Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Excorcisme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nå må dere gi dere. Ække en eneste ånd( synlig i allefall) på bildet.
Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2002 20:28
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Øvre Årdal
Hadde vært litt artig da om dere som ser, kunne ha tegnet et omriss eller noe på bildene hvor åndene er..
Her har jeg lagt ut bildet hvor jeg har markert hvor jeg innbiller meg å se to ansikter. Det røde et strengt mannsansikt med lang spist skjegg, og det gule et noe større ansikt med store triste øyne og pannelugg...
http://home.no.net/theedge/Paranormalt/ ... arkert.jpg
Men det kan jo være hva som helst, f.eks. skygger som resultat av ujevnheter i veggen..
Men er dette to av åndene dere ser??
The Edge
Her har jeg lagt ut bildet hvor jeg har markert hvor jeg innbiller meg å se to ansikter. Det røde et strengt mannsansikt med lang spist skjegg, og det gule et noe større ansikt med store triste øyne og pannelugg...
Men det kan jo være hva som helst, f.eks. skygger som resultat av ujevnheter i veggen..
The Edge
Sist redigert av TheEdge på 29 Jun 2005 10:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 99
Hide post links |
Ja der er det to, det er også en til venstre for den nermest vinduet som du har risset rundt, også er det en til venstre for vinduet som er ganske tydlig. Har gjerne skullet risset rundt de, men vet ikke hvordan jeg gjør detThe Edge skrev:Hadde vært litt artig da om dere som ser, kunne ha tegnet et omriss eller noe på bildene hvor åndene er..
http://home.no.net/theedge/Diverse/romania1markert.jpg
The Edge
Mvh Monica
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 21
Har markert to til i grønt og blått.. Den i grønt må man justere litt på bildet for å få øye på..
The Edge
The Edge
Sist redigert av TheEdge på 22 Jun 2005 20:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 26
Hide post links |
Hei
Har risset ut to til, men vet ikke hvordan jeg legger bildet hit. Noen som kan forklare?
Mvh
Har risset ut to til, men vet ikke hvordan jeg legger bildet hit. Noen som kan forklare?
Mvh
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Jeg skal ta å skisse rundt de å¨ndene jeg ser etter fotball kampen. Om du kan sende meg mailadressa di pm slik at jeg kan sende bildet etterpå, vet ikke hvordan jeg legger dem ut fra min egen pc.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 21
Nå har Monica76 også markert to i svart:
Her har også ToneG markert åndene hun ser.
http://home.no.net/theedge/Paranormalt/ ... 1ToneG.jpg
Da de står for tett til å ringe rundt, har hun markert med blå piler.
Bildet er nå blitt litt lite, så kanskje vanskelig å se..
The Egde
Her har også ToneG markert åndene hun ser.
http://home.no.net/theedge/Paranormalt/ ... 1ToneG.jpg
Da de står for tett til å ringe rundt, har hun markert med blå piler.
Bildet er nå blitt litt lite, så kanskje vanskelig å se..
The Egde
Sist redigert av TheEdge på 29 Jun 2005 10:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nå har jeg mrkert noen av Åndene med piler, syns det ble litt rotete om jeg rundet rundt dem.. >Det er jo så mange på bildet. Kanskje det blir lettere å se nå..
Søren, ble bildet lite? Jeg forandret ikke strl på bildet.. Men se hvor jeg har satt piler så undersøk på orginalbildet istede:)
Søren, ble bildet lite? Jeg forandret ikke strl på bildet.. Men se hvor jeg har satt piler så undersøk på orginalbildet istede:)
Sist redigert av ToneG på 22 Jun 2005 21:57, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 21
Men dere som ser åndene, hvordan ser dere dem?
Jeg mener, jeg ser jo bare ansiktsformer der, men det er jo bare gjetning og jeg kan da altids markere flere, men slike ansiktsformer kan man finne mange steder uten at det betyr noe.
ToneG: Hvordan har du kommet frem til de stedene du markerte med piler? Ser du ansiktsformer der, eller energiformer, eller føler du noe der ?
Må jo nesten være at dere som ser, tar i mot annen informasjon på bakgrunn av bildet, og at dere kan kombinere denne informasjonen inn i et bilde eller hva man skal si..
The Edge
Jeg mener, jeg ser jo bare ansiktsformer der, men det er jo bare gjetning og jeg kan da altids markere flere, men slike ansiktsformer kan man finne mange steder uten at det betyr noe.
ToneG: Hvordan har du kommet frem til de stedene du markerte med piler? Ser du ansiktsformer der, eller energiformer, eller føler du noe der ?
Må jo nesten være at dere som ser, tar i mot annen informasjon på bakgrunn av bildet, og at dere kan kombinere denne informasjonen inn i et bilde eller hva man skal si..
The Edge
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg ser hele skikkelser, klarere i virkeligheten enn på bilde. Jeg ser oftest hele skikkelser med ansiktstrekk osv, gjerne hva slags klær de har også. Men da skal det helst være mørkt i rommet, om ikke må jeg konsentrere meg litt.. Jeg vet ikke hvordan jeg ser, jeg bare ser dem lissom. Vanskelig og forklare. Jeg skjønner det egentlig ikke hvordan jeg ser eller hva jeg gjør for å se. Det er naturlig for meg.The Edge skrev:Men dere som ser åndene, hvordan ser dere dem?
The Edge
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 21
Ok, jeg ser ikke noe i de punktene som du har pekt ut, men så har jeg da heller ikke slike evner.ToneG PPV skrev:Jeg ser hele skikkelser, klarere i virkeligheten enn på bilde. Jeg ser oftest hele skikkelser med ansiktstrekk osv, gjerne hva slags klær de har også. Men da skal det helst være mørkt i rommet, om ikke må jeg konsentrere meg litt.. Jeg vet ikke hvordan jeg ser, jeg bare ser dem lissom. Vanskelig og forklare. Jeg skjønner det egentlig ikke hvordan jeg ser eller hva jeg gjør for å se. Det er naturlig for meg.The Edge skrev:Men dere som ser åndene, hvordan ser dere dem?
The Edge
Nysgjerrig som jeg er spør jeg videre jeg, får du inn annen informasjon om disse åndene, som hvem de var, hvorfor de er der osv..? Eller kanskje du prøver å ikke motta for mye info?
Ikke vet jeg om jeg egentlig ville likt å vite det, men om jeg tok et bilde herifra, hadde du da normalt vært i stand til å se evt. hjelpere og andre ånder her da på samme måten som i det bildet?
The Edge
Antall ord: 258
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er riktigEller kanskje du prøver å ikke motta for mye info?
Men den tid kommer hvor jeg kommuniserer med dem, jeg må bare slippe frykten først..
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg hadde nok sett om det var noen der ja, men jeg ville hatt vanskelig med å skille mellom Hjelpere og Ånder. Så jeg vil ikke gjøre det.. Kanskje en annen gang når jeg er trygg på hva jeg driver med.. Men det er sikkert flere som kan peke ut hjelpere for deg:)Ikke vet jeg om jeg egentlig ville likt å vite det, men om jeg tok et bilde herifra, hadde du da normalt vært i stand til å se evt. hjelpere og andre ånder her da på samme måten som i det bildet?
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 21
Neida, det var ikke det at jeg ville du skulle gjøre det, jeg bare var nysgjerrig på evnene dine. Jeg vet uansett ikke om jeg er klar for å finne ut om det er noen ånder her ...ToneG PPV skrev:Jeg hadde nok sett om det var noen der ja, men jeg ville hatt vanskelig med å skille mellom Hjelpere og Ånder. Så jeg vil ikke gjøre det.. Kanskje en annen gang når jeg er trygg på hva jeg driver med.. Men det er sikkert flere som kan peke ut hjelpere for deg:)Ikke vet jeg om jeg egentlig ville likt å vite det, men om jeg tok et bilde herifra, hadde du da normalt vært i stand til å se evt. hjelpere og andre ånder her da på samme måten som i det bildet?
The Edge
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2005 13:05
- 19
- Lokalisering: Bærum