Lærerinna gjorde bra ved å gi oss teskter fra Astrid Lindgrens eventyr. Hun ble tiltrukket av dem pga sin egen avtale.
Du fortsetter ikke å forstå. Jeg valgte aldri å tro på avtaler med mørket og jeg trenger ingen grunn til å forklare hvorfor de rike og "vellykkede" har avtaler. De som ansees som vellykkede i dette samfunnet er bare materielt vellykkede, og det interesserer meg ikke. De som virkelig er vellykkede er ofte fattige i midler, men rike i sjela. Som jeg forklarte allerede, er avtaler noe som oppstår i arbeidet mitt, i tidligere-livs- og utdrivelsesterapi. Guidene eller demonene kommer frem og forteller hvorfor de sitter med klientene. Enkelt. Jeg har ikke noe å gjøre med det.
Andre paranormale saker ⇒ Astrid Lindgren avslørt!!!
Moderator: Asbjørn
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2012 19:34
- 12
- Kjønn (valgfri): dame
- Har takket: 75 ganger
- Blitt takket: 80 ganger
- Astrid Lindgren avslørt!!!
Ro ro...
Antall ord: 2
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV