Vel det kan også ha vert tilsvarende automatskrift, som ja av og til kan komme fra mediet selv men ofte kommer i fra noe utenifra, de fleste som driver med automatskrift er fullt beviste det er bare at noe styrer hånden deres, jeg tror det samme kan gjøres med musikk.hm, ja da trur jeg det må komme fra meg, jeg var jo fullt bevisst da jeg sang den, bare leket meg og sang litt tull, så dukket dette opp kanskje jeg laget musikk i mitt forrige liv også
For å finne ut mer om det kan være et språk eller ikke så bør du snakke med en linguist som kan si om oppbygningen av ordene minner om et språk eller ikke, det kan de finne ut av selv om de ikke vet hva språket sier eller hva ordene betyr fordi det kan bedømme om ordene høres ut som et språk eller ikke. Du kan se litt på det selv også, tenk på fiktion språk som Klingon eller Tolkien sitt alvespråk, det høres ut som faktisk språk fordi de er laget som språk, det har en setnings opbygging og betydninger for ord så selv om du ikke vet hva de sier så høres det naturlig ut, om jeg bare sier gurmot tyle pati pari oberta bel så høres ikke det naturlig ut fordi det bare er tulleord slått sammen. Spørsmålet er for dine ører høres språket i sangen din naturlig ut? Hvis ja kanskje du vil ha en som forstår seg på slikt til å se på det.