Hahaha jeg har sagt mer enn nok, fordi jeg er uenig? Tenk på alle de nye tankene du har sjansen til å gi rom for, da!armageddon skrev:Men den sporet ikke av likevel. Det var jeg som sporet av i sporet til Månen. Og når det gjelder spørsmålet om hvor mange som ikke er enige med meg når det kommer til påstanden min om at man skal elske sin neste høyere enn seg selv, så virker det ikke som om at du gir særlig rom for nye tanker.xyrea skrev:Den sporet av fordi ingen er enige i at man skal elske andre mer enn seg selv, så da må den avsluttes med angrep på de vantro. Eventuelt var det snakk om tær i den andre tråden som ikke gikk så bra, jeg vil ikke begynne å spekulere i den nøyaktige sammenhengen.
Sånn personlig synes jeg ikke noen skal drive og tjene andre, det være seg guder eller mennesker, og heller ikke at de skal oppdras til det.
Er å elske andre høyere enn seg selv det samme som å si at andre er viktigere enn seg selv, dvs at man setter dem først? Må jeg slepe frem den tråden om at man veldig ofte er selvoppofrende for sin egen del?
PS
Ikke slep den fram for min del, for du har sagt mer enn nok.
Og jeg beklager virkelig at jeg antok at du posta i riktig tråd, men det er noe med de trådene dine som gjør dem ganske like.