Hei alle sammen
Tusen takk for mange fine og interesante svar!
Vilde skrev:Hei chi!
Nå ser jeg jo at denne tråden er noen dager gammel, men skitt au!
Fikk lyst til å svare på denne fordi jeg ser det samme som deg. Har alltid sett det, og jeg har noen tanker på hva som gjør at apparater også har dette feltet rundt seg.
Hva om energien til mennesker henger igjen i apparatet? Det er blitt berørt av mennesker og derfor får "aura"?
Bare noen tanker fra meg...noen flere innspill?
Mhm... Muligens er det slik... Men det jeg har funnet ut etter å ha hatt det slik en stund er at det kun er på slåtte aparater som har denne røyken rundt seg. Med en gang et aparat slåes helt av forsvinner røyken gradvis.
larsrolle PPV skrev:Dersom du ser det er det vel ikke aura i psykisk forstand du ser. Heller en energi du ser. Jeg har hørt om folk som kan merke energier rundt f. eks. elektriske apparater - men ikke at de kan se den?
Det kan ikke være varmeenergien du ser?
Den auraen du ser rundt 10 cm. utenfor kroppen kan de fleste se og som regel har den ikke noen direkte farge, kanskje mot gult eller bare som en grå slags hinne.
Etter å ha sett dette en stund nå har jeg funnet ut at det ikke kan være varme jeg ser ettersom jeg også ser det rundt planter, og de er jo kalde er de ikke? Om jeg tar feil hadde det vært fint om noen kunne rette meg.
Så til
BA`s litt omstritte innlegg:
Tusen takk for svar fra deg også
BA. Jeg har lest gjennom artikkelen, meget interesant. Selvom jeg ikke fikk alt til å stemme der. Jeg ser ingen farge på "feltet" jeg ser rundt folk, dyr, ja alt levende og påslåtte elektriske aparater.
Men er en ting i artikkelen som fikk det til å skurre for meg:
Det er så klart vanskelig å bevise at det er synestesi som ligger bak troa på en aura, men forklaringa er ganske sannsynlig, mener forskerne. Det betyr i så fall at det ikke er mulig å trene seg opp til å se gløden rundt andre mennesker, slik mange av auratilhengerne tror.
Trodde det gikk ann og fotografere aura jeg, og det må jo bety at det aura er noe som faktisk eksisterer og ikke bare oppspinn. Eller tar jeg helt feil der?
Orthrinos skrev:Du har delvis åpnet ditt Tredje øye. Hvis det er litt ufokusert, så er det fordi du trenger litt mer trening på å se det. Dette er første skritt til synskhet.
Så til dette innlegget. Først og fremst tusen takk for svar
Orthrinos.
Ja kan jo være noe med det å gjøre, og kanskje det vil bli bedre etter hvert. Uanset blir spenende å se videre.
Og så til dere to
hallinka og
Asbjørn tusen takk for svar fra også dere to, uten dere vill nok ikke samtalen/diskusjonen blitt komplett
Og til alle sammen: Unskyld at jeg svarte så sent, men det kommer av at jeg trodde innlegget mitt hadde blitt glemt. Men der tok jeg feil gitt. Igjen
TUSEN TAKK for alle de fine svarene