Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Bare hyggelig det. Jeg kjenner jo noen av disse muikkeren og de er som sakt snille som lam. Sovgern min er trommis i et slikt band og sniller mann skal man lete lenge etter.
For det første så er ikke Metal i seg selv Satanisk, det er bare en misikk stil, men det er klart det er en del band som har mye tekster om demoner og det som værre er. Egentlig er det bare deg selv som kan bestemme om dette er noe for deg å høre på. Musikken gjør deg ikke slem, den gjør deg ikke til Satanist, men noen ville kanskje si at å høre på musikk om demoner, Satan og ligende er misrespektfult ovenfor din religion og din Gud. Jeg kan vel bare anbefale deg å gå i deg selv og vurdere ting selv, kanskje du kan be om et tegn også for om det er riktig for deg å høre på denne musikken, det finnes ikke noe fasit her.
Nå det er sagt så finnes det mye metal musikk som ikke har Satan som andvert ord som hest ropes inn i mikrofonen da, det er bare å lete litt rundt.
Antall ord: 163
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.