jeg vet ikke som sakt om historiene om at hjelpere skader de de hjelper men jeg har som sagt hørt mange som har sagt det.
Jeg hadde en periode en hjelper som skadet meg en gang men det hvar fordi jeg brøyt reglene den hadde satt opp til meg
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ hjelp meg?? =P
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Apr 2005 11:51
- 19
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Skiptvet
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2005 13:03
- 19
Men de er jo bare her for å hjelpe ossDragonheart skrev:jeg vet ikke som sakt om historiene om at hjelpere skader de de hjelper men jeg har som sagt hørt mange som har sagt det.
Jeg hadde en periode en hjelper som skadet meg en gang men det hvar fordi jeg brøyt reglene den hadde satt opp til meg
Antall ord: 62
Helly;)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Aug 2005 09:37
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: gjøvik
joda,det er jeg enig i, akkurat det jeg gjør ,men tror du hjelpere skaderAerius skrev:Det er lov å utfordre andres meninger, det må du da skjønne.jente26 skrev:en hjelper skader deg IKKE.......................en hjelper,hjelper deg,hvorfor heter det HJELPER!!!!!!!!!! da trur jeg heller det er en ondskapsfull ånd ol som utgir seg for å være en hjelper...har jo forekommet det ja....at di lurer og spøker,hihi...
men har fått inntrykk av at noen er hær bare pgu skrive ekkle ting,slenge sarkastiske kommentarer,ol....må være personer med lav selvtillit eller er hele verden imot dere....syntes det er synd jeg....
Om alle danset etter kun en person sin teori, hadde vi ikke behøvd paranormal.no.
deg???
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
mye kan skje og mye skjer, folk har forskjellige teorier og det er mulig alle har rett eller ingen har rett tiden må vise hvem som har rett og hvem som har galt
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): Mainn
- Blitt takket: 7 ganger
Må kommentere dette:Dragonheart skrev:litt utpeppring av spørsmål må man regne med til tider.
Jeg har hørt tilfeller hjelpere har angreppet de de hjelper men jeg har aldri opplevd det selv så jeg kan ikke bekrefte dette.
Hjelpere trenger ikke og vere døde persjoner og ja det går ann og gjøre dem sinte
Hjelperne dine kan ikke bli sinte. De er der for å passe på at du ikke møter større hindringer i livet enn du har forutsetning for å hanskes med. Hvis "hjelperne" dine blir sinte, så er de ikke hjelperne dine. Men du har to sett med hjelpere; noen som skal skape hindringer for deg for at du skal lære ting av motgang, og noen som skal gjøre det ovennevnte. Hvis du gjør de negative hjelperne sinte, visualiser en sirkel av lys horisontalt som omringer deg, og mentalt utvid den til en kule som omringer hele deg, eventuelt dem du er sammen med der og da. Hjelperne dine kan ikke (etter min mening) være avdøde personer, etter som disse selv trenger å lære veldig mye før de kan ta plassen som oppvåknede vesener, som Jesus eller
Buddha. Men de kan ta former som vi her i vår tilstand synes er behagelig å se på. (det er som regel de negative hjelperne som utgir seg for å være slektninger.) Og dette kommer jeg sikkert til å få mye pes for, men det får være. Bare husk at ikke alt som virker behagelig, er godt.
Antall ord: 260
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): Mainn
- Blitt takket: 7 ganger
Jeg sikter til de tilfellene hvor folk føler at de blir kvalt av hjelperne sine og at man føler et aggressivt åndelig utbrudd mot seg. les artikkelen min, så ser du hva jeg mener. hjelperne dine kan ikke bli sinte på deg, de er her for å sørge for at de negative hjelperne ikke skaffer deg for mye problemer slik at du eventuelt gir opp. Jeg ville kvittet meg med en hjelper som blir sinna på meg, fordi da er den jo ikke mye til hjelp. Sant at man trenger motgang for å lære, men hjelpernes oppgave er det motsatte. De er moderatorer.
Antall ord: 105
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
hvorfor har jeg da et arr på hånden etter en hjelper. den ga meg en regel, at jeg ikke skulle komme borti den og det gjorde jeg
Antall ord: 28
Hide post links |
Det høres jo ganske rart ut at hjelperen din har skadet deg fysisk Trodde ikke de kunne gripe inn på en slik måte... sikker på at det var hjelperen din som gjorde dette, og ikke en "ond ånd"?? Jeg må si jeg ble litt småredd etter å ha lest dette, da jeg har tenkt et par sarkastiske vitser om hjelperen min. ikke for å være slem, men sarkasme er min form for humor:) har etter hvert skjønt at ikke alle deler denne formen for humor med meg håper i hvert fall hjelperen min har samme humor som meg:) hadde gjort ting så mye enklere:p
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
sarkastiske vidser er bare morro. Nei det er ikke en ond ånd har dem her og. Hjelperen min holder dem unna meg
Antall ord: 22
Hide post links |