lightwave skrev:ufo skrev:Kanskje du har en 6 sans "lightwave" ;-)
Det tror jeg, opplever ofte at jeg fanger opp hva folk skal si før de sier det, men jeg mener jeg leste noen tidligere poster fra deg hvor du hadde kjennskap til fly eller har vært pilot, husker ikke helt nå, så kanskje jeg koblet sammen fly+radar.
Kan hende alle har en 6 sans, men at de fleste ikke "åpner døra" for den. De fleste er nok mest opptatt av dagens gjrøremål, hus og heim, karriere osv.
Nei ikke pilot av yrke, kun privatflygning

Hadde vel en drøm om å bli yrkespilot, men i ettertid så er jeg glad jeg ikke satset på det. Tror det er en tøff jobb, ikke minst nå for tiden hvor alt skal være så effektivt og hurtig. Går vel på helsa løs for mange yrkespiloter tror jeg.
lightwave skrev:Den hendelsen er også nevt i Toftenes dokumentaren, jeg har lest at dette "kneipbrødet" har også andre sett.
Måtte jo flire av "flygende kneippbrød"

men samtidig en god beskrivelse. Ja og Toftenes hadde jo den saken med.
Nå er det flust med måleinstrumenter, kameraer av ymse slag der oppe i dalen, og har vært der i mange mange år, men jammen er det ikke lett å få en forklaring på fenomenet. Det er vel slik som han forskeren sa på TV, at det måtte være folk der oppe i år av gangen. Ingen dum ide'
Jeg strides endel med mine egne tanker rundt UFO fenomenet, da rundt dette OM det kan være besøk fra andre galakser, eller fra andre dimensjoner, eller tilogmed fra fremtiden ? Og til slutt - at det ikke er noen av delene ;-)
Det beste er vel å la ens egen "port" stå på vid gap for alt.
lightwave skrev:Husker dette med Scandium og jeg hadde heller ikke hørt om dette før det ble nevnt i forbindelse med Hessdalen.
Det er et sjeldent og lett metall som blandt annet blir brukt i flyindustrien ( UFO industrien?

)
"Scandium" - blir også brukt i UFO industrien".

hm.. så det er det de sanker inn der hehe.
Visste ikke at det ble brukt i flyindustrien, så der lærte jeg noe nytt. Tenkte litt "Titan", det er jo godt kjent, og brukes jo i ganske mange industrier, ikke minst innen romfart.