeg så ikke at han kom ut igjen, vi var vel så opptatt med vårt. han var veldig stille av seg iallefall"
åsså sa han noe til, men da var jeg sånn i sjokk at jeg holdt på å dette bakover.
men jeg kunne akkurat ikke bryet ut å rope "hva faen, jeg har da ikke noen baestefar i live, han døde for mange år siden han da, og ingen andre enn mamma og meg har nøkkel til huse. det må nokk ha vært ånden eller hva jeg skal si som bor her. osv osv..."
uff... men LITT kult da :wink: :P
Antall ord: 274
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Tussa »

Du verden! Litt sjokka kanskje? Jeg snakket med en dame for et par år siden om mine problemer. En dame som mente å inneha kanalyseringsevner uten at jeg fikk noe fornuftig ut av det. Menmen! Hun sa iallefall at jeg garantert hadde en mann rundt meg fordi at denne type uttagerende adferd var pekepinn på mannlige ånder. Hun sa de som oftest var mer aggressive enn kvinner, og som oftest de som går fysisk til verks i nærheten av mennesker. Mon tro om det er noe i det her :roll:

Uansett så glemte jeg å si deg at min "plageånd" alltid er med på lasset og jeg har de samme problemene uansett hvor jeg flytter. Det tar bare litt tid før ånden kommer etter. Så dette med husrenselse vet jeg ikke om hjelper i vårt tilfelle.
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

Tussa skrev: Uansett så glemte jeg å si deg at min "plageånd" alltid er med på lasset og jeg har de samme problemene uansett hvor jeg flytter. Det tar bare litt tid før ånden kommer etter. Så dette med husrenselse vet jeg ikke om hjelper i vårt tilfelle.
pokker... jeg som skal flytte til nytt hus som skal bygges snart :(
får jeg den mannetingen der etter meg jeg da :shock:
syns han at vi trenger en mann i huset siden mamma og pappa er skilt og det er bare oss to...
han kan godt få bo her, man da får han begynne å oppføre seg og rydde litt (gjærne rommet mitt), og betale husleie til meg :lol:
Antall ord: 120
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Tussa »

CrazyMy skrev:
Tussa skrev: Uansett så glemte jeg å si deg at min "plageånd" alltid er med på lasset og jeg har de samme problemene uansett hvor jeg flytter. Det tar bare litt tid før ånden kommer etter. Så dette med husrenselse vet jeg ikke om hjelper i vårt tilfelle.
pokker... jeg som skal flytte til nytt hus som skal bygges snart :(
får jeg den mannetingen der etter meg jeg da :shock:

Har iallefall vært slik for meg. Virker som det er en persontinggreie og ikke en husgreie hvis du skjønner meg.

han kan godt få bo her, man da får han begynne å oppføre seg og rydde litt (gjærne rommet mitt), og betale husleie til meg :lol:
Hehe :lol: Den er jeg med på!
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av CrazyMy »

la oss begynne å kreve husleie..!
:lol: :lol: :lol:
Antall ord: 5
gjør det du vil i dag,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links