Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerÅpen for åndelig kontakt?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1723 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Åndevandreren skrev:Jeg tror deg Eleniel. Dere andre: fint å være skeptiske men å si at dette ikke er seriøst osv er ikke pent.Vi har alle krav på å bli hørt og respektert. Moderatorer: HALLO
Ja, ? Jeg er moderator, hva ønsker du ?

Se forøvrig også denne meldingen fra meg ( i en annen tråd) :

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 0599#80599

Asbjørn
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

Moderator og admin

Jeg skjønner hva dere mener. Men jeg gir meg ikke på at jeg synes alle skal behandles seriøst og med respekt. Jeg medgir at jeg kan ha uttrykt meg upresist,har aldri ment at alle rakker ned. Men det er en del av det. Og mennesker reagerer faktisk forskjellig. Og hvis jeg mener at noe ikke er helt pent så er jeg i min fulle rett til å påpeke dette like fullt som andre har rett til å mene noe om alt annet. Kan ikke dette aksepteres anmoder jeg om å slettes fra dette fora.

Med vennlig hilsen
Antall ord: 101
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Hvorvidt dette er orber eller ikke, kan jeg nok ikke svare på. Derimot har jeg vært i flere konsentrasjonsleir herunder Birkenau og støtter påstanden om at det er mye aktivitet der
Antall ord: 34
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links