Jeg føler hvis noen som står meg nær blir syk eller skader seg eller dør. Jeg ser ikke hva som skjer bare en følelse og en anelse om hvem det er.
Jeg kan også føle at jeg må si noe spesielt til en person. Jeg skjønner ikke alltid hvorfor men de vet med en gang hva jeg snakker om. Jeg har vel aldri direkte sett en ånd men føler ofte nærvær av noe som jeg ikke kan se. Jeg har aldri trent for å få frem dette. Det er bare der. Vil gjerne lære mer slik at jeg kontrollere det litt mer
Klem
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Har du en paranormal evne?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2014 02:18
- 10
- Kjønn (valgfri): Female
- Lokalisering: Kristiansund
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 5 ganger
- Har du en paranormal evne?
Antall ord: 113
Hvis jeg kan varme ditt hjerte. Hvis jeg kan få deg til å smile. Da vil jeg kalle det en god dag.
Klem
Klem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jun 2013 22:49
- 11
- Har takket: 62 ganger
- Blitt takket: 27 ganger
En skryte tråd? Oi, en veldig gammel tråd, som andre har funnet frem, og børstet støv av...
Har ikke vi alle evner, på hver våres måte, på de måtene man takler det? Ingen har bare "en evne", alle har stort eller litt. Men ikke en. Noen drømmer, noen healer, noen spår i kort, noen ser på deg hva som feiler deg. Jeg for min del har utviklet mine evner, alt etter som hvor jeg har vært hen, i livet. Som jeg bruker i det daglige. Til mine og andres formål.
Har ikke vi alle evner, på hver våres måte, på de måtene man takler det? Ingen har bare "en evne", alle har stort eller litt. Men ikke en. Noen drømmer, noen healer, noen spår i kort, noen ser på deg hva som feiler deg. Jeg for min del har utviklet mine evner, alt etter som hvor jeg har vært hen, i livet. Som jeg bruker i det daglige. Til mine og andres formål.
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2014 13:09
- 10
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
Har null evner desverre, bortsett fra stor interesse og fasinasjon for det paranormale
Har evner med xbox kontrollen i hånda. Hehe
Har evner med xbox kontrollen i hånda. Hehe
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2012 19:34
- 12
- Kjønn (valgfri): dame
- Har takket: 75 ganger
- Blitt takket: 80 ganger
Ville ikke kalt det evner, men har et visst talent når det gjelder intuisjon, visualisering, reising, samt å spå i runer og tarot.
Antall ord: 23
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV
Hide post links |