Ja sant det Har ikke hørt om noen hest som har dødd jeg, men kan stemme det med at mye har med inntrykk man har fått i løpet av dagen. Har flere ganger drømt om ting som har skjedd i løpet av dagen. Som jeg bare vet har en sammenheng med noe har skjedd tidligere for eksempel noe jeg har sett, eller lest Men jeg har også hatt drømmer som har skjedd senere så trur ikke alt handler om inntrykk man har fått tidligere:)Chimera skrev:Tror ikke dere bør legge alt for mye energi i å tyde drømmer. Mye av det en drømmer kommer fra inntrykk man har fått via sansene, ting man har sett, hørt eller lest, som setter seg fast i underbevisstheten, og som deretter blir en del av en drøm.
Et eksempel, du nevnte en hest som døde, media hadde nylig en sak om en travhest som døde plutselig. Om ikke du husker å ha lest det så kan underbevisstheten ha oppfanga overskrifta et eller annet sted.
Derimot, hva som fanger opp inntrykkene og omformer de til drømmer det er sannsynligvis en av de uløselige gåtene vi har.
Husker selv nattens drøm, og den inneholdt ett innnslag som var trigga av noe jeg har lest, i tillegg til av en besøkende som klarte å krasje inn i en av mine tidligere biler, som forlengst har blitt til spiker..
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Trenger litt hjelp igjeeen! :)
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Sep 2011 20:43
- 13
- Har takket: 6 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- - Trenger litt hjelp igjeeen! :)
Antall ord: 250
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Trenger litt hjelp igjeeen! :)
Mange drømmer er resultat av en sliten hjerne som rydder opp i inntrykk og opplevelser, men innimellom så dukker det opp noen som har en dypere mening og som vil si oss noe. Enten det handler om dypere forståelse og visdom eller forutsigelser. Det gjelder bare å skille mellom hva som er hva !
Antall ord: 54
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |