Jeg syns du skal gi akupunkturen en sjanse, Biri! Min bedre halvdel er livredd(!) sprøyter, men har fått akupunktur ifm fysikalsk behandling, og det gikk veldig greit!
Jentungen her har pollenallergi, på det verste var hun sengeliggende pga allergien. En udiagnostisert (og dermed ikke medisinert) astma gjorde ikke ting noe lettere, da hun gikk med kronisk betennelse i kroppen og et immunforsvar på høygir.
Hun fikk noen behandlinger hos healer for et års tid siden, og sist vår er den beste hun har hatt noen gang, med allergiplager på et minimum Om det var healingen alene som gjorde utslaget, eller om hun rett og slett har vokst av seg en del (eller en kombinasjon av disse) vet jeg ikke, men jeg er ikke i tvil om at healingen ihvertfall sparket ting avgårde i riktig retning.
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ har noen erfaringer med å få healing??
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - har noen erfaringer med å få healing??
Det kommer an på hvor "årsaken" til plagene dine sitter. I mitt tilfelle var det hovedsakelig i fingre og den ene øraBiri skrev:hehe. bra det ikke er bare meg hvor stikker de egenlig? overkropp og ansikt?
EDIT: Noe lignende dette, bare i pekefingeren;
Antall ord: 45
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- har noen erfaringer med å få healing??
Akupunktur nåler i magen var en morsom sak. Det ble satt en nål i magen, som sikkert hadde noe nervetilknyttning til lukkemuskelen for urinrøret. For jeg hadde sterk tisse trang nesten en hel time. Selv om "tanken" var tom. Men det var likevel deilig. Varmt, rolig musikk, og rolig. Ikke rart jeg sovnet nesten med en gang, til tross for dette med urinrøret. Fikk også nåler i pannen og hodebunnen. Jeg opplevde av effekten var overraskende bra.
Antall ord: 82
Hide post links |
- - har noen erfaringer med å få healing??
Biri skrev:hehe. bra det ikke er bare meg hvor stikker de egenlig? overkropp og ansikt?
Har ikke tatt mye mye akupunktur, men vet at det er iallefall ingentig og frykte!! Verken godt eller vondt, etter min erfaringing, så det er bare og kjøre på ...!
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- - - har noen erfaringer med å få healing??
Jeg har opplevd at akupunktur kan være vondt, men det er nok forskjell på behandlingsformene. Der hvor nålene settes direkte i triggerpunkter (som hos f.eks. kiropraktor) kan det være smertefullt. Men det fungerer som bare rakker'n og er verdt det!galaxy skrev:Har ikke tatt mye mye akupunktur, men vet at det er iallefall ingentig og frykte!! Verken godt eller vondt, etter min erfaringing, så det er bare og kjøre på ...!
Antall ord: 77
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - - - har noen erfaringer med å få healing??
Jepp, når nåla settes i triggerpunkter merker man med en gang at akupunktøren fant riktig sted å sette nåla. Men det er bare der og da det gjør vondt, når nåla setter i gang prosessen er den knapt nok merkbar lengerLilja skrev:Jeg har opplevd at akupunktur kan være vondt, men det er nok forskjell på behandlingsformene. Der hvor nålene settes direkte i triggerpunkter (som hos f.eks. kiropraktor) kan det være smertefullt. Men det fungerer som bare rakker'n og er verdt det!galaxy skrev:Har ikke tatt mye mye akupunktur, men vet at det er iallefall ingentig og frykte!! Verken godt eller vondt, etter min erfaringing, så det er bare og kjøre på ...!
Antall ord: 126
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2013 23:05
- 11
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: oslo
- Har takket: 51 ganger
- Blitt takket: 29 ganger
- har noen erfaringer med å få healing??
tusen takk for at dere ga dere tid til gode svar !!
igjen Lilja: trist å høre om datteren din bra at du fant noe som hjalp på henne hørtes ikke greit ut det der..håper hun vokser det av seg eller blir bedre med tida.
Nå skal jeg lete etter noen gode akupunktur...ehm..salonger? akupunktur-behandling-steder. Ja.
Jeg vet ikke hvor lenge man må gå for å merke effekt jeg?
igjen Lilja: trist å høre om datteren din bra at du fant noe som hjalp på henne hørtes ikke greit ut det der..håper hun vokser det av seg eller blir bedre med tida.
Nå skal jeg lete etter noen gode akupunktur...ehm..salonger? akupunktur-behandling-steder. Ja.
Jeg vet ikke hvor lenge man må gå for å merke effekt jeg?
Antall ord: 73
Once upon the sea of blissul awareness
Hide post links |