Ooops, jeg må prøve å uttryke meg litt klarere her
Er det ikke slitsomt hvis du plutselig kommer på noe sånt, begynner du ikke å lure fælt på hvor/når det kommer til å skje?
Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde sånne evner, men jeg tror egentlig jeg hadde blitt ganske så skremt
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mest skremmende/ spennende?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2005 10:55
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østlandet
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Aug 2005 02:09
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norway, Alta
ehm *kremt* okey
Antall ord: 3
The dumber people think u are the more suprised they're gonna be when u kill them
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Problemet er at ofte så slår fantasien til med sine "ideer" , og de er jo bare tull...potetgull skrev:Ooops, jeg må prøve å uttryke meg litt klarere her
Er det ikke slitsomt hvis du plutselig kommer på noe sånt, begynner du ikke å lure fælt på hvor/når det kommer til å skje?
Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde sånne evner, men jeg tror egentlig jeg hadde blitt ganske så skremt
Så det nytter egentlig ikke å vurdere om og hvis.
For mange mange år siden hadde jeg en opplevelse ( angående skipsverft og eksplosjon ) og var overbevist om at det skulle skje i Florø.
Dengang var jeg på nippet til å ringe min far og be ham passe seg på jobb.
Siden viste det seg at det skjedde et annet sted i sørNorge.
Siden jeg i utgangspunktet ikke vet om det er "syn" eller fantasi, så kan jeg rett og slett ikke kaste vekk tid på spekuleringer.
Når jeg "ser / føler" slike ting, kan jeg hvis følelsen er sterk notere ned.
Så i ettertid ser man om tingene stemmer eller ikke.
Fantasien er nemlig flink til å dikte opp "historier" og "følelser". Derfor må man være kritisk til hva man skal tro på, og hva man skal "nære" hjernen med av tankevirksomhet.
Ellers blir man gæe- Nei, jeg er ikke - eller ? hvor ? når ? hæ``?``??
Hvis du tror du har en paranormal opplevelse ( syn, følelse, eller lignende ) så skriv det ned.
Se og på ppv-forumene; tema: forutsigelser og drømmer.
Sånn er det med den saken ;-)
A
Antall ord: 271
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |