Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
The Wolf skrev:Tror jeg skal kjøpe meg en stokk, det er jo artig å prøve i alle fall!
Jeg skal snart til Berlin, vet noen om et sted å anbefale der som selger Tarotstokker?
Start med en bunke som har ganske grei symbolikk å tyde, som Rider Wight stokken, og sett deg inn i Vestlig Alkymisk-Hermetisk symbolikk i tillegg, da går det helt griet å bruke Tarot som verktøy
Jeg har sett på "Tarot of the elves" og synes den er kjempe fin! Men det står ikke kortets navn på det... Er ikke det litt problematisk?
Eller synes jeg at "den gylne tarot" også er en fin stokk. Noen som har erfaring med den?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg reagerte også på det. Betyr kanskje ikke noe for de som er drevne i å tyde tarot men jeg tror jeg trenger navnene på dem.
Diffusa : Jeg har bestilt The legacy of the Divine tarot fra Capris og de var billige og hadde godt utvalg syns jeg.
Antall ord: 47
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Jeg må bare stemme i og også anbefale Capris, de har veldig godt utvalg og bra priser, jeg har ingenting annet enn bra å si om butikken.
Det er et stort problem for mange om kortets navn ikke står på kortene. Noen som designer Tarot kort imidlertid vil heller at folk skal tyde det aktuelle kortet, se hva bildene og intuisjonen sier, og ikke nødvendigvis henge seg opp i at ja dette er Keiseren, han må tydes slik.
Antall ord: 79
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Den stokken så interesant ut Lilja, hva heter den?
Antall ord: 9
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.