Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Spookylene skrev:Jeg tror jeg må lære meg til å sile ut litt... Kanskje det da blir tydeligere for meg. Men hvor lærer man noe slikt? Er det noe man kan gjøre for å bli mer bevisst disse drømmene? For de velger selv når de vil dukke opp. Jeg kan ikke kontrollere dem.
Hvis du har papir og blyant ved sengen din, og skriver opp drømmene dine med en gang du våkner, vil du etterhvert bli flinkere til å huske drømmene dine.
Slike notater kan også være nyttige i ettertid, når du tror du har opplevd en tidligere drøm. Da kan du kontrollere hva du skrev om drømmen, og se om det var så likt som du trodde. Som regel er det ikke det, fordi hukommelsen vår er litt narrelysten. Hjernen prøver å nemlig å lage koblinger, selv om de ikke finnes, og gjør at en ser sammenhenger klarere, mens det som viser at det ikke er sammenheng blekner i hukommelsen.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Spookylene
Nybegynner
Startet: 18 Sep 2004 13:03
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kongsberg
Innleggav Spookylene »
Vel, har skrevet opp noen av drømmene mine, men jeg pleier å glemme det, mest fordi jeg er veldig distre av meg.. Hehe. Men det er jo enkelte ting ved noen av drømmene, som man ikke glemmer så lett. Men skal skrive opp den neste drømmen min!