Drømmer, NDO & ut av kroppenJeg har også opplevd NDO =/

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

elina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Des 2007 00:36
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: Jeg har også opplevd NDO =/

Innlegg av elina »

ghostbabes=) skrev:har hatt en NDO jeg også... hjertestans to ganger og nyresvikt osv pga en tampong=( fikk infeksjon av den. men faren min sier jeg har hatt englevakt og venna mine sier at jeg må ha sett lyset eller at hjelperen min var der. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg kom tilbake, for jeg var ganske ofte deppa og misfornøyd med livet mitt. Det var jo meningen at jeg skulle dø siden legene sa at det bare var 7% sjanse til at jeg kom til å overleve, og jeg kan ikke være såå sterk innvendig å komme tilbake til de jeg er glad i når jeg egentlig ville dø. eller? men tror egentlig på at det hadde noe med engler eller hjelper'n min å gjøre, selv om jeg ikke tror 100% på ånder og engler. elelr hva tror dere? kanskje ikke så lett å svare på siden dere ikke vet HELE historien.
hei
eg å har hat uten om kroppen, bare det eg vil dø akurat då men så legen sa eg hade eit sterkt hjerta sa han der for overlevet eg, meng troeg over levte for at eg ikkje hade levd livet, eg var bare 15 da, å er eg glad for at eg ikkje døde har fåt 3 hlige unger :-) så det er nok noe for at du ikkje skul dø, stå på be ar bei tanken omå dø. for eg er glad for at eg lever i dag :)
Antall ord: 244
elina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links