Grådigheten har et solid tak i menneskene, det er sant. På den annen side har Trumps uttalelser om å trekke seg fra Parisavtalen ført til at de andre landene bare forsterker sin del i avtalen. Grådighetens høyborg er så smått i ferd med å skyte seg selv så grundig i foten at resten av verden kan komme til å ignorere dem. På den annen side tror jeg det foregår et bevissthetsskifte blant de jevne amerikanere også, flere av delstatene har jo uttalt at de vil forholde seg til Parisavtalen f.eks.UFO skrev:Bare vi rekker det før grådigheten, og materialismen tar oss med i dragsuget a la Atlantis. Det er jo utopi at verden gir materalismen på båten. Grådigheten tar vel heller ikke slutt, ikke før vi blir "omprogrammert" av noe/noen. Tror mennesket bare higer etter mer og mer, tror det er lang vei fram.jeditrond skrev:Jeg tror menneskeheten er i ferd med å gjøres klar, den åndelige oppvåkningen som skjer rundt om i verden hinter til noe slikt. Dessverre er det jo også mange som velger motsatt vei, grådighet og materialisme foran alt. Med andre ord er vi der Atlantis var før de gjorde kål på seg selv for 14-15 000 år siden. Om vi blir ferdig "oppsteget" i denne generasjon eller neste er jeg som deg usikker på, mulig dette vil være en pågående prosess. Men at det verste ryddes unna nå
Mht. aliens tilstedeværelse her på kloden. Om vi skulle være klonet, er det ikke da litt rart at vi er så mange raser her på planeten.
Hva kan det være årsaken til. Er det mulig at det har skjedd flere kloninger fra aliens, med forskjellig opphav ?

Tror ikke vi er klonet, vi har tilpasset oss forholdene på denne planeten, det ligger tross alt i oss, pluss at vi underveis har rotet med neandertalerne som vi visstnok blant annet har fått rødt hår fra og muligheten til å tåle kulde bedre, men også depresjon og avhengighet til ting.
Dette med de fem rotrasene som Terra nevner, kanskje det er hhv. neandertalere, cro magnon, denisov mfl.? Man har jo så smått begynt å skjønne at dagens moderne menneske er en salig blanding av flere tidligere menneskearter. Det har ikke gått i rett linje fra hr og fru erectus til habilis til neandertalere og cro magnon. Familietreet vårt er ganske så frodig egentlig