påtide skrev:
Javel. Da får du diskutere med deg selv. Nå spores det litt av her.
Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler ⇒ Pendel, dårlig ånd, hjelp?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Re: Pendel, dårlig ånd, hjelp?
Antall ord: 18
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2016 16:35
- 8
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Først og fremst vil jeg bare få nevne at du ikke må glemme at pendelen egentlig fungerer som en FORLENGELSE av din egen energi og intuisjon!
Stol alltid på de følelsene og energiene du kjenner, fremfor hva pendelen sier. Den er kun et hjelpemiddel.
Stiller meg bak tidligere svar her, om at det er utrolig viktig å stenge igjen etter seg!
Det beste rådet jeg kan gi deg er å lytte til kroppen din, for hvis du blir usikker og redd VIL du bli mer sårbar ovenfor negativ energi.
Ta deg tid til å bli trygg på deg selv. Finn ut hvor dine egne grenser går, og tren på å lage en "barriere" for negative avtrykk.
LYKKE TIL!
Stol alltid på de følelsene og energiene du kjenner, fremfor hva pendelen sier. Den er kun et hjelpemiddel.
Stiller meg bak tidligere svar her, om at det er utrolig viktig å stenge igjen etter seg!
Det beste rådet jeg kan gi deg er å lytte til kroppen din, for hvis du blir usikker og redd VIL du bli mer sårbar ovenfor negativ energi.
Ta deg tid til å bli trygg på deg selv. Finn ut hvor dine egne grenser går, og tren på å lage en "barriere" for negative avtrykk.
LYKKE TIL!
Antall ord: 119
"Whatever you are, be a good one."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2016 00:34
- 8
- Kjønn (valgfri): Fjortiss jente
- Lokalisering: Stavanger
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 2 ganger
Tusen takk for de serriøse svarene jeg har fått skal ta godt i bruk rådene, og jobbe med min egen selvfølelse før jeg starter å bruke pendelen igjen!
Antall ord: 32
Hide post links |